XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Aan tafel met pa en ma.

Pa: Neem je naast je proteine poeder ook nog testosteron?
ik: Nope
Pa: Waarom niet? Schiet het tenminste een keer op...

Pa trouwens hoogopgeleid en niet stom ofzo, maar vond het wel grappig.

Door de 'joh' aan het einde van de zin lijkt het mij dat hij sarcastisch was..? :)
Hoe zeg je netjes dat het zo'n soort mocro is? Die overal joh / jonguh / jewait achter gooit... was niet sarcastisch iig.
Is zo'n gozer die hoorde dat je goed moet eten om spieren aan te zetten en daarom zichzelf volvreet elke dag (heb de afgelopen tijd z'n pens flink zien groeien!)

Aan tafel met pa en ma.

lol, ****n awesome:D

Hoe zeg je netjes dat het zo'n soort mocro is? Die overal joh / jonguh / jewait achter gooit... was niet sarcastisch iig.
Is zo'n gozer die hoorde dat je goed moet eten om spieren aan te zetten en daarom zichzelf volvreet elke dag (heb de afgelopen tijd z'n pens flink zien groeien!)

Ik vreet me ook vol elke dag :(

Aan tafel met pa en ma.

Help hem even herinneren dat je 19 jaar bent:roflol:

Straks vraagt hij nog waarom je nog niet aan de anabolen zit:rolleyes:

Denk dat we jou ook mogen gaan opnemen bij de citaten..

Aan tafel met pa en ma.

bazen reactie

Mijn vader vond ook altijd dat ik gewoon moest spuiten, dat naturel heeft geen zin als je groot wil worden

Je moet jouw coach hier ook even voorstellen. t*ring mag hopen dat je er geen geld voor betaald hebt :roflol:

ja 50 euro:P mja heeft me iig wel aan het sporten gehouden (dat is waar ik die coach voor wilde:P) moest elke week wegen dus dat hield me gemotiveerd... heeft me toch wat kilootjes gescheelt en nu resultaat te zien is blijf ik gemotiveerd:)

ja 50 euro:P mja heeft me iig wel aan het sporten gehouden (dat is waar ik die coach voor wilde:P) moest elke week wegen dus dat hield me gemotiveerd... heeft me toch wat kilootjes gescheelt en nu resultaat te zien is blijf ik gemotiveerd:)

t*ring dat meen je niet:roflol: Godver hahahaha voor dat voedingschema?? Zal ik mijn rekeningnummer ook even door geven?

Terug
Naar boven