MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Net terug uit de sportschool en weer wat leuks. Sportschool bij ons heeft echt wel nice apparaten, ze worden alleen door een select groepje gebruikt. Gros zit te cardio'en terwijl ze naar 1 van de 4 flatscreens kijken (be-lach-e-lijk).

Anyway, ik had net de benchpress erop zitten en ik was nogal rood en zweette nogal. Wat wil je als je to the max gaat. Een dude zo'n 5 meter naast me op de fiets kijkt me aan, en zegt: Gaat het wel goed man? Ik zeg: Ja hoezo? Zegtie: ja je bent helemaal rood en bezweet man, ik dacht er gaat iets niet goed.

GEWOON LETTERLIJK ZO, LIKE OMFGBBQWTF :fuu:

Het is OMGWTFBBQ man ;)

Ligt eraan hoe je de zin bekijkt , je kunt ook gewoon zeggen dat Bodybuilders niet voor kracht trainen dus is het verstandloos.
bij mij is wel eens gezegd:

''Hij is wel breed maar ik leg hem zo op de grond'' Ecto Mei 2009--

Naja, in deze maatschappij kom je dr ook wel als je geen 100kg squat :o

Net terug uit de sportschool en weer wat leuks. Sportschool bij ons heeft echt wel nice apparaten, ze worden alleen door een select groepje gebruikt. Gros zit te cardio'en terwijl ze naar 1 van de 4 flatscreens kijken (be-lach-e-lijk).

Anyway, ik had net de benchpress erop zitten en ik was nogal rood en zweette nogal. Wat wil je als je to the max gaat. Een dude zo'n 5 meter naast me op de fiets kijkt me aan, en zegt: Gaat het wel goed man? Ik zeg: Ja hoezo? Zegtie: ja je bent helemaal rood en bezweet man, ik dacht er gaat iets niet goed.

Haha, wat een grapjas :roflol:

Ik en een maat van me zijn altijd WTFBBQ en OMGPZA met lasergamen :P

Als vreemde mensen er iets op zeggen zal er wel wat zijn.
Ofwel was je kei hard aan het kreunen ofwel zag je echt heel rood.
Indien dit het 2e was. Let je wel op je ademhaling tijdens je sets?

Als vreemde mensen er iets op zeggen zal er wel wat zijn.
Ofwel was je kei hard aan het kreunen ofwel zag je echt heel rood.
Indien dit het 2e was. Let je wel op je ademhaling tijdens je sets?

sommige mensen worden gewoon snel rood, kan je niets aan doen. Zelf heb ik er soms ook hevig last van :(

Ik heb het nu best vaak door het warme weer, zelfs met gewoon goede ademhaling tussen de reps/sets word ik als het erg zwaar word ook rood :p

even voor de grote mannen en vrouwen hier:P niet elke newb is zo dom ;) haha ik heb er de ballen verstand van maar opmerkingen die ik hier langs zie komen:O das wel dom:P

Inderdaad, er is ook niks mis met vragen stellen als je nieuw ben in een sportschool, maar van sommige van die citaten hier denk je echt van :stupid:

ik ben ook geen bodybuilder maar de mensen hier weten tenminste waar ze over praten, beter dan die tellsell verkopers:P

Ik bedoel dat veel van de citaten in dit topic echt dom zijn :p

ja klopt, jammer is dat...

achja ik blijf lekker doorgaan met vragen stellen als ik die heb:P probeer wel zelf eerst uit te vinden en ga al helemaal geen opmerkingen maken over mensen die het beter doen dan mij:P

Niet echt verstandsloos maar wel lache :roflol:

zegt zo'n breede kerel van rond de 45: "jaa had me vrouw verdomme die whiskey fles op 't aanrecht laten staan.. kreng natuurlijk helemaal leeg en de volgende ochtend net een ouwe dieselmotor.. niet vooruit te trappen" :roflol: was vooral leuk hoe die dat zei.

Gisteren nog aan moeten horen in de gym: "als je zo door gaat met squatten dan krijg je zulke (wijds armgebaar) benen! Moet je niet willen joh!"

...ik heb alleen maar setjes gedaan met 20kg (lege stang) :roflol:
(herstellende van blessure, mocht je afvragen waar zo'n laag gewicht)

Door de 'joh' aan het einde van de zin lijkt het mij dat hij sarcastisch was..? :)

Terug
Naar boven