AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Vandaag weer een.. 'waarom doe je zulke korte setjes met zo veel gewicht? Je kunt veel beter 100 keer gaan opdrukken ofzo of 50 herhalingen met bijna geen gewicht, dan put je je spieren veel meer uit en word je sneller groot' aldus een gastje van 16 en 60kg schoon aan de haak.

Vandaag weer een.. 'waarom doe je zulke korte setjes met zo veel gewicht? Je kunt veel beter 100 keer gaan opdrukken ofzo of 50 herhalingen met bijna geen gewicht, dan put je je spieren veel meer uit en word je sneller groot' aldus een gastje van 16 en 60kg schoon aan de haak.

Moet je groter worden, dan drukken ze hun muil. :)

Uw postcount kunt u ophalen in de allerlei sectie, niet hier.

Mvg,

Moderator M powerr.

Een reactie van een paar woorden op 1 van de citaten van dit topic is geen probleem, maar dit wel? :S

Het was gewoon een algemene reactie op alle citaten die de laatste tijd gepost zijn.

Sorry als het zo verkeerd was..

hahaha ik zeg dat ook altijd tegen ecto's :roflol: jullie moeten echt es wat minder dbb'en en zwaarder trainen en eten heheheh

ik begin thuis met de training. komt pa binnen lopen, ik ga nu een echte sport doen (ging tennissen :roflol:)

Een reactie van een paar woorden op 1 van de citaten van dit topic is geen probleem, maar dit wel? :S

Het was gewoon een algemene reactie op alle citaten die de laatste tijd gepost zijn.

Sorry als het zo verkeerd was..

:roflol: :roflol: :roflol:

Niet alles zo serieus nemen;)

Het was meer sarcastisch bedoelt maarja :p

Als vreemde mensen er iets op zeggen zal er wel wat zijn.
Ofwel was je kei hard aan het kreunen ofwel zag je echt heel rood.
Indien dit het 2e was. Let je wel op je ademhaling tijdens je sets?

Goeie tip, maar ik let er zeker op. Ademhaling + aanspanning probeer ik altijd optimaal te hebben. Maar ik lag in de benchpress en als je dan je max wegdrukt, kan je wat rood zijn na je set. En die mensen bij mijn sportschool weten van toeten noch blazen. Ze kijken je al raar aan als je zweet. Dat zijn dezelfde mensen die nooit een handoekje meenemen.. maar wel de apparaten gebruiken :mad:

Goeie tip, maar ik let er zeker op. Ademhaling + aanspanning probeer ik altijd optimaal te hebben. Maar ik lag in de benchpress en als je dan je max wegdrukt, kan je wat rood zijn na je set. En die mensen bij mijn sportschool weten van toeten noch blazen. Ze kijken je al raar aan als je zweet. Dat zijn dezelfde mensen die nooit een handoekje meenemen.. maar wel de apparaten gebruiken :mad:

Zweten is voor heaumeau's. Handdoekje is voor heaumeau's. Trainen is voor heaumeau's.

Laatst bewerkt:
'' haha je hebt nep spieren want je drinkt shakes '' ........
toen sloeg ik men vriendin en ging ik weg haha

Terug
Naar boven