fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
First thing in the mornin'respect, ik sla me vriendin ook regelmatig in elkaar.
welkom bij de club.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
First thing in the mornin'respect, ik sla me vriendin ook regelmatig in elkaar.
welkom bij de club.
'' haha je hebt nep spieren want je drinkt shakes '' ........
toen sloeg ik men vriendin en ging ik weg haha

"Al die bodybuilders zijn niet eens sterk. De gemiddelde bouwvakker is sterker dan die opgeblazen bodybuilders..."
Mn vader is toevallig bouwvakker en laat ik het zo zeggen, ik betwijfel zijn stelling.![]()
De man van mijn halfzus is ook bouwvakker. Toch wel een buffe kerel hoor. 2 meter groot en lekker breed. Maar ik weet niet hoe sterk hij nu wel is, hij traint niet fzo dusjah.
Zweten is voor heaumeau's. Handdoekje is voor heaumeau's. Trainen is voor heaumeau's.
Hey hey even letten op je taal heh hij is pas 14 jaar.Een poesje op je hand als avatar is voor heaumeau's. Echte hetero's hebben hun hand IN een poes, begrepen?
Hey hey even letten op je taal heh hij is pas 14 jaar.
En dus begrijpt hij niet wat een 'poes' is.
Hey hey even letten op je taal heh hij is pas 14 jaar.
En dus begrijpt hij niet wat een 'poes' is.

'' 
Een poesje op je hand als avatar is voor heaumeau's. Echte hetero's hebben hun hand IN een poes, begrepen?
Maar dan vooral op dat ene met dat 'dieet'
Zon groepie jongens uit me klas ''Kom, wie doet er allemaal mee met sixpack trainen? Hebben we allemaal in de zomervakantie zo'n sixpack (H)'' Zeg ik zo van ''In die paar weken? hoe wil je dat voor mekaar krijgen?'' -''Nou gewoon, iedere dag sixpack oefeningen doen en dan heb ik zo over een paar weken een sixpack, gaat snel hoor!'' Zeg ik ''Hehe denk je dat, ga jij maar lekker iedere dag trainen man, succes''
Serieus die gasten denken echt vooruitgang te krijgen![]()
Maar dan vooral op dat ene met dat 'dieet'
Ze dieetiste zegt dat hij wel een paar keer per week gewoon vet mag eten als hij bijvoorbeeld op feestjes is enzo. Maar dan heb je toch de slechste diëtiste ooit?

Inderdaad als je bijna geen vet op je buik hebt zie je het zo.Nou een sixpack krijgen is niet zo moeilijk hoor... Dus in een paar weken heb je zo een sixpack...
Oke welke van deze citaten zijn bullshit?
''Vet wordt omgezet in spiermassa''
''Bij een dieeet kan je wel gewoon een paar dagen in de week heel veel eten zoals pizza en patat, dat maakt echt niet uit''
Dit zijn allebei citaten van een vriend van mij en dit is toch bullshit?