XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

binnen 3 minuten heb ik een sixpack :cool:

koud en wel :)

Geen citaat maar toch het vermelden waard!

Zit ik op mijn gemak te shaken voor de pc... Draai ik de dop eraf, even afgeleid... Wil opnieuw gaan shaken. Rarara, heel bureau + scherm + keyboard vol.

BEST WEL VERSTANDLOOS EH ?!

Voor zover mijn bijdrage aan dit topic.

Geen citaat maar toch het vermelden waard!

Zit ik op mijn gemak te shaken voor de pc... Draai ik de dop eraf, even afgeleid... Wil opnieuw gaan shaken. Rarara, heel bureau + scherm + keyboard vol.

BEST WEL VERSTANDLOOS EH ?!

Voor zover mijn bijdrage aan dit topic.

hahaha zalig

heb ik ooit is gehad op de bus:p ik deed me shake open, ging net drinken toen de bus mega hard stopte, de helft is er uit gevlogen. gelukkig zat er niemand naast me. enkel het raam was wat besmeurd:p

Vandaag op het werk een scholier over een Poolse collega:
'Euh, ik vind z'n armen er echt niet uitzien hoor'
'Hoezo dat' *ik vermoed de striemen*
'Gewoon, zo opgeblazen, dat zijn echt geen spieren hoor'
'En hoe wil je je armen opblazen:rolleyes:'
'Nou, gewoon, ik vind het maar niks'

Echt grappig hoe mensen een mening kunnen hebben, waar ik in kan komen, maar het dan onderbouwen met BS. Had dan de meeste obvious redenen als 'de striemen' of 'geen defenitie' (zit rond 15%BF schat ik). Hoewel defenitie niet bij leken voorkomt, maar een soort van beschrijving ervan dan.

Maar dan gewoon beweren dat het geen spieren zijn... oh lol. Kan niet wachten tot ik aan mn doel zit haha.

Echt grappig hoe mensen een mening kunnen hebben, waar ik in kan komen, maar het dan onderbouwen met BS. Had dan de meeste obvious redenen als 'de striemen' of 'geen defenitie' (zit rond 15%BF schat ik). Hoewel defenitie niet bij leken voorkomt, maar een soort van beschrijving ervan dan.

Maar dan gewoon beweren dat het geen spieren zijn... oh lol. Kan niet wachten tot ik aan mn doel zit haha.

Dat noem je jaloezie! ;)

Aaaaah?

Michiel. Squatten kreng! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... zegt:
hahahaha
ja wacht
eerst heb ik een filmpje voor je
http://www.youtube.com/watch?v=gfJTXDppVNA
ROIDRAAAGE

» meisje « zegt:
roidraage?

Michiel. Squatten kreng! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... zegt:
xD
zo noem je het als iemand aan de anabolen zit en daardoor door t lint gaat

» meisje « zegt:
woooow
jij doet geen anabolen toch?

jewel man
kilo's

» meisje « zegt:
:D

maar
weet je wat een squat is?

» meisje « zegt:
zo'n autootjuuh

:roflol:

ik had gisteren ook nog een goeie gehoord.

maat: heb jij ook zo'n riem
ik: ja
maat: heb je toch helemaal niet nodig man
ik: waarvoor denk je dan dat een riem is
maat: voor mensen met een dikke buik, om die buik omhoog te houden :roflol:

Zit zo'n collega weer eens aan me alsof die mn bro is ofzo (jeweet).

Out of the blue springt ie ergens vandaan, slaat op mn buik en zit ie aan mn armen. Ik heb het zo'n beetje gehad met die mafketel omdat hij of aan me gaat zitten of dat die lullo vindt dat hij ook maar weer eens moet gaan 'pompen' terwijl hij een peckdeck immitatie doet... Maar ok, ik gedraag me en zeg
'hard as steel f**got' (lol @ f**got)
*gaat bij zichzelf op zn buik slaan* 'bij mij is het harder. Net een haribo beertje'
'wut??? wtf lul jij nou weer'
'Bij jou is het niet zo hard'
'Whatever, blijf gewoon van me af'

Heeft zelf 0,0 massa, eigenlijk of niet echt genoeg massa voor abs of net iets teveel vet. Ik kan er slecht tegen om eerlijk te zijn, als ik dat bij hem zou dan zou die de eerste komende drie dagen voorover gebogen naar lucht happen. Maarja, laat hem maar gaan en 'pompen':rolleyes:

Maar dat zomaar aan me zitten moet die toch maar eens afleren, misschien dat ik gewoon een klacht indien bij de directie voor ongewenste handelingen lololol. Ik zou hem ook wel een pakrammel willen geven maar daar kom ik waarschijnlijk slechter uit qua arbeid:p

Gisteren mijn kapster:
ik ben door een dieet 10kg afgevallen, en het mooie is dat mijn spiermassa is toegenomen!
Ik:
in verhouding toegenomen, of had je weer tijd om te gaan sporten?
Kapster:
nee, geen tijd om te sporten - ik denk dat mijn spieren door dat dieet denken dat ze weer wat moeten doen ofzo. het aantal kg spier is écht toegenomen!

Jaja...

Was het iemand die nog nooit getraint heeft? Zoja, kan ik er wel inkomen dat hij het lelijk vind, maar toch niet goed weet hoe het te onderbouwen :D
Definitie en striemen zijn bij hem misschien wereldvreemde woorden..

Oh god het lintworm verhaal, hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb, na verloop van tijd zou je het nog bijna gaan geloven ook xD

Te vaak gehoord eigenlijk

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

"aankomen om daarna weer af te vallen?"

Aaaaah?

hahahaha
ja wacht
eerst heb ik een filmpje voor je
http://www.youtube.com/watch?v=gfJTXDppVNA
ROIDRAAAGE

» meisje « zegt:
roidraage?

xD
zo noem je het als iemand aan de anabolen zit en daardoor door t lint gaat

» meisje « zegt:
woooow
jij doet geen anabolen toch?

jewel man
kilo's

» meisje « zegt:
:D

maar
weet je wat een squat is?

» meisje « zegt:
zo'n autootjuuh

hahahaha, zon grote bek :roflol: squaten kreng in je naam en dan je stats 1..90 bij 89 kilo :roflol: je ziet waarschijnlijk niet eens dat je traint :roflol:

Terug
Naar boven