deathstar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Wel potverdomme, vandaag dus weer. Het was al zo'n k*tdag, nog bijna een klap voor zn smoel gegeven ookZit zo'n collega weer eens aan me alsof die mn bro is ofzo (jeweet).
Out of the blue springt ie ergens vandaan, slaat op mn buik en zit ie aan mn armen. Ik heb het zo'n beetje gehad met die mafketel omdat hij of aan me gaat zitten of dat die lullo vindt dat hij ook maar weer eens moet gaan 'pompen' terwijl hij een peckdeck immitatie doet... Maar ok, ik gedraag me en zeg
'hard as steel f**got' (lol @ f**got)
*gaat bij zichzelf op zn buik slaan* 'bij mij is het harder. Net een haribo beertje'
'wutwtf lul jij nou weer'
'Bij jou is het niet zo hard'
'Whatever, blijf gewoon van me af'
Heeft zelf 0,0 massa, eigenlijk of niet echt genoeg massa voor abs of net iets teveel vet. Ik kan er slecht tegen om eerlijk te zijn, als ik dat bij hem zou dan zou die de eerste komende drie dagen voorover gebogen naar lucht happen. Maarja, laat hem maar gaan en 'pompen'
Maar dat zomaar aan me zitten moet die toch maar eens afleren, misschien dat ik gewoon een klacht indien bij de directie voor ongewenste handelingen lololol. Ik zou hem ook wel een pakrammel willen geven maar daar kom ik waarschijnlijk slechter uit qua arbeid![]()
Maar ik heb het hem nu zeker wel duidelijk gemaakt, volgende keer directie ofzo.Mn mobiel is kapot. Nieuwe onderweg, nuiet van plan die ook te mollen door dat soort foto's te maken

Het was een zij (voortaan ietsje meer posts lezenWas het iemand die nog nooit getraint heeft? Zoja, kan ik er wel inkomen dat hij het lelijk vind, maar toch niet goed weet hoe het te onderbouwen
Definitie en striemen zijn bij hem misschien wereldvreemde woorden..
). Maar het ging er meer gewoon om dat ze hem te bruut groot vond ofzo. Kijk, als het de striemen waren dan is dat vrij makkelijk te vermelden, zelfs voor een leek. Maar het ging echt om de grootte van zn armen, dat ze zo 'opgepompt' waren. En ja, het is nogal een beer, dat wel, maar om nou te beweren dat het geen spieren zijn lol.

wtf lul jij nou weer'

.
Ben je te klein om met de volwassenen te spelen en waan je je wat jonger?