MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Zit zo'n collega weer eens aan me alsof die mn bro is ofzo (jeweet).

Out of the blue springt ie ergens vandaan, slaat op mn buik en zit ie aan mn armen. Ik heb het zo'n beetje gehad met die mafketel omdat hij of aan me gaat zitten of dat die lullo vindt dat hij ook maar weer eens moet gaan 'pompen' terwijl hij een peckdeck immitatie doet... Maar ok, ik gedraag me en zeg
'hard as steel f**got' (lol @ f**got)
*gaat bij zichzelf op zn buik slaan* 'bij mij is het harder. Net een haribo beertje'
'wut??? wtf lul jij nou weer'
'Bij jou is het niet zo hard'
'Whatever, blijf gewoon van me af'

Heeft zelf 0,0 massa, eigenlijk of niet echt genoeg massa voor abs of net iets teveel vet. Ik kan er slecht tegen om eerlijk te zijn, als ik dat bij hem zou dan zou die de eerste komende drie dagen voorover gebogen naar lucht happen. Maarja, laat hem maar gaan en 'pompen':rolleyes:

Maar dat zomaar aan me zitten moet die toch maar eens afleren, misschien dat ik gewoon een klacht indien bij de directie voor ongewenste handelingen lololol. Ik zou hem ook wel een pakrammel willen geven maar daar kom ik waarschijnlijk slechter uit qua arbeid:p
Wel potverdomme, vandaag dus weer. Het was al zo'n k*tdag, nog bijna een klap voor zn smoel gegeven ook:eek: Maar ik heb het hem nu zeker wel duidelijk gemaakt, volgende keer directie ofzo.

Mn mobiel is kapot. Nieuwe onderweg, nuiet van plan die ook te mollen door dat soort foto's te maken:rolleyes:

Was het iemand die nog nooit getraint heeft? Zoja, kan ik er wel inkomen dat hij het lelijk vind, maar toch niet goed weet hoe het te onderbouwen :D
Definitie en striemen zijn bij hem misschien wereldvreemde woorden..
Het was een zij (voortaan ietsje meer posts lezen;)). Maar het ging er meer gewoon om dat ze hem te bruut groot vond ofzo. Kijk, als het de striemen waren dan is dat vrij makkelijk te vermelden, zelfs voor een leek. Maar het ging echt om de grootte van zn armen, dat ze zo 'opgepompt' waren. En ja, het is nogal een beer, dat wel, maar om nou te beweren dat het geen spieren zijn lol.

hoeveel pak jij op de bench?

hoeveel pak jij op de bench?
Is dat voor mij? Beetje verkeerde plek om te vragen dunkt me:rolleyes:

Geen idee wat mijn max is aangezien ik pas 2 maanden wacht op Fitness Seller tot ze mn spullen komen leveren. Mijn bankje kan maar 100KG hebben, dus dat is best wel 'FUUUUUUUUU'-style als ik wil verhogen. Op dit moment maak ik 8/8/8/8 reps van 50KG en daarna maar 8/8/8/8 DB Flies met 15KG/hand om toch maar wat intensief bezig te zijn, maar als ik nou eens 5x5 ofzo kon doen dan zou het een stuk sneller gaan *RAGE*.

Is dat voor mij? Beetje verkeerde plek om te vragen dunkt me:rolleyes:

Geen idee wat mijn max is aangezien ik pas 2 maanden wacht op Fitness Seller tot ze mn spullen komen leveren. Mijn bankje kan maar 100KG hebben, dus dat is best wel 'FUUUUUUUUU'-style als ik wil verhogen. Op dit moment maak ik 8/8/8/8 reps van 50KG en daarna maar 8/8/8/8 DB Flies met 15KG/hand om toch maar wat intensief bezig te zijn, maar als ik nou eens 5x5 ofzo kon doen dan zou het een stuk sneller gaan *RAGE*.
neen dat is de vraag dat ik vaak te hore krijg:rolleyes:
+8/8/8/8 reps van 50 kg is zeker niet slecht hoor:D

zat ik met een paar vrienden in de auto:
Ik: Zo ik ben vanmiddag weer is lekker wezen Pommppuuh in de gym
Hij: Ok, ik vanmiddag ook
Ik; huh wat
Hij: ja ik train tegenwoordig ook
Ik: Pwaahahaaa, wat dan?
Hij: Ik heb 17x opgedrukt
Ik: Pwaahahaaa,
Hij: ja dat stelt niks voor bij jou maar ik wil ook gewoon breder worden....

Verkapt kijk mij..

Ik ben helemaal niet groot maar die gozer heeft nogal een hoge dunk van mij over mijn gewichten die ik pak. En hij sport verder niet en is anti-sporten dus daarom die reactie. (dom dat ik er nog op in ga ook......)

Ik ben helemaal niet groot maar die gozer heeft nogal een hoge dunk van mij over mijn gewichten die ik pak. En hij sport verder niet en is anti-sporten dus daarom die reactie. (dom dat ik er nog op in ga ook......)

Ik ken het gevoel; soms kan je het gewoon niet aanhoren wat voor bs mensen vertellen:rolleyes:

Je moet hem dan ook niet serieus nemen, after all dit is het "Citaten van verstandlozen" topic.

zat ik met een paar vrienden in de auto:
Ik: Zo ik ben vanmiddag weer is lekker wezen Pommppuuh in de gym
Hij: Ok, ik vanmiddag ook
Ik; huh wat
Hij: ja ik train tegenwoordig ook
Ik: Pwaahahaaa, wat dan?
Hij: Ik heb 17x opgedrukt
Ik: Pwaahahaaa,
Hij: ja dat stelt niks voor bij jou maar ik wil ook gewoon breder worden....

Had je hem dan beter niet kunnen helpen ? Niet iedereen weet meteen hoe het 'moet'.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Gisteren mijn kapster:
ik ben door een dieet 10kg afgevallen, en het mooie is dat mijn spiermassa is toegenomen!
Ik:
in verhouding toegenomen, of had je weer tijd om te gaan sporten?
Kapster:
nee, geen tijd om te sporten - ik denk dat mijn spieren door dat dieet denken dat ze weer wat moeten doen ofzo. het aantal kg spier is écht toegenomen!

Jaja...

Moeilijke situatie (vind ik)...soms vertellen de mensen het zo enthousiast , dat ik ze maar feliciteer met het resultaat :o.

Had je hem dan beter niet kunnen helpen ? Niet iedereen weet meteen hoe het 'moet'.
Door hem te quoten hebben we zelf een citaat van een verstandsloze:p

Moeilijke situatie (vind ik)...soms vertellen de mensen het zo enthousiast , dat ik ze maar feliciteer met het resultaat :o.
Ik denk dat je ook moet kijken naar wat voor iemand het is. Als zo'n iemand gewoon wil afvallen dan zal het hen aan hun reet roesten waar de meeste KG's verloren zijn, zolang de weegschaal maar aangeeft wat ze willen.

Als zo'n iemand ook echt spiermassa wil behouden en er zelf al verder inzit... eigenlijk zou je het dus al niet hoeven vertellen als het goed is maar als de 'research' slecht is zou je het kunnen doen.

Door hem te quoten hebben we zelf een citaat van een verstandsloze:p

Moet jij nodig zeggen met je stats van een 13 jarige terwijl je 21 bent. Ga eerst trainen voordat je komt mekkeren.

en Ballon, ja hij is al een keer mee komen trainen en neemt misschien abonnement, gaan we samen trainen.;) En kom op zeg je hoeft toch niet altijd je vriend heel de tijd je hemel in te prijzen, mag best wel een beetje tegengas geven man.

Moet jij nodig zeggen met je stats van een 13 jarige terwijl je 21 bent. Ga eerst trainen voordat je komt mekkeren.
lol, nog een citaat. Nice going;) Eigenlijk een beetje triest dat iemand op een forum als DBB iemand probeert af te kraken op zn stats terwijl die gene geen flauw idee over wie hij het heeft.

Maarja, back on topic;

Zeg nog eens wat:D

lol, nog een citaat. Nice going;) Eigenlijk een beetje triest dat iemand op een forum als DBB iemand probeert af te kraken op zn stats terwijl die gene geen flauw idee over wie hij het heeft.

Maarja, back on topic;

Zeg nog eens wat:D

Wikipedia: Een tiener is oorspronkelijk een persoon die dertien tot twintig jaar oud is. [1]
Tegenwoordig wordt het woord tiener ook gebruikt voor kinderen van 10 tot 20 jaar oud, en is het alsdus opgenomen in het woordenboek

dus wat doe je in deze sectie?:) Ben je te klein om met de volwassenen te spelen en waan je je wat jonger?

Wikipedia: Een tiener is oorspronkelijk een persoon die dertien tot twintig jaar oud is. [1]
Tegenwoordig wordt het woord tiener ook gebruikt voor kinderen van 10 tot 20 jaar oud, en is het alsdus opgenomen in het woordenboek

dus wat doe je in deze sectie?:) Ben je te klein om met de volwassenen te spelen en waan je je wat jonger?
Awwww, wordt het nu al te moeilijk?

Wel ironisch als je je twee laatste posts bekijkt.:rolleyes: Ik zit hier meestal om o.a. anderen te helpen, net als andere 'niet tieners':rolleyes:

Awwww, wordt het nu al te moeilijk?

Wel ironisch als je je twee laatste posts bekijkt.:rolleyes: Ik zit hier meestal om o.a. anderen te helpen, net als andere 'niet tieners':rolleyes:

Geen berg is ooit te hoog geweest en geen weg te lang voor mij;)

Deathstar, je bent een waardevolle kracht hier op DBB!

M´n moeder, die ik al een tijdje niet gezien had: :eek: Marcel, wat ben je dik geworden...je armen!
Ik van: Uhm...dat zijn spieren hoor mam:mad:
M´n moeder: Oh.

Terug
Naar boven