Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

na 2keer dezelfde vraag zou je toch echt een antwoord verwachten? :(

Nog meer verduidelijking nodig?

Neen, ik ben niet gefrustreerd en neen, het is niet erg als iemand denkt dat ik moe ben (oh boy uitkauwgehalte dit:D)

Any news on the shrink?

Nog meer verduidelijking nodig?

Neen, ik ben niet gefrustreerd en neen, het is niet erg als iemand denkt dat ik moe ben (oh boy uitkauwgehalte dit:D)

Any news on the shrink?
dat je gefrustreerd was was geen vraag. het ging mij erom waarom die "ik begraaf hem onder een berg dumbels" opmerking (waardoor ik aannam dat jij gefrustreerd was) toen hij het woord interval niet begreep ?

OT:

Tijdje terug, raakte in gesprek met iemand die ik regelmatig zie in gym. We kwamen op voeding. Leuk gesprek, maar @ the end toch nog redelijk verstandloos:
Hij: "éét jij na een training, 's avonds nog?"
Ik: "Ehm ja."
Hij: "Wat eet je dan?"
En toen veranderde de conversatie ineens in een lofzang op kwark:)

(come to think of misschien was het eerder verbazing dan verstandloosheid, dunno, je zou zoiets eerder van een vrouw verwachten)

na 3keer...

dat je gefrustreerd was was geen vraag. het ging mij erom waarom die "ik begraaf hem onder een berg dumbels" opmerking (waardoor ik aannam dat jij gefrustreerd was) toen hij het woord interval niet begreep ?

Ah ok:) Dat was meer een lichtelijk-verlaat-agressieve energie die ik overhield aan de KT:o (ook een firsttimer trouwens)

zo moeilijk was dat toch niet! :dunno:

Nee man, ze heeft volkomen gelijk.

Een papz*k die, als ik het goed begrijp, waarschijnlijk uit het buitenland komt en niet zo goed Nederlands spreekt, kan toch geen cardio doen op zijn eigen tempo? Hij is te dik en iedereen weet toch dat een eigen tempo waarmee je hartslag 130~140 ligt eigenlijk geen **** doet, interval is the way.

Ja, of niet... Waarschijnlijk weet je verdomme niet eens het verschil tussen een 'papz*k' en iemand die trained en gewoon op 18% staat.

Die gast is gewoon bezig met zijn lichaam, laat hem. Interval is handig om snel vet te verbranden, maar zeker geen vereiste. Ik snap echt je ****ing punt niet.

Die gast zou ook wel denken, aan je stats te zien, wat moet die doos nou stoer staan doen met DB's:rolleyes:

Ach, zij dacht aan het Citaten van verstandlozen topic, die kerel dacht aan het http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/mag-meisje-slaan-261936/ topic.

**** yea, great minds think alike.

zknvxv.jpg

Een papz*k die, als ik het goed begrijp, waarschijnlijk uit het buitenland komt en niet zo goed Nederlands spreekt, kan toch geen cardio doen op zijn eigen tempo? Hij is te dik en iedereen weet toch dat een eigen tempo waarmee je hartslag 130~140 ligt eigenlijk geen **** doet, interval is the way.

Ja, of niet... Waarschijnlijk weet je verdomme niet eens het verschil tussen een 'papz*k' en iemand die trained en gewoon op 18% staat.

Die gast is gewoon bezig met zijn lichaam, laat hem. Interval is handig om snel vet te verbranden, maar zeker geen vereiste. Ik snap echt je ****ing punt niet.

Die gast zou ook wel denken, aan je stats te zien, wat moet die doos nou stoer staan doen met DB's:rolleyes:
ze reageerde normaal op die persoon, ze dacht alleen iets agressief. maar hey wat is er mis met moordlustige gedachten na kt ?

Sofie denkt ook: "laatste keer dat ik hier iets post wat ik meemaak, het gaat nou al 2 pagina's over me.":D

Excuse me? Mensen moeten vooral trainen zoals ze willen. Ik mag daar een mening over hebben, maar hoef die niet tegenover hen te verkondigen, idem andersom tenzij het feedback is.

En betreft m'n stats, wat doe je nou moeilijk? Oh wacht, 28% is natuurlijk óók fatass vandaar je frustratie:D

Ik kan denk ik grofweg vet% inschatten, bij mezelf of iemand anders. En nee, ik droom mezelf niet op 15% maar na mijn wtf verbazing op electronische meting, bevestigde trainer ook dat het lager ligt. Maar who cares? Laat die stats lekker met rust.

Excuse me? Mensen moeten vooral trainen zoals ze willen. Ik mag daar een mening over hebben, maar hoef die niet tegenover hen te verkondigen, idem andersom tenzij het feedback is.

En betreft m'n stats, wat doe je nou moeilijk? Oh wacht, 28% is natuurlijk óók fatass vandaar je frustratie:D

Ik kan denk ik grofweg vet% inschatten, bij mezelf of iemand anders. En nee, ik droom mezelf niet op 15% maar na mijn wtf verbazing op electronische meting, bevestigde trainer ook dat het lager ligt. Maar who cares? Laat die stats lekker met rust.
Hahaha, dit is echt te grappig voor woorden:lol:

Zo'n jongen uit me klas kan er ook wat van hoor. Zag hem laatst in de gym en wist niet dat hij ook naar de gym ging. Ik ging dus beetje vragen van ja wat doe je allemaal enzo?
Hij: Ja half uurtje op de loopband ofso en dan nog dat langlauf apparaat en dan ga ik weer.
Ik: geen krachttraining?
Hij: Nee man ik doe al die apparaten niet. Als je dan je armen traint word je gelijk zo zwaar

ik: :D

Of laatst een instructeur tegen zo'n kerel: Ja als je lichaam een beetje moe word tijdens een oefening dan moet je er maar gewoon mee stoppen want dat is eigenlijk een signaal wat je lichaam afgeeft dat het niet verder kan en anders ga je je lichaam overbelasten

lol

Of laatst een instructeur tegen zo'n kerel: Ja als je lichaam een beetje moe word tijdens een oefening dan moet je er maar gewoon mee stoppen want dat is eigenlijk een signaal wat je lichaam afgeeft dat het niet verder kan en anders ga je je lichaam overbelasten

lol
Potverdomme, tegen de muur met die kerel. 'Een beetje moe worden tijdens het trainen', het zou toch niet waar zijn:o

Overigens voel ik me de dag erna meestal 10x zo brak, alsof bepaalde ledematen er bijna af vallen:p

Kameraar die denkt dat hij goed bezig is als hij 40 reps hammer curls doet met 4 kg db's.

Kameraar die denkt dat hij goed bezig is als hij 40 reps hammer curls doet met 4 kg db's.
Kameraar, wie is dat? je bedoelt toch niet je kameraad, want dan moet je hem gewoon helpen.

OT, heeft alleen niets met BB te maken.

Ons mam ziet voordat ze haar account op de computer aanklikt dat ik een aantal ongelezen emails heb. Komt ze aanzetten: Hey, je moet die mails eens verwijderen, dadelijk zit heel de computer vol en kan ik ook geen mails meer ontvangen:mad:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven