XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Een of andere vent zag ik vanochtend trainen.

Gaat hij alleen 2 sets 40kg squatten en daarna weer naar huis. :o:o

Kameraar, wie is dat? je bedoelt toch niet je kameraad, want dan moet je hem gewoon helpen.

OT, heeft alleen niets met BB te maken.

Ons mam ziet voordat ze haar account op de computer aanklikt dat ik een aantal ongelezen emails heb. Komt ze aanzetten: Hey, je moet die mails eens verwijderen, dadelijk zit heel de computer vol en kan ik ook geen mails meer ontvangen:mad:

je denkt nog niet dat iemand die tijd er nog aan gaat besteden :roflol: ik heb nu 3 vrienden geholpen met training/voedingsschema en alles uitgelegd hoe het zit en die doen er gewoon niets mee

Denken dat dat alemaal niet uit maakt of je goed eet of niet

Gewoon zelf blijve gainen, ze merken het vanzelf wel

ja... daarom vragen ze hoe en wat en dan doen ze het zelf niet

das zo irritant, maarja lijk ik breder naast hun

Ons mam ziet voordat ze haar account op de computer aanklikt dat ik een aantal ongelezen emails heb. Komt ze aanzetten: Hey, je moet die mails eens verwijderen, dadelijk zit heel de computer vol en kan ik ook geen mails meer ontvangen:mad:

Hahaha! :D

Als ik weer karma kan geven, krijg jij die voor je moeder!

ja... daarom vragen ze hoe en wat en dan doen ze het zelf niet

das zo irritant, maarja lijk ik breder naast hun

Loop er liever bij met buffe vrienden zoals Zyzz altijd doet, dan val je als groep ook meer op imo. 'Tzelfde als je een ****ing lekkere chick ziet lopen tussen allemaal lelijkerds.

Pffff een kennis van mij denkt weer slim te zijn, Hijs 19 jaar en weegt 64KG, komt ie met dit op msn:

4-5 keer per week trainen
1 jaar actief bezig
bf= 6.7% (te vet momenteel)
stats:
BP= 15*60 12*65 10*70 8*75 6*80 4*85
Squat= 12*80 12*85 10*90
BC (bicepcurl)= 12*14 10*16 8*18 6*20
Dl= 15*60 12*65 10*70 8*75
Ik weeg zelf 64kg

Vervolgens geeft hij zijn schema.... :D

heb nooit gedeadlift. Deed gewoon hyper extensions met wat gewicht erbij.
trouwens schema:
maandag= borst en schouders>
dinsdag=rug, bicep, tricep
woensdag= benen
donderdag= schouders en borst
vrijdag= rug, bicep en tricep + 1.5h zwemtraining
zaterdag= soms nog benen maar meestal rust
zondag= rust

Dikke overkill schema ja! Borst en schouders op 1 dag... En dan nog de andere dagen, waar de ballen niet van kloppen :D

ik doe schouders en borst ook op 1 dag.

ik doe schouders en borst ook op 1 dag.

Hee man... geeft niet. Komt wel goed ;)

Ik heb pas een citaat van een gozer die ik ken en 114 kg schoon aan de haak weegt. BF van 35% denk ik. "Zoveel eiwitten is k*nker slecht voor je man, dat kan je lichaam niet aan"

Ik zei: Fout, ik eet in goede verhoudingen en mijn lichaam heeft het nodig. Jouw overgewicht daarentegen is ontelbare keren zo slecht. Denk eens aan je bloedvaatjes die zowat dichtzitten van het cholesterol, je k*tconditie, de last aan je knieën en het niet langer dan een uur kunnen staan zonder te moeten zitten. Hoe lang was het geleden dat je voor het laatst een vriendin had?

Hij keek me aan en zei: Je bent echt een eikel. tranen stonden in z'n ogen.

:trollface:

Pffff een kennis van mij denkt weer slim te zijn, Hijs 19 jaar en weegt 64KG, komt ie met dit op msn:

4-5 keer per week trainen
1 jaar actief bezig
bf= 6.7% (te vet momenteel)
stats:
BP= 15*60 12*65 10*70 8*75 6*80 4*85
Squat= 12*80 12*85 10*90
BC (bicepcurl)= 12*14 10*16 8*18 6*20
Dl= 15*60 12*65 10*70 8*75
Ik weeg zelf 64kg

Vervolgens geeft hij zijn schema.... :D

heb nooit gedeadlift. Deed gewoon hyper extensions met wat gewicht erbij.
trouwens schema:
maandag= borst en schouders>
dinsdag=rug, bicep, tricep
woensdag= benen
donderdag= schouders en borst
vrijdag= rug, bicep en tricep + 1.5h zwemtraining
zaterdag= soms nog benen maar meestal rust
zondag= rust

Dikke overkill schema ja! Borst en schouders op 1 dag... En dan nog de andere dagen, waar de ballen niet van kloppen :D

Wel nice dat hij 85kg BP doet

Ik heb pas een citaat van een gozer die ik ken en 114 kg schoon aan de haak weegt. BF van 35% denk ik. "Zoveel eiwitten is k*nker slecht voor je man, dat kan je lichaam niet aan"

Ik zei: Fout, ik eet in goede verhoudingen en mijn lichaam heeft het nodig. Jouw overgewicht daarentegen is ontelbare keren zo slecht. Denk eens aan je bloedvaatjes die zowat dichtzitten van het cholesterol, je k*tconditie, de last aan je knieën en het niet langer dan een uur kunnen staan zonder te moeten zitten. Hoe lang was het geleden dat je voor het laatst een vriendin had?

Dat je met tegenargumenten wilt komen snap ik zeker, maar dat je gaat zeggen wanneer de laatste keer is dat hij een vriendin had vind ik wel echt op de man spelen...

...doe maar 1 oefening voor mijn voorste schouderkop en 1 voor mijn middelste, zeker geen overkill.

Dat je met tegenargumenten wilt komen snap ik zeker, maar dat je gaat zeggen wanneer de laatste keer is dat hij een vriendin had vind ik wel echt op de man spelen...

Dat zou je denken maar het is zo'n irritant pisventje. Zovéél bullshit dat er uit kan komen. Dan wordt er iets verteld over een chick en dan zegt hij: "jaa zo'n chick had ik laatst ook gepakt". Terwijl je WEET dat dat gewoon niet kan.

Nee dit verdiende hij echt :P

meesterlijk teruggepakt

"Al die andere mensen hebben het beter dan ons qua bouw, wij kunnen eten wat we willen maar komen nooit aan"

Komende van 2 jongentjes die zo'n 1.70 zijn en al een jaar trainen zonder enig progressie. MEER ETEN! :P

"Als je een puistje uitnijpt, moet je zien dat het vocht niet je huid aanraakt, want anders krijg je daar ook een puistje!"

Lol Krakatoa, verdient echt karma :roflol:

waarom heeft nog niet iedereen een kerstmuts in zijn avatar???

Terug
Naar boven