- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Nog niet iedereen heeft vrounie gevraagd om er een te maken.waarom heeft nog niet iedereen een kerstmuts in zijn avatar![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet iedereen heeft vrounie gevraagd om er een te maken.waarom heeft nog niet iedereen een kerstmuts in zijn avatar![]()
Ik heb er tenminste zelf een gemaakt en ik ben er trots op !
Hee man... geeft niet. Komt wel goed
Ik heb pas een citaat van een gozer die ik ken en 114 kg schoon aan de haak weegt. BF van 35% denk ik. "Zoveel eiwitten is k*nker slecht voor je man, dat kan je lichaam niet aan"
Ik zei: Fout, ik eet in goede verhoudingen en mijn lichaam heeft het nodig. Jouw overgewicht daarentegen is ontelbare keren zo slecht. Denk eens aan je bloedvaatjes die zowat dichtzitten van het cholesterol, je k*tconditie, de last aan je knieën en het niet langer dan een uur kunnen staan zonder te moeten zitten. Hoe lang was het geleden dat je voor het laatst een vriendin had?
Hij keek me aan en zei: Je bent echt een eikel. tranen stonden in z'n ogen.
![]()
ik ook zelf gemaakt, quifix heeft er nog geen dus nu hoor je er niet bij!
Lekker leuk voor hem man, wat ben jij voor vriend, sjonge jonge jonge

Komaan kerel, go with the flow!
is m'n vriend niet jonge, is een strontirritante k*tcollega die het verdient om vernederd te worden. Luie betweterige vetz*k dat het is![]()

Nog niet iedereen heeft vrounie gevraagd om er een te maken.

,
Hij heeft het mij verteld en ik zeg het lekker nie.. Problem?

OT: vandaag gehoord in de gym van een medewerker ..
''Na na verloop van tijd zul je het vet omgaan zetten in spier''
Dat hoor je dan als beginner die net een schema voor je wilt gaan
opstellen![]()

Bereid je maar voor om die opmerking nog van héél veel mensen te horen in je leven![]()

).