- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een mooie herhalende cirkel van ''logic error'' inderdaadmaar als je zegt dat ze eieren en kipfilet moet kopen zijn ze nergens te vinden maar als je whey drinkt zeggen ze ''kan je toch uit je voeding halen?''

Ik kreeg deze vandaag nog : een gangster komt voelen aan mijn arm en zegt, jaa, met wat proteines en creatines juplaa , zo kunnen we het allemaal hoor, maar tot dat jij mij raakt in een gevecht heb ik jou al lang knock out geslagen

so tr00dam vandaag was ik aant bankdrukken in dit k*t healthcenter.
ik zal het zo goed mogelijk proberen uit teleggen
de mensen hier zijn erg dom, de bench bank staat naast van die roei dingen
maarja die roei dingen zijn zo ****ign cheap dat als iemand erop gaat
dat ding naar voren gaat, dus zon idoot ging iedere keer met zijn roei ding
tegen ( zeg maar precies voor die stang van de bench -.- ) dat ik hem er niet
meer uit kon pakken like wtf.. ik zeg dus zo kan je wat naar achter gaan
hij zegt okey. dus ikw as bij set 3 ofzo gebeurd het weer. ik zeg kan jen iet op
een andere gaan werd die ecto helemaal leip met een opa erbij ( overigens
nog nooit gezien ) die zei ja ik erger me al weken aan jou wtf?

Trouwens, effe respect voor jouw profiel plaatje jurre!![]()

1ste is raar, 2e weetk niet. Mayonaise is gewoon vol met onverzadigde vetten, niks slechts aan dus.Mijn vader is een kei in dit soort dingen.
Hij beweerd een low-carb dieet te doen, maar neemt elke avond rond de 70 - 80 gram pure jam.
Hij beweerd dat verzadigd vet beter is
Ook vind hij het raar dat ik mayonaise neem, want het is vet.
1ste is raar, 2e weetk niet. Mayonaise is gewoon vol met onverzadigde vetten, niks slechts aan dus.

vrees een beetje dat transvet de spelbreker is hier, niet dat ik zeg dat het zo is.Mayonaise is gezond hoor inderdaad. Maar men zegt gewoon dat het slecht omdat er veel vetten en kcal in zetten, dEuuUuhhh !!!
Maar is dus gewoon gezond hoor brah![]()
member op het forum:
"jordybuild" : ik train niet , ik vind het gewoon leuk om te posten op fora

)
)1 echt domme comment was toen een maat van mij met z'n 110kg boeren lichaam in de supermarkt liep, en zo'n pikkie naar em toe stapte en vroeg:
''Meneer meneer! gebruikt u ook anabolium?''
Toen ik dat hoorde scheet ik zowat mijn broek vol van verbijstering...
En dan nog een zooi die ik altijd hoor (Zullen er vast wel genoeg in deze topic staan maar zoveel pages dat leest niemand in 3 weken tijd)
- ''Gebruik je shakes? Want ik blijf liever naturel''
- ''Eet je dan echt vetloos en alleen maar voedsel voor trainen? Is dat wel gezond?''
- ''Kijk je wel uit met teveel trainen? Je derde been word kleiner als je teveel traint!''
- ''Als jij zo doorgaat kan je dalijk je eigen kont niet meer afvegen''
- ''Ja nu ziet het er goed uit, maar als je 40 bent dan gaat alles hangen enzo, weet je zeker dat je dat wilt?''
- ''Vind je jezelf nu niet groot genoeg? volgens mij pas je nu niet eens meer door de deur''
- ''Mag ik u vragen wat u gebruikt aan anabolen? Want ik wil het ook wel eens proberen!'' (Pikkie van 15)
- ''ZOO JIJ HEBT ZOVEEL ADEREN! JIJ GEBRUIKT ZEKER ANABOLEN! Ik geloof niet dat je naturel bent!''
- ''Hoeveel bankdruk je? Oh 100kg? Dat is wel weinig hoor!''
- ''Train je omdat je het zelf wilt? Of ben je er zo 1 waarbij de vader het verplicht?''
- ''Als ik 1 maand train, kan ik dan ook net zo groot worden?''
- ''Ja groot is leuk maar probeer eens een sprintje te trekken! dat lukt je nooit!'' (Kren fietsers eruit maar geeft niet)

vrees een beetje dat transvet de spelbreker is hier, niet dat ik zeg dat het zo is.
Zo je hebt dus een hele waslijst van vragen beantwoord aan de knul in de supermarkt![]()
Hangt ook weer af van merk tot merk he brah...
---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------
Leer lezen jochie.
1 echt domme comment was toen een maat van mij met z'n 110kg boeren lichaam in de supermarkt liep, en zo'n pikkie naar em toe stapte en vroeg:
''Meneer meneer! gebruikt u ook anabolium?''
Toen ik dat hoorde scheet ik zowat mijn broek vol van verbijstering...
En dan nog een zooi die ik altijd hoor (Zullen er vast wel genoeg in deze topic staan maar zoveel pages dat leest niemand in 3 weken tijd)
- ''Gebruik je shakes? Want ik blijf liever naturel''
- ''Eet je dan echt vetloos en alleen maar voedsel voor trainen? Is dat wel gezond?''
- ''Kijk je wel uit met teveel trainen? Je derde been word kleiner als je teveel traint!''
- ''Als jij zo doorgaat kan je dalijk je eigen kont niet meer afvegen''
- ''Ja nu ziet het er goed uit, maar als je 40 bent dan gaat alles hangen enzo, weet je zeker dat je dat wilt?''
- ''Vind je jezelf nu niet groot genoeg? volgens mij pas je nu niet eens meer door de deur''
- ''Mag ik u vragen wat u gebruikt aan anabolen? Want ik wil het ook wel eens proberen!'' (Pikkie van 15)
- ''ZOO JIJ HEBT ZOVEEL ADEREN! JIJ GEBRUIKT ZEKER ANABOLEN! Ik geloof niet dat je naturel bent!''
- ''Hoeveel bankdruk je? Oh 100kg? Dat is wel weinig hoor!''
- ''Train je omdat je het zelf wilt? Of ben je er zo 1 waarbij de vader het verplicht?''
- ''Als ik 1 maand train, kan ik dan ook net zo groot worden?''
- ''Ja groot is leuk maar probeer eens een sprintje te trekken! dat lukt je nooit!'' (Kren fietsers eruit maar geeft niet)