AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

'Ik neem nu vrouwenhormonen, want ik wil een vollere borst. Niet te veel want dan wordt het te erg, gewoon een beetje'

Die geflipte mother****er was de pil van zen vriendin aan het nemen... Veel gekker wordt het niet...

....... omg man ik geloof niet wat ik lees :roflol:

ecto in de gym: 'ja heb gister creatine gekocht ga ik dalijk maar even pakken want wil knallen vandaag' GILLER!

ecto in de gym: 'ja heb gister creatine gekocht ga ik dalijk maar even pakken want wil knallen vandaag' GILLER!

Is niet om mee te lachen :o. Ken zo van die gastjes die bijna niets eten en hun kracht (door de ondervoeding niet zo hoog dus) verdubbelen door shakes te nemen. Maar natuurlijk is creatine nog net iets anders ...

ik denk dat de hele supplementen branche failliet gaat als dus soort gasten niet meer bestaan :o

k3voly.gif

Net even leuk msn gesprek gehad, kan er meteen hier plaatsen.

Dennis zegt:
*ipv van dat geld aan no xplode kan je ook kip en rijst kopen, vind ik een beter investering
Fransisco zegt:
*ja werkt dat beter dan :eek:?
:o

Fransisco zegt:
*wat is whey dan eiwit?
Dennis zegt:
*yes
Fransisco zegt:
*maar is dat geen troep?

Fransisco zegt:
*ja en ik ga gewoon whey halen , want creatine heb ik al
Dennis zegt:
*waar koop je het?
Fransisco zegt:
*bij de tuinen

Fransisco zegt:
*Oke :P
*ik ga dalijk zon pat whey halen
*maarja dat no explode is volgens mij echt troep, als ik het zo lees , mensen krijgen een opgefokt gevoel enz
Dennis zegt:
*je weet niet wat erin zit en dan noem je het troep?

'...(naam van het product), de energy drink met 0 calorieën'

''Je gaat naar de sportschool maar bent nog steeds te dik''

die weten niet eens wat vvm en bf% betekenen.:mad:

Laatst bewerkt:
oke ik heb een hele goede

'' Is het niet rot om elke keer als je 1 kilo spieren wilt 1000 ml inspuiten?''
mijn antwoord volgte
''Nee joh ik doe dat dagelijks, want als je de spiermassa wilt behouden moet je minimaal 10 liter per week inspuiten''
Dit is nog van een volwassen man

Energydrink....caffeine dus?
Energiek gevoel, focus krijg je wel als je daar gevoelig voor bent.
Energie om 100kg te benchen niet, daar moet je toch Kcal's voor naar binnen werken!

Bij ons zat iemand whey te drinken komt een begeleider aanlopen :'' ey dat heb ik niet nodig ik kan zonder dat''

kan je zonder eiwit? facepalm
Dat zei mn moeder ook laatst: ''Dat heb jij niet nodig, je kan toch wel zonder''
Dus ik heb geen eiwitten nodig wil je zeggen?

''Ja die haal je toch al uit je eten heb je die troep toch eigenlijk niet voor nodig?''
Ja blijkbaar niet, moeders. Anders zou ik het niet gebruiken..

maar als je zegt dat ze eieren en kipfilet moet kopen zijn ze nergens te vinden maar als je whey drinkt zeggen ze ''kan je toch uit je voeding halen?''

Terug
Naar boven