quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Nee, dat had je niet door.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke dat had ik het niet door.
- ''Vind je jezelf nu niet groot genoeg? volgens mij pas je nu niet eens meer door de deur''

nah je bent opzich wel goed bezig, doe daar 4% bij en je bent 1,75 en rond de 80 kg
Ik kreeg deze vandaag nog : een gangster komt voelen aan mijn arm en zegt, jaa, met wat proteines en creatines juplaa , zo kunnen we het allemaal hoor, maar tot dat jij mij raakt in een gevecht heb ik jou al lang knock out geslagen
De volgende keer als die gangstah dat zegt, dop je hem er gelijk één op, waarop je zegt: "En, heb je me knock-out geslagen?"
deze hoorde ik net in de aula:
''ik eet 's ochtends brinta! Daar zitten heel veel kilo joules in, 3 kwart van je dagelijkse behoefte!''
Eerst op het Moller, nu op het D'oultremont.
Iemand bood me op school een chocolaatje aan maar ik wees het af. Ze vroeg waarom waarop ik zei: "Zitten iets teveel koolhydraten in, heb ik niet echt nodig en past niet in mijn schema". Haar reactie: "Noem je me nou dik?". Niet verstandloos maar vond het de moeite waard om te delen![]()

Mama: Je gaat toch niet steeds om de 2,5 uur zitten eten he!
luvmymom
tja nauw moet ik wel om pics vragenIemand bood me op school een chocolaatje aan maar ik wees het af. Ze vroeg waarom waarop ik zei: "Zitten iets teveel koolhydraten in, heb ik niet echt nodig en past niet in mijn schema". Haar reactie: "Noem je me nou dik?". Niet verstandloos maar vond het de moeite waard om te delen![]()
je had hem moeten vragen waarom die dan nog de moeite deed om te traineKomt er een na mn haardkoor training terwijl ik een beker megagrowth naar binnen werk een of andere dikke jody bernal naar me toe en zegt: Ja de enige rede dat jij jij wel een sixpack hebt en ik ik niet is omdat jij er aanleg voor hebt en ik niet.. ik train wel 2 keer in de week en doe dan 1000 crunches en ik heb nog steeds geen bl0kjuhs.
Ik zeg: Klopt.. en ik drink mn beker verder leeg.
Geen zin in een uitleg.
Geen zin om te praten, moest zo snel mogelijk naar huis voor een fapsessie want mn testlevels zorgde dat ik op springen stond... was echt een goeie training. En al de vrijdagavondmilfjes keken naar meje had hem moeten vragen waarom die dan nog de moeite deed om te traine

Ik wist dus ook echt niet of ik nu keihard moest lachen of dat ze serieus was