MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Kijk en daar ben ik het dus ook mee eens!

Voor dit wereldje, ben ik nog maar klein en beginnend, maar voor mensen buiten deze wereld, die nooit omgaan met bodybuilders en niet precies zien hoe die mensen echt kunnen zijn.. Tjah die denken meteen dat je super groot bent.

''normale'' mensen die niets met bodybuilding te maken hebben zien alles anders. En daarom irriteer ik me ook aan veel van die opmerkingen.
Ik heb liever dat iemand kritiek uit en zegt wat er niet goed is, heb ik tenminste iets om aan te werken :)

Oki

Je bent een ecto!!!i!i!i!!!

:P

Mama: Je gaat toch niet steeds om de 2,5 uur zitten eten he!

:roflol:
luvmymom

Ik kreeg deze vandaag nog : een gangster komt voelen aan mijn arm en zegt, jaa, met wat proteines en creatines juplaa , zo kunnen we het allemaal hoor, maar tot dat jij mij raakt in een gevecht heb ik jou al lang knock out geslagen

De volgende keer als die gangstah dat zegt, dop je hem er gelijk één op, waarop je zegt: "En, heb je me knock-out geslagen?"

Iemand bood me op school een chocolaatje aan maar ik wees het af. Ze vroeg waarom waarop ik zei: "Zitten iets teveel koolhydraten in, heb ik niet echt nodig en past niet in mijn schema". Haar reactie: "Noem je me nou dik?". Niet verstandloos maar vond het de moeite waard om te delen :roflol:

Iemand bood me op school een chocolaatje aan maar ik wees het af. Ze vroeg waarom waarop ik zei: "Zitten iets teveel koolhydraten in, heb ik niet echt nodig en past niet in mijn schema". Haar reactie: "Noem je me nou dik?". Niet verstandloos maar vond het de moeite waard om te delen :roflol:

:roflol:
élke reden aangrijpen om zich beledigd te voelen?

tja nauw moet ik wel om pics vragen

edit: wat heb je tegen haar gezegd?

Komt er een na mn haardkoor training terwijl ik een beker megagrowth naar binnen werk een of andere dikke jody bernal naar me toe en zegt: Ja de enige rede dat jij jij wel een sixpack hebt en ik ik niet is omdat jij er aanleg voor hebt en ik niet.. ik train wel 2 keer in de week en doe dan 1000 crunches en ik heb nog steeds geen bl0kjuhs.

Ik zeg: Klopt.. en ik drink mn beker verder leeg.

Geen zin in een uitleg.

Komt er een na mn haardkoor training terwijl ik een beker megagrowth naar binnen werk een of andere dikke jody bernal naar me toe en zegt: Ja de enige rede dat jij jij wel een sixpack hebt en ik ik niet is omdat jij er aanleg voor hebt en ik niet.. ik train wel 2 keer in de week en doe dan 1000 crunches en ik heb nog steeds geen bl0kjuhs.

Ik zeg: Klopt.. en ik drink mn beker verder leeg.

Geen zin in een uitleg.
je had hem moeten vragen waarom die dan nog de moeite deed om te traine

je had hem moeten vragen waarom die dan nog de moeite deed om te traine
Geen zin om te praten, moest zo snel mogelijk naar huis voor een fapsessie want mn testlevels zorgde dat ik op springen stond... was echt een goeie training. En al de vrijdagavondmilfjes keken naar me :D

Terug
Naar boven