AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Lekker of niet :P een dame die er zo bij haar verstand is dat ze precies snapte wat hij er mee zou KUNNEN bedoelen :P Is gevaarlijk in mijn ogen :P
Better stay away :P Evade the problems you're about to encounter :rolleyes::p

Mijn antwoord zou alwel zijn: ''Wil je die bar aan mij geven, omdat jij jezelf dik vind? en probeer je erachter te komen of ik dat ook vind?'' :P

voor jou is dat niet mogelijk :')

ze is tog dik?

On topic: iemand vertelde me dat het niet mogelijk is om oefeningen met een dumbbell van meer dan 40kg correct uit te voeren

Is prima mogelijk hoor, ik ga diep, doe het langzaam en duw ze netjes omhoog.
Rug blijft op de bank, benen spannen bijna niet aan (Altijd wel IETS maar niet druk)
De kracht in de schouders/armen bepalen vaak of je de oefening goed kan uitvoeren. Ik doe geen oefeningen als ik ze niet goed kan uitvoeren.

"Volgens mij is het niet goed als je na 8 uur nog veel warm eet hoor"

Mama again, moet haar de laatste tijd veel uitleggen :D

Ik leg mijn ma niets uit, al lang opgegeven :(

Ik ben 15 en koop me eigen eten, u mirin'?

Ik 'koop' het niet zelf, maar ik maak wel het lijstje ga mee naar de winkels en laadt het in de koelkast, wel genoeg toch
en dan het liefst naar de jumbo want daar kan je in de winkelwagentjes zitte :D

seriously, dat je de rekening naar haar doorstuurt is nog wel okeey, maar je gaat het tog wel zelf halen. Als jij in de winkel staat en je ziet iets in de aanbieding wat ook goed in je dieet past, dan pak je dat ipv dat andere, dat voordeel heeft je moeder niet.

mij kenne ze ondertusse wel bij de AH, om de zoveel tijd alle kwark van een bepaald merk inladen.

Maar on topic: ons mam zij dat ik boterhammen met pindakaas moest nemen om sterk te worden

Ik ben alergies voor pinda's

Terug
Naar boven