XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

heb een weddenschap met een collega.
hijs rond de 1.85 en schat m tussen de 70/73 kilo met ongeveer 8/10% vet.

Hij zat te pochen dattie lang fitnessed dit dat en makkelijk 160 kg BP kan... :roflol:
Ik van ''tyf op je mag blij zijn als je de helft haalt''.

dus nu een weddenschap afgesloten dat k meega naar zn gym om te checken, als t lukt ben ik een kratje bier rijker.

Hij is trouwens nogsteeds overtuigd dat hij het kan :) looool

160 full rom he! :)

feli met je kratje :D

Gaat hij waarschijnlijk op een of ander vaag toestel met 20 katrollen zitten en even 5x160kg doen :)

Aitt hoor deze broeder, bodybuilder die 70kg deadlift!! aaiiaiii pampi

:roflol:

Hij zat te pochen dattie lang fitnessed dit dat en makkelijk 160 kg BP kan... :roflol:

dus nu een weddenschap afgesloten dat k meega naar zn gym om te checken, als t lukt ben ik een kratje bier rijker.

neem een foto van een BP mee, dat er geen discussie kan zijn. Wat het gaat ws idd over zo'n chest press machine waar "160" op staat.

Laatst bewerkt:
:roflol:

neem een foto van een BP mee, dat er geen discussie kan zijn. Wat het gaat ws idd over zo'n chest press machine waar "160" op staat.

heb ik idd proberen uit te leggen net. en ik checkte nog even of hij het echt niet als grapje bedoelde, maar rofl wat een kerel. Inplaats van even helder na te denken werd hij boos en zei: ik weet toch zelf wel wat ik druk:@ koop dat kratje bier maar vast:mad:

ik ben nog buffer dan hem en kijk me stats :roflol:

ik hoop dat het niet is zoals ooit al eens op dit forum is geweest, iemand die dacht dat 160kg = 4 keer 40kg drukken.

Ben benieuwd naar de conclusie.

Ik heb er ook 2 staan, 1 met een ecto somalier die 10 euro krijgt als hij 60 bankdrukt (zijn 1e keer) en 1 met een wat bredere gast die 5x90 gaat doen, hij traint half jaar thuis alleen maar bankdrukken dus die wordt al wat spannender :roflol:

"je bent wel fors maar er zit geen vorm in " :roflol:

Niet verstandloos, maar vond het wel masterlijk:roflol:

Kwam me broertje van 9 zomaar aanlopen:

''Hey Lorenzzzz, ga jij later ook 'annebolen' nemen?''

Volgens mij denkt iedere moeder van een krachttrainer dat wel... Toen ik mijn whey binnen kreeg, dacht mijn moeder ook dat het een ''anabolen pot'' was...

Mijn moeder gelukkig niet:p
Maar is er ook een eetbare vorm van AAS dan? Of vallen sommige dingen er gewoon onder volgens de Nederlandse wet? (Sorry weet er niet veel over en hoeft voorlopig ook nog niet).

Mijn moeder gelukkig niet:p
Maar is er ook een eetbare vorm van AAS dan? Of valt het er gewoon onder? (Sorry weet er niet veel over en hoeft voorlopig ook nog niet).
Orals, pilletjes dus.
Krijg overigens wel vaker zulke opmerkingen te horen als ik dan in een bodybuilding magazine zit te lezen er er staat een ANABOLIC RESULT product in.

Terug
Naar boven