- Waardering
- 3.529
Inderdaad, en kwalitatief geen haar beter dan andere kwarkz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom neem ik ook niet het huismerk maar die van de zaanse hoeve
Zal wel van die gezoete zooi zijn.Neem nu kwark van Lidl maar die zuigt hard! At eerst kwart van 1 kilo potten , per 100 gram 3.2 gram eiwitten !:@
Neem nu kwark van Lidl maar die zuigt hard! At eerst kwart van 1 kilo potten , per 100 gram 3.2 gram eiwitten !:@

Ik ben het haar bijna wel verplicht met alle vis, kip en bakken kwark die er wekelijks gehaald moeten worden![]()

en dan het liefst naar de jumbo want daar kan je in de winkelwagentjes zitte
seriously, dat je de rekening naar haar doorstuurt is nog wel okeey, maar je gaat het tog wel zelf halen. Als jij in de winkel staat en je ziet iets in de aanbieding wat ook goed in je dieet past, dan pak je dat ipv dat andere, dat voordeel heeft je moeder niet.
mij kenne ze ondertusse wel bij de AH, om de zoveel tijd alle kwark van een bepaald merk inladen.
Maar on topic: ons mam zij dat ik boterhammen met pindakaas moest nemen om sterk te worden
Ik ben alergies voor pinda's
Ik ook =\ Krijg ook nauwelijks te eten thuis, dus ben ik zo'n €180,- per maand aan eten kwij![]()
vandaag toch 70kg ge deadliftje deadlifte toch met 27.5kg ofzo.
dan kun je niet met 40kg dumbbells deadliften![]()

vandaag toch 70kg ge deadlift
(teminste 2 schijven van 25kg)

vandaag toch 70kg ge deadlift

Maandag gedeadliftvandaag toch 70kg ge deadlift

ben altijd jaloer op mensen die geen rugklachten hebbe, maar dat zien we wel als ik jou ooit nog eens tegen komMaandag gedeadlift
160kgs
en deze maandag hopelijk 165 kgs. Techniek is goed, rug is goed. Vorige keer kwamen de 10 reps er ook vlot uit
u jelly?

ben altijd jaloer op mensen die geen rugklachten hebbe, maar dat zien we wel als ik jou ooit nog eens tegen kom
overigens ben ik een bodybuilder en boeit het me geen f*ck wat ik lift, als ik maar gain
ben altijd jaloer op mensen die geen rugklachten hebbe, maar dat zien we wel als ik jou ooit nog eens tegen kom
overigens ben ik een bodybuilder en boeit het me geen f*ck wat ik lift, als ik maar gain
Aitt hoor deze broeder, bodybuilder die 70kg deadlift!! aaiiaiii pampi