XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

lol aldi kwark heeft 12 gram eiwit per 100 gram, die ga ik dus binnekort kopen

Lol Jumbo Kwark heeft 12.5 gr eiwitten per 100gr, die ga ik dus binnenkort kopen :trollfacex:

Neem nu kwark van Lidl maar die zuigt hard! At eerst kwart van 1 kilo potten , per 100 gram 3.2 gram eiwitten !:@

Neem nu kwark van Lidl maar die zuigt hard! At eerst kwart van 1 kilo potten , per 100 gram 3.2 gram eiwitten !:@

3.2 gram gram voor kwark dat is wel bijzonder weinig. Goedkoopste kwark van de AH zit je al rond de 10 die is best goed te doen en het kost niks.

en dan het liefst naar de jumbo want daar kan je in de winkelwagentjes zitte :D

seriously, dat je de rekening naar haar doorstuurt is nog wel okeey, maar je gaat het tog wel zelf halen. Als jij in de winkel staat en je ziet iets in de aanbieding wat ook goed in je dieet past, dan pak je dat ipv dat andere, dat voordeel heeft je moeder niet.

mij kenne ze ondertusse wel bij de AH, om de zoveel tijd alle kwark van een bepaald merk inladen.

Maar on topic: ons mam zij dat ik boterhammen met pindakaas moest nemen om sterk te worden

Ik ben alergies voor pinda's

Lol ik dus ook.

Bij de Aldi kennen ze me inmiddels ook wel, iedere maandagavond kom ik daar aan na het trainen, gelijk voor de hele week alle kwark en kipfilet en kalkoenfilet halen :P
Ik ook =\ Krijg ook nauwelijks te eten thuis, dus ben ik zo'n €180,- per maand aan eten kwij :(

Laatst bewerkt:
Maandag gedeadlift

160kgs
en deze maandag hopelijk 165 kgs. Techniek is goed, rug is goed. Vorige keer kwamen de 10 reps er ook vlot uit ;)

u jelly?
ben altijd jaloer op mensen die geen rugklachten hebbe, maar dat zien we wel als ik jou ooit nog eens tegen kom ;)

overigens ben ik een bodybuilder en boeit het me geen f*ck wat ik lift, als ik maar gain

'hey robin, als ik friet eet, maar dan ook vis, is dat gezond?'

ben altijd jaloer op mensen die geen rugklachten hebbe, maar dat zien we wel als ik jou ooit nog eens tegen kom ;)

overigens ben ik een bodybuilder en boeit het me geen f*ck wat ik lift, als ik maar gain

Aitt hoor deze broeder, bodybuilder die 70kg deadlift!! aaiiaiii pampi

Terug
Naar boven