AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Orals, pilletjes dus.
Krijg overigens wel vaker zulke opmerkingen te horen als ik dan in een bodybuilding magazine zit te lezen er er staat een ANABOLIC RESULT product in.

Lol ja ik kon ook een pot kopen waar zoiets op stond maar dat deed ik expres maar niet:p

Mijn moeder gelukkig niet:p
Maar is er ook een eetbare vorm van AAS dan? Of vallen sommige dingen er gewoon onder volgens de Nederlandse wet? (Sorry weet er niet veel over en hoeft voorlopig ook nog niet).

Ga maar naar rusland :brew: Hoeken ze vanzelf wel wat in elkaar voor je :joint::cyborg:

heb een weddenschap met een collega.
hijs rond de 1.85 en schat m tussen de 70/73 kilo met ongeveer 8/10% vet.

Hij zat te pochen dattie lang fitnessed dit dat en makkelijk 160 kg BP kan... :roflol:
Ik van ''tyf op je mag blij zijn als je de helft haalt''.

dus nu een weddenschap afgesloten dat k meega naar zn gym om te checken, als t lukt ben ik een kratje bier rijker.

Hij is trouwens nogsteeds overtuigd dat hij het kan :) looool

Kratje bier?? Ken beter voor een pot eiwitten wedden of zie ik dat verkeerd haha

vandaag zaten 2 n*gers te curlen (redelijk gespierd en droog) met ez-bar.
Kijk ik zie ik 7,5 kg elke kant en ze zitten echt te zwoegen om het omhoog te krijgen vraag ik hoeveel sets ze samen nog moeten krijg ik 4 te horen.
Oke ik wacht maar wist niet dat ze focking 5 min pauze deden per set! :fuu:
Toch maar barbell curl gedaan

vandaag zaten 2 n*gers te curlen (redelijk gespierd en droog) met ez-bar.
Kijk ik zie ik 7,5 kg elke kant en ze zitten echt te zwoegen om het omhoog te krijgen vraag ik hoeveel sets ze samen nog moeten krijg ik 4 te horen.
Oke ik wacht maar wist niet dat ze focking 5 min pauze deden per set! :fuu:
Toch maar barbell curl gedaan
als je ezbar 30 kg weegt zou ik het ook moeilijk hebben :trollface:

Daar zou ik echt te lang mee bezig zijn om dat uit te leggen aan m'n ouders.. die vinden whey al eng

Nouja.. Ik heb bijv ook noxipro samples binnengekregen, en ik zei er gewoon bij dat die bij de oude bestelling hoorden, dat ze die vergeten waren op te sturen en dat ze gratis waren:p

heb een weddenschap met een collega.
hijs rond de 1.85 en schat m tussen de 70/73 kilo met ongeveer 8/10% vet.

Hij zat te pochen dattie lang fitnessed dit dat en makkelijk 160 kg BP kan... :roflol:
Ik van ''tyf op je mag blij zijn als je de helft haalt''.

dus nu een weddenschap afgesloten dat k meega naar zn gym om te checken, als t lukt ben ik een kratje bier rijker.

Hij is trouwens nogsteeds overtuigd dat hij het kan :) looool

8 x 20 kg = 160KG, let erop, ik ben er ook wel eens ingestonken.

Een gast zei me: ik kan tussen de drie en vierhonderd keer opdrukken. Ik heb hem vierkant uitgelachen en verwedde er een tientje onder. Hij drukte zich vier keer op en hield daarna zijn hand op.... Weg tientje :D

Een gast zei me: ik kan tussen de drie en vierhonderd keer opdrukken. Ik heb hem vierkant uitgelachen en verwedde er een tientje onder. Hij drukte zich vier keer op en hield daarna zijn hand op.... Weg tientje :D
ik zou em dat tientje echt niet gegeven hebben. :roflol:

Zo heb ik al meerdere weddenschappen gewonnen :)

Paar jaar terug nog met een chick ivm lopen (wat ik al niet goed kan maar toch :D)
Kwam er op neer dat we gingen wedden dat ik zogezegd niet sneller op 1 been kon lopen dan zij... op "2"

:rolleyes:

:roflol:
Maar zo snugger is m,ijn collega helaas niet. Nogsteeds overtuigd dat hij het volle gewicht kan bpen 1x.. ongelovelijke knurft is t ook

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Kratje bier?? Ken beter voor een pot eiwitten wedden of zie ik dat verkeerd haha

Ik verraad mijn niveau een beetje met dat kratje :rolleyes: hehe

Terug
Naar boven