Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Vier liter melk? Daar word je toch dik van?

Vier liter melk? O nee, dan ga ik te groot worden

En deze is mijn absolute favoriet:

Ik hoef niet te squatten, ik train mijn benen al - ik loop

PADUM PISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSH

Volume is niet gelijk aan gewicht.

Vandaag nog:
Hey die oeffening (buik oeffening) is veel leuker ik ga voortan dat doen inplaats van bankdrukken

"Vind je dat heel erg lekker kip/kwark/tonijn/eieren/melk/enzovoort... ?"

"Zoow, dan heb je ook een sixpack zeker, laat eens zien" (=citaat van verstandloze als je me ziet, best wel k*t als iedereen denkt dat je het hebt maar eigenlijk op 20% sta :P)

"Wooow, je bent nog veel groter geworden dan 'Pandabeer' " (wordt altijd vergeleken met een maat van me :P die veel verder is, maar ik ben groter en daardoor beter).

"Zit je dan ook aan de anabolen?"

"Jij kan zeker wel 200kg bankdrukken"

"Je benen train je zeker met fietsen"

Een ****ing ecto noemde mij 'olifant'. Ik zit in de bulk en mijn vp is niet bepaald hoog wtf?

Meisje voelt aan mn schouder: 'oh my god, your arm thing is so strong'.

Maar toch voelde ik me wel even gevleid haha

Oh, ik ken er veel

Jaaaaaa, gewoon echt heel langzaam ou setjes (hij bedoelt dus reps) doen he, dus 4sec stang naar beneden laten zakken, dan 5sec omhoog, dan een mesocyclus (Nie gezeverd, hij gebruikte het woord MESOCYCLUS) van 2X zolang. Ja dan veel kippewit op wit brood eten e, daar worde echt massief van.

Echt, soms voel ik mij gewoon krimpen alleen al bij het luisteren naar deze mensen.

"Als je spierpijn hebt, heb je niet goed getraind", die zin hoor ik vaak van oudere mensen die claimen vroeger een beest te zijn geweest, fl**ker op met je onzin aub.

hij heeft wel gelijk hoor

Oh, ik ken er veel

Jaaaaaa, gewoon echt heel langzaam ou setjes (hij bedoelt dus reps) doen he, dus 4sec stang naar beneden laten zakken, dan 5sec omhoog, dan een mesocyclus (Nie gezeverd, hij gebruikte het woord MESOCYCLUS) van 2X zolang. Ja dan veel kippewit op wit brood eten e, daar worde echt massief van.

Daarom kijk ik altijd even in dit topic. Geweldig hoe mensen uitgekiende technieken hebben bedacht om gezond/groot/slank whatever te worden :D heerlijk

Laatste training een mannetje ook een te ingewikkelde combinatie zien doen:
(geen citaat, maar past toch leuk in dit topic)

Hij had drie apparaten TEGELIJK bezet: squatrek want daar was hij aan het MP'en, de smith, want daarin ging hij zich optrekken én de bench om de te banken én een bankje waar hij zijn handdoek had opgelegd en daar ging hij op en af springen (en hij donderde er bijna van af met zn sprongetjes)

Zat zeker weten een érg strak verhaal bij, helaas niet naar gevraagd, volgende keer toch even doen :D

van 4l melk per dag word je toch aardig vet/vochtig...
Slow negatives zijn goed voor hypertrofie bijvoorbeeld bij bankdrukken.

van 4l melk per dag word je toch aardig vet/vochtig...
Slow negatives zijn goed voor hypertrofie bijvoorbeeld bij bankdrukken.

niet geheel verstandsloos.
de (goede) negatieve rep zorgt voor meer hypertrofie dan de positieve. daarom trainen sommige mensen ook met complete schema's waarin de negatieve reps centraal staan.

ik vind het ook lekkerder als ik slow negatives doe, lekker branden

niet geheel verstandsloos.
de (goede) negatieve rep zorgt voor meer hypertrofie dan de positieve. daarom trainen sommige mensen ook met complete schema's waarin de negatieve reps centraal staan.

Oké, tot zover, maar mesocyclussen ??? Pyramid ramping rep speeds? Die heeft gewoon op het internet het word 'mesocyclus' gehoord, het woord 'pyramid set' en zonder nadenken gelinkt aan repsnelheden volgens zijn eigen bizarre logica.

Van vier lieter melk wordt je toch aardig vet/vochtig?
Na zes maanden bulk op melk kan ik zeggen: Negeerbaar. 5000KCAL op melk (ik bedoel dus 2500 eten/ 2500 melk) maakt je even vet dan 5000kcal op bulkfoods/shakes. Je wordt wel wat opgeblazener door de zes tot acht liter vocht die je binnenkrijgt elke dag, maar stop een week met melk en je watergewicht crasht. Voor echte BBers zou ik het niet aanraden maar melk is voor mij de enige manier om genoeg kcal en macros binnen te krijgen, het is snel en goedkoop en kan rondgedragen worden in een boekentas. Natuurlijk ben ik 19 dus mijn metabolisme werkt mee, misschien speelt het anders bij oudere athleten.

ik vind het ook lekkerder als ik slow negatives doe, lekker branden
'Lekker' is een pijpbeurt krijgen in de auto :D. In de fitness ben ik van mening, go hard and get it done. Branden en pump interesseert mij weinig :p

Terug
Naar boven