- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoorde laatst op tv dat iemand zijn spieren allemaal werden omgezet in vet.

zwaarder trainen als in volume kan inderdaad ten koste gaan van je massa
Vandaag nog:
Hey die oeffening (buik oeffening) is veel leuker ik ga voortan dat doen inplaats van bankdrukken
)
die veel verder is, maar ik ben groter en daardoor beter).Vandaag nog:
Hey die oeffening (buik oeffening) is veel leuker ik ga voortan dat doen inplaats van bankdrukken
Oh, ik ken er veel
Jaaaaaa, gewoon echt heel langzaam ou setjes (hij bedoelt dus reps) doen he, dus 4sec stang naar beneden laten zakken, dan 5sec omhoog, dan een mesocyclus (Nie gezeverd, hij gebruikte het woord MESOCYCLUS) van 2X zolang. Ja dan veel kippewit op wit brood eten e, daar worde echt massief van.
heerlijk
van 4l melk per dag word je toch aardig vet/vochtig...
Slow negatives zijn goed voor hypertrofie bijvoorbeeld bij bankdrukken.
niet geheel verstandsloos.
de (goede) negatieve rep zorgt voor meer hypertrofie dan de positieve. daarom trainen sommige mensen ook met complete schema's waarin de negatieve reps centraal staan.
Pyramid ramping rep speeds? Die heeft gewoon op het internet het word 'mesocyclus' gehoord, het woord 'pyramid set' en zonder nadenken gelinkt aan repsnelheden volgens zijn eigen bizarre logica.Na zes maanden bulk op melk kan ik zeggen: Negeerbaar. 5000KCAL op melk (ik bedoel dus 2500 eten/ 2500 melk) maakt je even vet dan 5000kcal op bulkfoods/shakes. Je wordt wel wat opgeblazener door de zes tot acht liter vocht die je binnenkrijgt elke dag, maar stop een week met melk en je watergewicht crasht. Voor echte BBers zou ik het niet aanraden maar melk is voor mij de enige manier om genoeg kcal en macros binnen te krijgen, het is snel en goedkoop en kan rondgedragen worden in een boekentas. Natuurlijk ben ik 19 dus mijn metabolisme werkt mee, misschien speelt het anders bij oudere athleten.Van vier lieter melk wordt je toch aardig vet/vochtig?
'Lekker' is een pijpbeurt krijgen in de autoik vind het ook lekkerder als ik slow negatives doe, lekker branden
. In de fitness ben ik van mening, go hard and get it done. Branden en pump interesseert mij weinig