MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

niet geheel verstandsloos.
de (goede) negatieve rep zorgt voor meer hypertrofie dan de positieve. daarom trainen sommige mensen ook met complete schema's waarin de negatieve reps centraal staan.
lees nog een keer wat ik post. Het zijn geen citaten maar ontkracht juist zogenaamde verstandloze citaten.

"zit je nou weer kip met rijst te eten, je wilt toch sterker worden"
"uhu, is veel beter dan die vettige troep die jij eet"
"als je alleen op kracht traint, moet je niet op je voeding letten hoor"

*zucht* :p

"zit je nou weer kip met rijst te eten, je wilt toch sterker worden"
"uhu, is veel beter dan die vettige troep die jij eet"
"als je alleen op kracht traint, moet je niet op je voeding letten hoor"

*zucht* :p

Toch zou je die hamburger met jouw stats wel kunnen gebruiken

stats zijn oud...

ben ondertussen 5cm groter en gewicht is niet veel veranderd :( :p

ben ik juist van plan, tot straks misschien

n*gger what!

jij moet alles eten wat je tegen komt en non stop!
chocomelk
friet
kebab
pizza
snoep allessss
zolang je maar wel genoeg eiwitten binnenkrijgt :)

hey tymen hoezo weeg jij dan nog 71kg?

They see me eetinn they hatinn patrolling try to eat some rise and dirty

images?q=tbn:ANd9GcTJkhbV9GvHSrcnw5gziClemstRw6Y8_XcSulkybjDBs_IezQ8mcg.jpg

omdat ik veel moeite heb met genoeg kcals naar binnen te krijgen... inmiddels weeg ik al bijna 73 kilo maar desalniettemin boeit mij bw niet bijzonder veel.

ik word vaak op 80 kilo geschat dus daar maak ik me niet teveel zorgen om.

wel goeie diss man :thumbs: :')

omdat ik veel moeite heb met genoeg kcals naar binnen te krijgen... inmiddels weeg ik al bijna 73 kilo maar desalniettemin boeit mij bw niet bijzonder veel.

ik word vaak op 80 kilo geschat dus daar maak ik me niet teveel zorgen om.

wel goeie diss man :thumbs: :')

Eet je 5000kcal?

was geen diss tymen, slechts een vraag. Ik heb ook wel eens moeite met alles naar binnen krijgen.

Haha, geniaal hoe sommige mensen kunnen blaten. Soms krijg ik het idee dat die ''verstandslozen'' gewoon maar wat lullen zonder dat ze van tevoren in hun brein bepaald hebben of het wel enigszins kloppend zou kunnen zijn wat ze uitkramen.

Slap gelul over voeding doet me denken aan m'n opa, niet om die man af te zeiken hoor maar ik kan me nog wel herinneren van vroeger dat ie zei als ik bijvoorbeeld eens biefstuk at: ''Hèhè, ben blij dat je eindelijk eens echt vlees eet. Daar krijg je spieren van, die kip en rijst die je eerst at niet. Van kip word je alleen maar dik.'' Dus.

Of, als ie slagroombollen (Bossche bollen) had meegebracht, maar ik hoefde dat niet vanwege de ''lage voedingswaarde :P'', zei ie: ''Jongen neem nou, daar krijg je spieren van!'' Prachtig.

Ook een keer zo'n lullo die beweerde dat rauwe eieren beter voor spiergroei zijn dan gekookte/gebakken/gepocheerde/whatever. Niet dat ie weet waarom, maar gewoon puur omdat ie zag dat Rocky dat ook deed waarschijnlijk. Ik zeg dan dat het al meerdere malen wetenschappelijk bewezen is dat de biologische waarde van gekookte eieren stukke hoger ligt dan die van rauwe (wat dus inhoudt dat je lichaam gekookte eieren beter op kan nemen), zegt hij echt zo heel wijs, alsof ie alle kennis van de voedingswetenschappen in pacht heeft: ''Nee knul, juist rauwe eieren kan je lichaam beter opnemen.''

Ik kijk dan altijd die mensen met zo'n blik aan: :rolleyes: En ga d'r verder niet op in, heeft gewoon geen zin :D

Laatst bewerkt:
Haha, geniaal hoe sommige mensen kunnen blaten. Soms krijg ik het idee dat die ''verstandslozen'' gewoon maar wat lullen zonder dat ze van tevoren in hun brein bepaald hebben of het wel enigszins kloppend zou kunnen zijn wat ze uitkramen.

Slap gelul over voeding doet me denken aan m'n opa, niet om die man af te zeiken hoor maar ik kan me nog wel herinneren van vroeger dat ie zei als ik bijvoorbeeld eens biefstuk at: ''Hèhè, ben blij dat je eindelijk eens echt vlees eet. Daar krijg je spieren van, die kip en rijst die je eerst at niet. Van kip word je alleen maar dik.'' Dus.

Of, als ie slagroombollen (Bossche bollen) had meegebracht, maar ik hoefde dat niet vanwege de ''lage voedingswaarde :P'', zei ie: ''Jongen neem nou, daar krijg je spieren van!'' Prachtig.

Ook een keer zo'n lullo die beweerde dat rauwe eieren beter voor spiergroei zijn dan gekookte/gebakken/gepocheerde/whatever. Niet dat ie weet waarom, maar gewoon puur omdat ie zag dat Rocky dat ook deed waarschijnlijk. Ik zeg dan dat het al meerdere malen wetenschappelijk bewezen is dat de biologische waarde van gekookte eieren stukke hoger ligt dan die van rauwe (wat dus inhoudt dat je lichaam gekookte eieren beter op kan nemen), zegt hij echt zo heel wijs, alsof ie alle kennis van de voedingswetenschappen in pacht heeft: ''Nee knul, juist rauwe eieren kan je lichaam beter opnemen.''

Ik kijk dan altijd die mensen met zo'n blik aan: :rolleyes: En ga d'r verder niet op in, heeft gewoon geen zin :D

haha sterker nog man. Rauwe eieren bevatten avidine. En dat zou je testosteron verlagen. Niet bepaald goed voor gains dus :p

Heel fijn altijd die mensen die verontwaardigd zijn als je geen koekje of taart wilt en maar denken te menen 'dat het wel een keer moet kunnen' of dat je er 'spierballen' van krijgt.

Terug
Naar boven