AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ken je 1 programmeertaal, dan ken je ze allemaal.:rolleyes:x100

alex moet je niet us beginnen met die bananen in het rek te gooien:P

grtz

Zou het niet weten, leg ff uit als je wilt :p

Opzoeke zei ik toch.
Maar goed:

anabool: Opbouwende fase (c.q. spieropbouwing).
Steroïde: lichaamseigen hormonen, zoals het geslachtshormoon.

Maar je hebt wel een punt hoor. Anabole steroïden wordt gezien als doping en dergelijk.

Opzoeke zei ik toch.
Maar goed:

anabool: Opbouwende fase (c.q. spieropbouwing).
Steroïde: lichaamseigen hormonen, zoals het geslachtshormoon.

Maar je hebt wel een punt hoor. Anabole steroïden wordt gezien als doping en dergelijk.

Oh ok, nu begrijp ik het, heb je karma gegeven :p

oh das ook fijn, doe idd ma niet braken over de bananen want die ga ik morgenvroeg bij jullie ff kopen:P

later en succes met je training

:)

gistere gehoord van een jongen uit je klas:
jongen: ''als je een sixpack wilt moet je alleen
buikspier oefeningen doen en dan echt gelijk 500 achter elkaar dan heb je er zo een".

ik in de lach en zei:"én als je nou vet over je spieren hebt krijg je dan ook nog een sixpack''.

jongen'' ja wantdie spieren komen er gewoon door heen zetten omdat ze vet verbranden''.

leuk

- Zeg eens eerlijk, wat pak je?
* Niets
- Komaan.. Pak je vitamines?
* Euh, vitamines zitten ook gewoon in fruit hoor
- Aaaah! Zie je nu wel!

:dunno:

in de gym : kerel tegen andere : ja Max die neemt proteine shakes enzo , ik zou toch eerst natural trainen en pas als ik geen vooruitgang meer boek shakes gebruiken ;-)

Nou had er één gister, en tot mijn verbazing van mijn collega... waarvan ik dacht dat ze wel meer kennis had. Leuke meid daar niet van, maar heeft alleen een dansachtergrond en zonder opleiding is ze daar nu ook fitnissinstructeur. Anyway... ik zei dat ik weer serieus aan het trainen ben en wat meer cardio toevoeg om mijn vet% te verlagen. Ze begon toen ook over haar buikje en hoe dat het makkelijkst is weg te halen..

Zij: "Je kunt beter heeeel veel buikspieroefeningen doen dan cardio, want dan verbrand je niet je vet bij je borsten/gezicht enzo maar alleen bij je buik".

Ik: "Plaatselijk vet verbranden zou fijn zijn, maar helaas kan dat niet"

Zij: "Jawel als je veel buikspieroefeningen doet en je buik helemaal verzuurt wel want dan word er voeding uit je buikvet gehaald"

Ik: "..." :lol:

vnf ook weer een discussie gehad met een leek hij wou mij gaan vertellen dat eiwitten slecht waren terwijl hij zelf zowat de hele dag in de cafetaria zit te eten.
Was geen beginnen aan om die vent uit te leggen dat het niet zo was en toen zei ik hem dat als je ergens teveel van kreeg dat je het ervanzelf wel weer uitschijt, volgens hem was poepen slecht :roflol:
Wordt zo moe van die gasten.:fuu::zzz:

die hou je altijd :D

Diëtiste die me vertelde dat je niks hebt aan een dieet met veel eiwitten - ik mag het zelf weten, maar haar advies zou het niet zijn...

(was daar om vet% te laten meten)

Diëtiste die me vertelde dat je niks hebt aan een dieet met veel eiwitten - ik mag het zelf weten, maar haar advies zou het niet zijn...

(was daar om vet% te laten meten)
T'is echt een schande dat zij die dergelijke studies hebben gedaan en het dan niet eens weten...en je zo'n Sonja De Bakker dieet aanraden! :fire:

Heb je het haar laten weten? :D

Geef me 2 maandjes dan zie ik er ook zo uit

Terug
Naar boven