XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

T'is echt een schande dat zij die dergelijke studies hebben gedaan en het dan niet eens weten...en je zo'n Sonja De Bakker dieet aanraden! :fire:

Heb je het haar laten weten? :D
Ik had haar al laten weten dat ik geen interesse had in hulp met een dieet (daar zijn DBB'ers veel beter in, en anders mijn trainer wel!) - toch vroeg ze wat ik zoal at op een dag...
Heb je mijn openingspost gelezen van de beachproof contest? dan weet je dat ik al niet zo'n goede ervaringen heb met diëtistes...

Geef me 2 maandjes dan zie ik er ook zo uit

ja die hoor ik zo vaak. ik erger me er dood aan. als je nou een beetje logisch verstand gebruikt, dan weet je toch ook wel dat dat gewoon onmogelijk.

zien mensen dan niet dat iemand er jaren voor heeft getrained? en dan zeggen geef me 6 maanden en dan ben ik ook zo. wat een onzin!!!

Stond vandaag te squatten, komt er zon gastje naar me toe: Ja als je nou met je knieen gewoon voor je tenen uitkomt dan kun je veel meer gewicht pakken en heeft het precies hetzelfde effect, ik doe dat ook altijd... Hij was 1,80 en miss net 60kg

Kwam een oude bekende tegen in de sportschool, het eerste wat hij vroeg was 'gebruik jij eiwitshakes ofzo?'

Haha ja waarom denkt iedereen toch waarom dat spul gevaarlijk/illegaal/magisch is ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
''ja als ik zo hard train als jou krijg ik dat ook ''

Ja neem gewoon een shake, slaap een nachtje goed, en je word wakker als Ronnie Coleman:D

Mijn broertje zei ook: zijn dat niet gewoon anabolen?

Mijn broertje zei ook: zijn dat niet gewoon anabolen?
De moeder van een maat van mij was ook helemaal doorgeflipt op mn maat omdat hij whey had meegenomen waarop stond dat het anabolic effect had :P En ze wilde niet geloven dat het geen anabolen waren.. Terwijl als ze gewoon de verpakking had gelezen ze had gezien dat het totaal niks met anabolen te maken heeft.

ik ging mezelf gister inschrijven bij de sportschool, nou wat die vrouw me dus vertelde was dat als ik te zwaar trainede op mijn leeftijd (16)
en dat als ik dat bleef doen ik als ik 18 was ik scheef liep door het trainen en als ik 20 was liep ik krom zei ze , dus zei ik aahjoh kan toch niet zoveel kwaad , waarop ze zei nou ik weet het beter ik zit als 25 jaar in het vak dus geloof mij maar.. zei ze niet letterlijk maar kwam het op neer:rolleyes:

Meer dan 1,5 gram eiwitten per kilo spier kan een verminderde leverfunctie opleveren.

Meer dan 1,5 gram eiwitten per kilo spier kan een verminderde leverfunctie opleveren.

ik word het stilaan beu om nog te reageren op voedingsvragen, de stomste citaten komen van de meest 'ervaren' atleten. Als ik er dan op reageer willen ze het niet geloven, als ik zeg dat ik voedingsdeskundige ben verandert de zaak plotseling ...

Een volleybalcoach zei tegen zijn team iets van: krachttraining is nutteloos. Je krijgt dikke spieren, maar je kan er niks mee. Op dat moment was ik zwaar aan het deadliften in het krachthonk. Waarschijnlijk doen topvolleyballers tegenwoordig allemaal krachttraining...

ik train nu al 4 jaar.
vroeg zo een aap in de sportschool tegen mij:
hij: hoelang train je al?
ik: 4 jaar.
hij: gebruik je ook shakes enzo?
ik: ja, eiwitshakes en om de tijd creatine.
hij: ja dan kan ik het ook wel!

ke*ker.. ik word dan best wel boos. ik train me potverdomme de pletter, als ik al die uren die ik in de sportschool het rondgebracht gewerkt zou hebben zou ik nu een verschrikkelijk dikke auto hebben. en dan krijg je van zo een luie scharminkel dat te horen.

ik train nu al 4 jaar.

ke*ker.. ik word dan best wel boos. ik train me potverdomme de pletter, als ik al die uren die ik in de sportschool het rondgebracht gewerkt zou hebben zou ik nu een verschrikkelijk dikke auto hebben. en dan krijg je van zo een luie scharminkel dat te horen.

Je moet in dit soort gevallen gewoon rustig zonder je op te winden door vragen naar zijn kennis over eiwitten en creatine. Je weet van te voren al waar dat gaat eindigen, je hoeft het alleen nog maar stevig te benadrukken.

ik train nu al 4 jaar.

:rolleyes: nja echt irritant. Maar in het vervolg moet je tegen dat soort mensen gewoon zeggen "niks" .. weten zij veel ..

ik word het stilaan beu om nog te reageren op voedingsvragen, de stomste citaten komen van de meest 'ervaren' atleten. Als ik er dan op reageer willen ze het niet geloven, als ik zeg dat ik voedingsdeskundige ben verandert de zaak plotseling ...

en wat versta je onder een verminderde leverfunctie? ik weeg nu 100 kg. ik heb nu ongeveer 200-250gr eiwitten per dag schaad ik dus men lever?

Nog een leuke....

-Kun je aan goede creatine komen ? ik kan eten wat ik wil maar ik kom niks aan

-wat eet je zo'n beetje op een dag dan ??

- zo'n bakje vla en een paar bananen...groente en fruit :roflol:

Terug
Naar boven