BossRoss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwa, ik houd niet van koekjes en zoete gebakalsof het ook niet een keertje kan? me pa is vandaag jarig, lekker ff 1 stukje van moeders eigen gebakken taart, niks mis mee. Alsof je daar 3 weken cutten mee de prullenbak in helpt.
Maar de meesten associëren dat dan direct met mijn 'sportieve' levensstijl en beginnen dan al direct te zeiken. Da's gewoon irritant. En in mijn post ging het erom dat hij zei dat je spierballen zou krijgen van die stomme slagroombollen 
Heel fijn altijd die mensen die verontwaardigd zijn als je geen koekje of taart wilt en maar denken te menen 'dat het wel een keer moet kunnen' of dat je er 'spierballen' van krijgt.
alsof het ook niet een keertje kan? me pa is vandaag jarig, lekker ff 1 stukje van moeders eigen gebakken taart, niks mis mee. Alsof je daar 3 weken cutten mee de prullenbak in helpt.

Dit is indd echt ****ed up! Dan kom je bij van die half alcoholische families terecht en dan vragen ze of je een glas wijn moet hebben bij het eten, of savonds een pint moet hebben terwijl je naar tv zit te kijken...
Als je dan vriendelijk bedankt kijken ze je aan met zo'n blik in hun gele levercirrose ogen van 'wat voor een saaie pik ben jij'...

Hier kan ik me vaak ook aan irriteren aan dit soort gevalleninstructeur met een lichaam van niks tegen een paar fitnessboys: "ja de squat moet zo, blablablabla" fl**ker toch op man. Ik heb jou nog nooit een squat zien doen.
Het interesseert mij al niet eens meer wat ze precies zeggen, ook al klopt het wel ongeveer, ik wordt zo moe van instructeurs met een middelmatig lichaam en een beetje huis, tuin en keuken kennis.
Als het je beroep is zorg dan potverdomme dat je de kennis van een professional hebt!
Staat die beginner daar met de barbell ergens op zn rug ipv in zn nek en met een houding die nergens op lijkt, zegt die gast: "ja goed zo, prima houding"
Als ik instructeur was, had ik zeker een paar uur per dag deadlifts, squats en MP's laten zien omdat ****ing niemand ze doet en de dunste jongens apart genomen, een schema gegeven en voedingsadvies en als ze dan na een paar maand niks zijn bijgekomen dan ga ik eens een praatje houden om te zien hoe het komt.
En ik had in mn vrije uurtjes overal kennis opgedaan.....is het nou echt zo moeilijk?
Zo even stoom afgeblazen![]()

---
Staat die beginner daar met de barbell ergens op zn rug ipv in zn nek en met een houding die nergens op lijkt, zegt die gast: "ja goed zo, prima houding"
----
Dit is indd echt ****ed up! Dan kom je bij van die half alcoholische families terecht en dan vragen ze of je een glas wijn moet hebben bij het eten, of savonds een pint moet hebben terwijl je naar tv zit te kijken...
Als je dan vriendelijk bedankt kijken ze je aan met zo'n blik in hun gele levercirrose ogen van 'wat voor een saaie pik ben jij'...
.Over die instructeur ben ik wel met je eens, alleen met squat leg je je barbell niet in je nek maar net onder een soort bal op je nek, dus op je traps ongeveer.
Jij zou een goede instructeur zijninstructeur met een lichaam van niks tegen een paar fitnessboys: "ja de squat moet zo, blablablabla" fl**ker toch op man. Ik heb jou nog nooit een squat zien doen.
Het interesseert mij al niet eens meer wat ze precies zeggen, ook al klopt het wel ongeveer, ik wordt zo moe van instructeurs met een middelmatig lichaam en een beetje huis, tuin en keuken kennis.
Als het je beroep is zorg dan potverdomme dat je de kennis van een professional hebt!
Als ik instructeur was, had ik zeker een paar uur per dag deadlifts, squats en MP's laten zien omdat ****ing niemand ze doet en de dunste jongens apart genomen, een schema gegeven en voedingsadvies en als ze dan na een paar maand niks zijn bijgekomen dan ga ik eens een praatje houden om te zien hoe het komt.
En ik had in mn vrije uurtjes overal kennis opgedaan.....is het nou echt zo moeilijk?

Ja, eerst dacht ik er ook zo over.instructeur met een lichaam van niks tegen een paar fitnessboys: "ja de squat moet zo, blablablabla" fl**ker toch op man. Ik heb jou nog nooit een squat zien doen.

Ja, eerst dacht ik er ook zo over.
Maar nu ben ik blij niemand Rippetoe adviseert en dat instructeurs mensen adviseren om te squaten in de smith.
Anders zou alles wat ik gebruik constant bezet zijn.![]()
Binnen een half jaar ben je als je lekker je best doet in de gemiddelde gym al zo ongeveer de sterkste die er rondloopt en helemaal een soort van "veteraan"

Gisteren, ik was bezig met squats en deadlifts, vraagt er een randdebiel wat het verschil is tussen deze oefeningen ...
Waar zit je met je hoofd..