XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

laatst ging ik mijn onderhoud laten meten op de sportschool, om te kijken of het overeenkomt met mijn eigen bevindingen.

Ze kwamen uit op een basis onderhoud van 1700 of zo iets, en ze raden mij aan te bulken =1900 kcal per dag te eten.

Toen ik vertelde dat tussen de 3000 en 3500 inzat vielen ze bijna flauw

laatst ging ik mijn onderhoud laten meten op de sportschool, om te kijken of het overeenkomt met mijn eigen bevindingen.

Ze kwamen uit op een basis onderhoud van 1700 of zo iets, en ze raden mij aan te bulken =1900 kcal per dag te eten.

Toen ik vertelde dat tussen de 3000 en 3500 inzat vielen ze bijna flauw

Dus ze waren vergeten dat je naast niks doen ook nog doet sporten enzo, wat een niveau van het personeel weer :rolleyes:

Dus ze waren vergeten dat je naast niks doen ook nog doet sporten enzo, wat een niveau van het personeel weer :rolleyes:

Jah, daarna vroegen ze hoe mijn ekv verhouding lag, ik wist het niet precies maar ik zit zeer hoog ik eiwitten zij ik. Moest ik mee oppassen want eiwitten worden direct omgezet in vet.

Gisteren, ik was bezig met squats en deadlifts, vraagt er een randdebiel wat het verschil is tussen deze oefeningen ...

Waar zit je met je hoofd..

Zoiets hoorde ik vandaag ook toen ik aan het squaten was
"owww dat is dus een oefening voor je rug?" :o

Jah, daarna vroegen ze hoe mijn ekv verhouding lag, ik wist het niet precies maar ik zit zeer hoog ik eiwitten zij ik. Moest ik mee oppassen want eiwitten worden direct omgezet in vet.

Tja aan sportschoolmedewerkers worden tegenwoordig niet veel eisen gesteld heb ik het idee :rolleyes:
En dan nog is eiwitten omzetten naar vet niet bepaald een proces met een heel hoog rendement en niet iets wat je lichaam snel een prioriteit van zal maken.

Oh probeerde ze je daarna niet nog een fijn "sport"drankje te verkopen met 30 gram suiker erin ofzo want dat had ik dan wel weer humor gevonden :p

Tja aan sportschoolmedewerkers worden tegenwoordig niet veel eisen gesteld heb ik het idee :rolleyes:
En dan nog is eiwitten omzetten naar vet niet bepaald een proces met een heel hoog rendement en niet iets wat je lichaam snel een prioriteit van zal maken.

Oh probeerde ze je daarna niet nog een fijn "sport"drankje te verkopen met 30 gram suiker erin ofzo want dat had ik dan wel weer humor gevonden :p

nee dat nog net niet, maar de gene die die meting bij me afnam en die ik vertelde dat ik op 3000-3500 zat stuurde me naar meneer eiwit in vet omzet door. Die was blijkbaar hoog opgeleid op het vak van sport en voeding

nee dat nog net niet, maar de gene die die meting bij me afnam en die ik vertelde dat ik op 3000-3500 zat stuurde me naar meneer eiwit in vet omzet door. Die was blijkbaar hoog opgeleid op het vak van sport en voeding

Beetje jammer dat degene die een betere suggestie je naar zo iemand doorstuurt dan.
Maar als zo'n baan goed betaald dan kan ik net zo goed stoppen met studeren en zoiets gaan doen :p

Oh ff OT paar dagen terug in de trein paar vrouwwezens tegen elkaar:
- Ik heb gehoord dat rauwe eieren echt goed voor je zijn.

- Ik eet nog maar 1x per dag want ik word veel te dik

- En weer de eiwitten naar vet opmerking die al 100x gehoord is.

_ Ja van mijn neef heb ik gehoord dat je bij fitnissen heel veel herhalingen, zo'n 20+ moet maken want dan doe je droogtrainen.

En nog wat kleine onwetendheid over van alles en nog wat.
Dit allemaal in zo'n 10 minuten in de trein en natuurlijk zaten ze vrolijk een lekker suikerdrankje te drinken.

helaas, ik denk dat het niet veel betaald daar in de gym rondlopen.

Maar deze is niet echt een citaat maar meer een training van iemand, nog nooit zo iets raars gezien:
hij begon met een superset van kikkersprongen gevolgd door een superset push ups
(uiteraard in het squatrack)
Daarna pakte hij een setje dumbbells (7kg dacht ik) en deed een grote lange superset bestaande uit:
een combinatie van push ups en dubbell rows gevolgd door
een combinatie van lunge-walks en one armed dumbbell military press om het af te maken met
een combinatie van shrugs en bicep curls

Superman zelve!

Laatste paar dagen begint m'n pa ook. Vandaag pakketje binnen met o.a. multivit, zegt ie tegen iemand anders: Ja, dat zijn z'n pillen. Tegenwoordig hebben die jongeren dat allemaal nodig. :roflol:

Kan er wel om lachen eerlijk gezegd.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jul 2011 om 16:14 ----------

een combinatie van push ups en dubbell rows gevolgd door
mma?

Laatste paar dagen begint m'n pa ook. Vandaag pakketje binnen met o.a. multivit, zegt ie tegen iemand anders: Ja, dat zijn z'n pillen. Tegenwoordig hebben die jongeren dat allemaal nodig. :roflol:

Kan er wel om lachen eerlijk gezegd.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jul 2011 om 16:14 ----------

mma?

Hij drukte zich op de dumbbells op en vanuit die vaart gooide hij een van de dumbbells een beetje de lucht in. Het zag er iig heel onbeholpen uit en als hij het met een van de big boys dumbbells had gedaan was waarschijnlijk alles uit de kom gerukt.

Hij drukte zich op de dumbbells op en vanuit die vaart gooide hij een van de dumbbells een beetje de lucht in. Het zag er iig heel onbeholpen uit en als hij het met een van de big boys dumbbells had gedaan was waarschijnlijk alles uit de kom gerukt.
Nieuwe manier van cardio?

beter maken die calorieën niet uit, je mag max 2000 cals hebben, op een gegeven moment zit je aan een grens, bv bij 2800 cals, alles daar boven schijt je toch direct weer uit... dus kun je af en toe best een avond flink door zakken

teh ****?

bron: http://forum.fok.nl/topic/1680087/2/25

Hoe kunnen mensen dat in godsnaam lekker/mooi/fijn vinden.
Mind = blown.

Terug
Naar boven