XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Nog een leuke....

-Kun je aan goede creatine komen ? ik kan eten wat ik wil maar ik kom niks aan

-wat eet je zo'n beetje op een dag dan ??

- zo'n bakje vla en een paar bananen...groente en fruit :roflol:

Koop creatine bij xxl en verkoop het voor 10 euro meer aan die gozer, winst!:evilnana:

Ik wil niet zo'n bodybuilder zijn. *wijzend naar strongmen wedstrijd op tv*

:(

en wat versta je onder een verminderde leverfunctie? ik weeg nu 100 kg. ik heb nu ongeveer 200-250gr eiwitten per dag schaad ik dus men lever?

in mijn ogen zijn een verminderde leverfunctie:
1) een gecompenseerd leverlijden
2) een gedecompenseerd leverlijden
Bij het 1 is kunnen de functies van de lever nog uitgevoerd worden, bij het tweede niet. De meest voorkomende zijn hepatitis en cirrose. Bij deze diëten wordt zelfs een eiwitverrijkt dieet voorgeschreven (bijvoorbeeld bij cirrose die afkomstig is door een overmatig alcoholgebruik, imwille van de katabole toestand van het lichaam). Ik heb nog niet geweten dat een overdadig eiwitgebruik de leverfunctie kan verminderen, een overdreven hoeveelheid eiwitten innemen is idd niet zo gezond maar ik zou dan meer op alcoholgebruik letten dan op de eiwitinname. Een uitspraak van een idioot dus want de meest voorkomende oorzaken van cirrose zijn:
- alcohol, infecties, metabole leverziekten, chronische galstuwing, drugs, ... en bij hepatitis een virale ontsteking, geen eiwit dus !!!

Laatst bewerkt:
Iemand in de kroeg:

- Jij hebt nep fitness spieren, ik heb werkspieren!
* Dus als je werkt krijg je echte spieren en als je fitnesst niet?
- Ja jij moet het van shakes hebben en ik van het zware werk
* Ik gebruik geen shakes?
- Oh dan gebruik je anabolen
* :eek:???

- Bodybuilders zijn niet sterk

- Een maat (hij is echt oer oer dom) van een maat wou lekker groot worden. Trainen deed die niet, hij kocht viavia Testosteron Enanthate (GG) en spuit die nu al enkel weken in zn kont. Trainen moet je dan helemaal niet meer doen zegt die, je groeit gewoon vanzelf :o

- Een maat (hij is echt oer oer dom) van een maat wou lekker groot worden. Trainen deed die niet, hij kocht viavia Testosteron Enanthate (GG) en spuit die nu al enkel weken in zn kont. Trainen moet je dan helemaal niet meer doen zegt die, je groeit gewoon vanzelf :o

Bij ons zeggen ze, dommer dan lood !!!
Met welke personen ga jij om zeg :D

te dom, hoop voor hem dat ie nogal last krijgt van de sides

Idd zijn wel een paar hoeken af van die kerel, welke sides zou die kunnen hebben? puntige tietjes? ...
Ben zelf niet zo'n kenner op a.s. vlak

Idd zijn wel een paar hoeken af van die kerel, welke sides zou die kunnen hebben? puntige tietjes? ...
Ben zelf niet zo'n kenner op a.s. vlak

Ja oa, en acne komt ook vaak voor, en vocht vasthouden. Gekrompen ballen zal ie ook wel van opkijken. Weet ie zelf wel dat ie sides kan krijgen, niet zeker?

Ja oa, en acne komt ook vaak voor, en vocht vasthouden. Gekrompen ballen zal ie ook wel van opkijken. Weet ie zelf wel dat ie sides kan krijgen, niet zeker?

Je bent werkelijk een mong**l als je dat niet weet. Bodybuilders doen niet voor niks aan offeringen. Onder andere moeten ze leren leven met side effects. (en dan niet alleen over lange termijnse side effects)

Hij is dan ook een mong**l, de combinatie van jarenlang elke dag latjes te leggen + van nature achterlijk zijn

ik ken hem niet persoonlijk maar denk wel dat die niets van die sides zal weten.. mss dat die er nu wat van begint te merken

Hij is dan ook een mong**l, de combinatie van jarenlang elke dag latjes te leggen + van nature achterlijk zijn

ik ken hem niet persoonlijk maar denk wel dat die niets van die sides zal weten.. mss dat die er nu wat van begint te merken

niks zeggen ;)

haha laatst ook 1.. heb je al eens een dagje anabolen gebruikt dan ??... dat doe je tog wel es in die shakes ofniet ...
en zijn dat grote pillen ofzo dan die anabolen...

ben geheel naturel ... k zeg dan .. ag als k dat gebruik was ik veel groter geweest

Net nog discussie met me moeder.
Kan wel 20 dingen posten maar dit is de leukste:

1e Je kan kiezen of kwark of trainen want je bent geen bodybuilder maar een menneke dat in de groei is.

2e Roy ik verbied je die kwark te eten voor je gaat slapen dat is hartstikke slecht. Eet het maar naar het avondeten :rolleyes:.
(dus mooi niet hea )

Whahaha ik lig nog steeds dubbel. En mijn mam's maar schreeuwen. Ouders zouden verboden moeten worden???.

haha laatst ook 1.. heb je al eens een dagje anabolen gebruikt dan ??... dat doe je tog wel es in die shakes ofniet ...
en zijn dat grote pillen ofzo dan die anabolen...

ben geheel naturel ... k zeg dan .. ag als k dat gebruik was ik veel groter geweest

ik geloof er niks van, dit kan niet naturel

1e Je kan kiezen of kwark of trainen want je bent geen bodybuilder maar een menneke dat in de groei is.

2e Roy ik verbied je die kwark te eten voor je gaat slapen dat is hartstikke slecht. Eet het maar naar het avondeten :rolleyes:.
(dus mooi niet hea )

Whahaha ik lig nog steeds dubbel. En mijn mam's maar schreeuwen. Ouders zouden verboden moeten worden???.

Als je een echte maffiabaas was had je je moeder gewoon geslapt. :D

(dus mooi niet hea )

Mijn ma is juist blij dat ik train, beter dan alleen maar lui op de bank hangen zegt ze :D

Terug
Naar boven