Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Naja dan maar in de wc opdrinken? of in een andere fless idd.
Maar wel laag van die mensen daar xD
Heb er gelukkig geen last van aangezien ik een sport opleiding doe en meerdere mensen het nuttigen.

Ik heb net getraind zie buiten een gast staan die ik nog nooit eerder had gezien 16 jaar grote ecto niet normaal!

Eerste wat ik aan hem vroeg was of tie op zijn voeding lette waarop onze grote wijze vriend antwoordde " Ja shakies voor t sporten en drna jwz voor die muskeln" Diep van binnen had ik een groot facepalm moment toen vroeg ik of tie zijn benen trainde " Ja ik zit op kickboksen daar train ik mn benen hard eme jongen voel ze altijd branden als een gek! "

Facepalm records were broken that night

Waarom praat je uberhaupt met ecto's :P En vind het maar een beetje fake overkomen tbh, kan best zijn dat het gebeurt is hoor, maar je beschrijft wel echt de 2 meest obvious stereotypen.

dus je sprak hem zomaar aan?

Ik heb net getraind zie buiten een gast staan die ik nog nooit eerder had gezien 16 jaar grote ecto niet normaal!

Eerste wat ik aan hem vroeg was of tie op zijn voeding lette waarop onze grote wijze vriend antwoordde " Ja shakies voor t sporten en drna jwz voor die muskeln" Diep van binnen had ik een groot facepalm moment toen vroeg ik of tie zijn benen trainde " Ja ik zit op kickboksen daar train ik mn benen hard eme jongen voel ze altijd branden als een gek! "

haha geloof er geen tievus van eerlijk gezegt

Kijk je daar van op dan? Zo'n beetje iedereen denkt dat, ik zelf eerst ook.

Als hij vind dat hij z'n benen niet moet trainen is dat toch ok? Bij kickboxen kan je best hard gaan op die benen hoor.. Ik heb er zelf ook vaak last van, en moet mijn trainingen erop aanpassen.

ooit ene keer smiddags benen getrained en s avonds MMA/kickboxen gaan doen... sick! non stop kramp. echt not done

Dat vroeg iemand ook een keer aan mij. Ik zei dat ik alleen fiets en voetbal voor mijn benen. De avond erop zag die mij Heavy FSQ doen...
Priceless.

Jups, zet er een spuitje in en je hebt direct kanonnen van 50 cm! :D

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 14:57 ----------

Als jij 20kg verliest en je kan dan nog 115kg deadliften zoals ik deed op mijn 55kg, dan mag je mij uitlachen. Gelieve tot dan je commentaar voor jezelf te houden. Heb op dit moment geen behoefte aan e-hero's :)

Inb4ik-deadlift-200kg-met-40kg-BW.jpg

So what je deadlift 2x bodyweight? iedereen kan dat na 4maanden dus houd je irrotante opmerkingen voor je

''Benen trainen doe je alleen als je droger wilt worden''
''Bodybuilding doe je niet voor jezelf maar om je lichaam te verkopen''
''Vind het stoerder als iemand naturel 40kg dumbelt dan iemand met roids 90kg''

Laatst bewerkt:
hehe blij dat ik dat nooit heb gedaan:D Schouders is ook altijd k*t bij die trainingen..

Wilde ik net zeggen.. Met de kickboks training had ik vaak aan het eind zoveel kramp in mijn schouders en armen dat ik er maar voor koos de klappen op mijn gezicht te vangen, dat deed minder pijn dan mijn armen hoog houden :D

Collega: heey train jij veel om van de schouders en armen te krijgen.
Ik: ach doe mn best.
En gebruik je dan ook van die anabolen om zo eruit te zien?
Ik: ja stop me helemaal vol
collega : hahahah allemaal van die potten enzo zeker doet mijn buurman ook alleen hij traint al tien jaar en hij wordt niet breder.
Ik; Moet hij meer anabolen eten zeg het hem maar.
volgende dag
collega : Heey ik heb het hem gezegd en hij zegt dat dat nooit kan zomaar.
ik; wel hoor kan je binnen 3 maande groter laten zijn , ga anders zelf eens mee.
collega; Nee bedankt geloof er toch niks van dat ik zo opgepompt kan worden (rokend voor de uitgang)
vervolgens komt geheel toevallig net een kennis van de gym voorbij en komt me gedag zeggen.
collega::eek:
Ik zie je wel dat het werkt ga straks mee trainen.
collega: ik ga naar binnen moet nog wat doen

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 14:59 ----------

Dat vroeg iemand ook een keer aan mij. Ik zei dat ik alleen fiets en voetbal voor mijn benen. De avond erop zag die mij Heavy FSQ doen...
Priceless.

Zeker mooi doe ik ook wel eens op vreemde feestjes ofzo. Vragen ze so train jij veel . Ik nee sport helemaal niet hekel aan sport man .
Nee zeggen ze dan vroeger dan . Ik weer nee echt niet.
:p fantastisch.

Wilde ik net zeggen.. Met de kickboks training had ik vaak aan het eind zoveel kramp in mijn schouders en armen dat ik er maar voor koos de klappen op mijn gezicht te vangen, dat deed minder pijn dan mijn armen hoog houden :D

Hehe nice:D Dat is echt doodgaan, weet nog dat we een training gingen rekken, ik had zware spierpijn toen al in me schouders van de dag ervoor, moesten we in spreidzit op de grond en dan naar voren met de bovenlichaam, en je armen zo hoog mogelijk houden.. Dodelijk :eek: Ik train me schouders tegenwoordig ook echt heel veel op uithoudingsvermogen enzo, helpt wel merk ik.

"Jij zit zeker aan de poeders"

Ik : binnenkort ga ik naar. 100kg toe eten
collega : ja lekker spuiten he.

.........ook altijd meisjes die willen dat je arm. aanspant irritant

Terug
Naar boven