Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik : binnenkort ga ik naar. 100kg toe eten
collega : ja lekker spuiten he.

.........ook altijd meisjes die willen dat je arm. aanspant irritant

Iedereen wilt dat. Dan staan er ook nog andere mensen te kijken. :o
Ik zo van uuh, nee doe ik andere keer wel haha!

Mijn moeder (niet bepaald een fan van mijn sport en voeding) nadat ik zei dat ik wat spierpijn in mijn rug had:

Ja, dan kan je later zeggen dat je mooi bent, maar later zit je in een roelstoel voor de helft verlamd.

Laatst bewerkt:
wat doen jullie als iemand over dat vet in spiermassa omzetten verhaal begint.

ga je het hem rustig uitleggen of denk je hier ga ik niet eens aan beginnen

gister zei iemand dit weer tegen mij en was benieuwd hoe jullie dit oplossen

Ik geef hem een pot creatine van 80 € en zeg dat hij alleen zo vet kan omzetten in spier.

ja dat gaat niet lukken bij mij ik geef gratis creatine erbij altijd

Ik zeg altijd gewoon dat dat niet kan, ik ga het verder niet uitleggen want dat heb ik al vaak genoeg gedaan.

Ik reageer er niet op. Als ik op alles serieus moest ingaan wat mijn vrienden zeggen met hun onwetendheid, zouden ze denk ik mij al lang niet meer als vriend beschouwen maar gewoon als een irritante betweter.

Andere kant vind ik het ook wel mooi mee genomen dat hun er zo weinig van af weten. Flinke ego boost als ik zie dat ik hun al dik heb ingehaald terwijl ze allemaal langer bezig zijn dan mij.

haha idd denk gewoon fak it ik groei toch wel blijf maar lekker van de hagelslag snoepen bishes

haha idd denk gewoon fak it ik groei toch wel blijf maar lekker van de hagelslag snoepen bishes

hagelslag :roflol:

Kan het hun ook niet kwalijk nemen, wat voor onzin ze uitkramen dan. Was vroeger precies hetzelfde alleen nu ik meer over dit onderwerp weet denk ik steeds ' wtf was I thinking?? '

Hoe ontstaan spieren dan?

Krijg je gratis bij twee pakken cornflakes.

Fixed.

Net met mn huisgenoot naar de gym. Doettie met zn voeten in de lucht een verkapte close grip guillotinepress ofzo. Dus ik heel liefdevol (no homo) "ellebogen naar binnen, ringvinger daar, meer richting je borst, voeten steviger op de grond, buikspieren aanspannen"

"Nee op jou manier voel ik em alleen in mn biceps"

...

"Bodybuilding is onnodig als je zo had moeten zijn dan was je wel zo geboren".

Bij deze opmerking ging ik gestrekt en had ik direct een rug blessure van het lachen.

Me collega die vindt dat bodybuilders homo's zijn en 2tellen later verteld hij dat die aan volleybal deed en daarbij z'n gekke 'paas-de-bal-huppeltje' maakt...

Altijd als ik vuilsnis moet weggooien, of geen zin heb om te fietsen zegt mijn vader, je gaat wel naar de sportschool, maar je bent te lui om te fietsen/lopen!

-,-

wat is hier verstandloos aan?

Ach er zal toch wel ergens verband zitten dat je beter spiermassa aanzet wanneer je hoger in je vetpercentage zit. Waarom denken jullie dat iedereen gaat bulken om te groeien en je vvm verliest als je cut?

Terug
Naar boven