Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd als ik vuilsnis moet weggooien, of geen zin heb om te fietsen zegt mijn vader, je gaat wel naar de sportschool, maar je bent te lui om te fietsen/lopen!
-,-

Van 't weekend:
vriend: Wat is je vetpercentage?
ik: 9% , jij?
vriend: 2%
ik: haha dat kan niet
en dan begint ie ook nog irritant te doen van, je kan er niet tegen dat ik minder vet heb dan jij.![]()

"Kan toch nooit goed zijn om zoveel en strikt te eten, en dan ook nog eens zovaak en zozwaar trainen... Je draaft echt door.."
Sja...
"Kan toch nooit goed zijn om zoveel en strikt te eten, en dan ook nog eens zovaak en zozwaar trainen... Je draaft echt door.."
Sja...

Goed bezig zijn met voeding en sport word gezien als obsessie..
Dit zijn vaak mensen die niet op hun voeding letten en niet sporten..
Maar dat zie je er vaak aan af..

Dit vond ik toch wel de meest nutteloze van de afgelopen tijd:
'Jah je bent dan wel gespierder en sterker dan mij, maar dat telt niet dat is allemaal nep. want jij hebt van die shakes en ik niet'
Dus oke mensen, iedereen die Whey neemt, helaas, je spieren tellen niet mee, die zijn nep
![]()
Dit vond ik toch wel de slechtste van de afgelopen tijd:
'Jah je bent dan wel gespierder en sterker dan mij, maar dat telt niet dat is allemaal nep. want jij hebt van die shakes en ik niet'
Dus oke mensen, iedereen die Whey neemt, helaas, je spieren tellen niet mee, die zijn nep, als ik dat nou eerder had geweten
![]()
Not sure if serious?Whey shakes is ook wel een beetje valsspelen, dit kan je niet ontkennen!
Whey shakes is ook wel een beetje valsspelen, dit kan je niet ontkennen!
!Whey shakes is ook wel een beetje valsspelen, dit kan je niet ontkennen!