AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Zodat je zeker weet dat je genoeg voeding naar binnen stouwt.

Van 't weekend:

vriend: Wat is je vetpercentage?
ik: 9% , jij?
vriend: 2%
ik: haha dat kan niet

en dan begint ie ook nog irritant te doen van, je kan er niet tegen dat ik minder vet heb dan jij. :mad:

"Kan toch nooit goed zijn om zoveel en strikt te eten, en dan ook nog eens zovaak en zozwaar trainen... Je draaft echt door.."

Sja...

"Kan toch nooit goed zijn om zoveel en strikt te eten, en dan ook nog eens zovaak en zozwaar trainen... Je draaft echt door.."

Sja...

krijg er ook gelijkaardige: "Jij zit altijd op je voeding te letten en die tabellen op de verpakking te lezen, das echt niet gezond" :orly:

Goed bezig zijn met voeding en sport word gezien als obsessie..
Dit zijn vaak mensen die niet op hun voeding letten en niet sporten..
Maar dat zie je er vaak aan af..

Ik wil geen whey nemen omdat ik alles naturel wil halen en niet aan de pillen ofzo..

gesprek was over

Cliché wat ik vorige week nogmaals aangehoord heb :
Waarom je benen trainen ? Ga gaan lopen en je krijgt er ook grote benen van !

Goed bezig zijn met voeding en sport word gezien als obsessie..
Dit zijn vaak mensen die niet op hun voeding letten en niet sporten..
Maar dat zie je er vaak aan af..

zoals het beroemde gezegde al luidt:

obsession is a word lazy people use, to describe dedication

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 13:13 ----------

Ventje in de gym, was in het begin fanatiek, maar groeide niet hard genoeg op 3x per dag mass gainers (suikerige rotzooi)

Dus ik zeg hem dat ie eens fatsoenlijk moet gaan eten.

ja, jij hebt wel dikke armen joh, wat eet jij wel niet?
ik: ongeveer 4000kcal per dag.
hij: ja hoeveel is dat dan, 8 boterhammen ofzo? want zoveel kan ik echt niet aan hoor dan ontplof ik.

heb hem toen echt een facepalm gegeven, hij kon dat wel hebben :)

Dit vond ik toch wel de slechtste van de afgelopen tijd:

'Jah je bent dan wel gespierder en sterker dan mij, maar dat telt niet dat is allemaal nep. want jij hebt van die shakes en ik niet'

Dus oke mensen, iedereen die Whey neemt, helaas, je spieren tellen niet mee, die zijn nep, als ik dat nou eerder had geweten :P
:P

Laatst bewerkt:
Dit vond ik toch wel de meest nutteloze van de afgelopen tijd:

'Jah je bent dan wel gespierder en sterker dan mij, maar dat telt niet dat is allemaal nep. want jij hebt van die shakes en ik niet'

Dus oke mensen, iedereen die Whey neemt, helaas, je spieren tellen niet mee, die zijn nep

Fuuuuuuuuuuuuuii

Dit vond ik toch wel de slechtste van de afgelopen tijd:

Dus oke mensen, iedereen die Whey neemt, helaas, je spieren tellen niet mee, die zijn nep, als ik dat nou eerder had geweten :P

Whey shakes is ook wel een beetje valsspelen, dit kan je niet ontkennen!

Verkeerde topic :o

vanmiddag ook weer een ecto die voor t eerst even een proeflesje kwam nemen;

Ja je hebt toch ook van die proteine shakes, is dat nog wat? wil natuurlijk wel dat dat werkt, want anders is het jammer geld.

Weer eentje die denkt dat eiwit shake een wonder middel is.

Gelukkig had de instructeur dit ook in de gaten en adviseerde hem eerst maar eens fatsoenlijk te gaan eten :)

Terug
Naar boven