AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik was net lekker aan het trainen... en tijdens mijn dumbbell calf raise met 1 been kreeg ik de tip van iemand die aan het sporten was "ja je kan het beter op de leg press doen en dan met je tenen omdat je nu je kuitspieren aan het verkorten bent en alleen maar het onderste stukje traint"???

Ik was aan het deadliften en enorm gespierde en droge gast vroeg aan mij wat ik aan het doen was.. En of het een oefening was voor mijn benen..

Hoe hebt gij u lichaam dan behaald vraag ik mij dan af ???

"later ben jij een papz*k want al die spieren zullen zich omzetten naar vet"

Is onwetenden niet een betere benaming voor deze personen dan verstandlozen, want die mensen hebben waarschijnlijk gewoon geen kennis van deze kwestie.

Daarnaast blijf ik: ''Van die eiwittroep word je dik'' ook een legendarische vinden.

Laatst bewerkt:
Is onwetenden niet een betere benaming voor deze personen dan verstandlozen, want die mensen hebben waarschijnlijk gewoon geen kennis van deze kwestie.

Daarnaast blijft: ''Van die eiwittroep word je dik'' ook een legendarische vinden.

Die hoor je zo vaak he.. word je af en toe moe van.

ik hoor altijd commentaar dat ik moet stoppen met kippefilet te eten omdat ik daar niet dik van wordt..

Bedoel je dat ze weer roepen dat je vet moet zijn/eten als je gespierd wilt worden ofwat?

"Zie die kerel, die kan zeker niet meer in zen handen klappen": SO WHAT?! Waarom is dat goed.

"Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB

''die kerels zijn lomp, het is alleen spiermassa en verder geen hersenen''
wat ik nogal grappig vind want bbers weten heel veel over het lichaam
en wat voor voeding ze nodig hebben. en wat het al helemaal grappig
maakt is dat ik atheneum doe haha

''die kerels zijn lomp, het is alleen spiermassa en verder geen hersenen''
wat ik nogal grappig vind want bbers weten heel veel over het lichaam
en wat voor voeding ze nodig hebben. en wat het al helemaal grappig
maakt is dat ik atheneum doe haha

Same here: heb hbo & universiteit afgerond, en moet nog een stelletje mavo'ers uitleggen dat het wél gezond is wat ik doe (niks tegen mavo'ers in het algemeen hoor...)

van een 'redelijk' gespierde gast die mee was op kamp, hij deed al een paar maanden bb'ing...en maakte zich zorgen dat hij spier zou verliezen omdat hij op kamp niet veel kon eten...
z'n maat zei: In vlees zitten er toch veel proteïnen?
hij: naaaaaaaah helemaal niet!

Pas iemand tegen mij.

Kijk op een gegeven moment pak jij ook niet meer zwaarder, en dan sta je zeg maar droog.

Ik bij mezelf wtf :P

Ooh en ook nog een keer zo'n CIOS mannetje.

Jij moet wel uitkijken met shakes he, want s'avonds eet jij ook al vlees. En dan krijg je te veel eiwit binnen en daar wordt je ook weer dik van !

Mijn moeder, bij alles wat er mis is met mij, hoog vetpercentage/verkouden/liefdesverdriet...

'Het komt door al die eiwitshakes!' of 'Je moet niet zoveel melk drinken!'

als ik na het trainen aan het eten ben:

''zit je nu weer te eten terwijl je net alles eraf gesport hebt''

Ik tegen het meisje achter de bar in de sportschool:
'Kan je voor mij een eiwitshake maken, alsjeblieft?'
Zij:
'Ik heb dat niet; alleen proteïneshakes.'
Ik:
'Doe dat dan maar.'

Terug
Naar boven