bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
hey boy's
ik gebruik nu al een week of 2-3 amino pillen wat is eigenlijk nou het effect er van
bedankt![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey boy's
ik gebruik nu al een week of 2-3 amino pillen wat is eigenlijk nou het effect er van
bedankt![]()

Met je p*ssy 1st class, ik weet niet of je het weet maar een gebroken nekwervel kan leiden tot verlamming. En wat die knaap deed, was gewoon niet goed. Smartass...En wat is dat nou weer voor bullshit met die halve squats... ik was niet eens over mezelf aan het praten en jij komt met die idiote opmerkingen. r*tard 1st class, no doubt.
squatten met zon ding in je nek is echt p*ssy 1st class, net als handschoentjes
Je maakt zeker ook halve squats omdat dat beter zou zijn voor je knieen?
Met je p*ssy 1st class, ik weet niet of je het weet maar een gebroken nekwervel kan leiden tot verlamming. En wat die knaap deed, was gewoon niet goed. Smartass...En wat is dat nou weer voor bullshit met die halve squats... ik was niet eens over mezelf aan het praten en jij komt met die idiote opmerkingen. r*tard 1st class, no doubt.
Je legt de stang op je spieren, niet je nekwervels.
rustig rustig kerel niet zo over me team genoot.
Je moet de stang op je spieren leggen en niet op je nek wervel. Bart heeft groot gelijk.
+1
enig iemand met een beetje verstand weet ook wel dat je 100+/200+ kilo niet op een bot kan leggen, daar heb je schouders, traps en rugspieren voor. Manta rays en schuimpads zijn gewoon poes.
Ik doe wel eens van die halve squats, is prima voor je bovenbenen

Als je met wilt squatten houd ik je niet tegen, maar een beetje verbale weerstand om je er misschien vanaf te houden kan toch wel?

rustig rustig kerel niet zo over me team genoot.
Je moet de stang op je spieren leggen en niet op je nek wervel. Bart heeft groot gelijk.

Wat ik hier ook wel heb moeten leren is dat het niet altijd negatief kritiek is als er gezegd wordt ''Manta is voor mietjes''.. maar eigenlijk meer om te motiveren zonder dat ding te proberen om als ''echte vent'' over te komen...
In principe dezelfde basis als het keiharde trainen en door de pijn heen te trainen omdat iemand zegt dat je zusje nog zwaarder traint![]()
Nooit iets persoonlijks als je het mij vraagt..
En ja, dat heb ik moeten leren, dus snap best dat anderen zich aangevallen voelen![]()

'Ik doe 12-15 reps, want van 8-10 reps krijg je van die dikke brede benen, en van 15 reps worden ze mooi atletisch gespierd'
.....

heel herkenbaar,
of wil je ze een fatsoenlijke squattechniek uitleggen, (Want ze staan bijna met de voeten tegen elkaar, duwen de knieën extreem ver naar voren en komen met de hakken van de grond) komen ze met de opmerking ''Maar ik wil niet zo groot als jou worden''
... Tuurlijk, verneuk jij je enkels en knieën maar![]()