AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik was aan het cutten.

Vraagt een meisje wa'k doe in de sportschool, ik zeg: "Ja, cardio, fietsen, rennen, roeien ect"
Antwoord: "Maar dat doen toch alleen maar meisjes om af te vallen en jongens krachttraining?"

Wait wut?

haha, wss heb je totaal geen spieren en gaf ze jou de hint dat je maar eens krachttraining moest gaan doen.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 10:13 ----------

Ik kwam bij de fitness en mijn broer was aan het free squaten (dus zonder machine, alleen stang met gewichten) Komt er een gozer aan, die het probeerde met even veel gewichten. Hij kon het niet en enigste wat hij deed was de stang op en neer laten bouncen op zijn nekwervels, hij squatte wel 1 keer, maar toen hield het op. Hij zei tegen mijn broer, je moet zonder die piepschuim ding doen om de stang, want als je met alleen stang doet is beter voor je nek/wervels, worden ze sterk van. Ik en mijn broer helemaal kapot gelachen. Die gast bleef wel serieus. Je zou je nekwervels maar vernken =.=.

Hahahaha :roflol: Squat je broer met zo een ding om de stang:roflol:

Kereltje vanavond in de gym: Neem jij ook van die anabolenshakies?

Was op een feesje gisteren, komt er iemand naar me toe:

'Hey man, hoelang 'fitness' je al?'
'Euhm, dat zal nu zo'n 2 jaar zijn'
'Neem je spuitjes om er zo uit te zien?'
'Nee, dat doe ik niet'
'Neem je van die shakes dan?'
'Jup, die neem ik wel ja'
'aaah, zie je wel! Ik wist dat je niet naturel was!'

Dude, c'mooooon!?

grappig als hoeveel hier gewoon verzonnen word, valt gewoon op

Die laatste was wel doorzichtig ja. Een onbekende in BB kent het begrip 'natural' niet eens.

Mjah man hier zit dan weer het verschil in krachtuithouding.

Ik ga in de kerstvakantie 10dagen bij mijn pa gaan werken. 10uren met emmers cement en tegels de trap op en af. Ik kan misschien 87kg benchen , mijn pa niet en ik hef ook meer. Maar hij houdt dat wel 10uren uit , de hele tijd zakken cement tillen en mee rondlopen.

Ik durf wedden dat ik na 3-4u al volledig kapot ben. Er is dus wel degelijk een verschil he... Gelijk welke bb kan een zak cement tillen.

Maar laat ze dat 10u per dag doen dan vallen ze door de mand :P

Inderdaad. Mijn broer traint ook heel hard en is een stevige brok spieren geworden maar hij merkt dat hij nu sneller moe is op het werk ; Hij is dakwerker en moet constant met rubberen rollen de ladder op.

Lijkt me toch sterk dat hij het woord 'natural' gebruikte als hij niet eens weet wat AAS zijn :D ;)

Lijkt me toch sterk dat hij het woord 'natural' gebruikte als hij niet eens weet wat AAS zijn :D ;)

Ze zullen de afkorting 'AAS' misschien niet kennen, maar hebben heus wel gehoord van het begrip anabole of steroïden.

Sowieso weet ik wel zeker dat die jongen die dat tegen mij zei, het woord 'naturel' gebruikte. Zo heel raar is het niet. De meerderheid van de jongens van rond mijn leeftijd bezoekt regelmatig wel eens een sportschool met als doel spiermassa te kweken. Ze zullen dan ook wel degelijk het enige ervan ''weten'' maar bij lange na niet genoeg wat ze zelf niet beseffen. Dan krijg je van dit soort uitspraken.

Ik geef je trouwens 100% gelijk :). Hij wist inderdaad niet wat naturel inhield, dat merkte ik wel na zijn reactie op het woord 'shakes'. Als je zou zeggen dat je vitaminepilletjes neemt, zou de persoon in kwestie het ook interpreteren als niet naturel denk ik, terwijl jij en ik met niet naturel iets heel anders bedoelen :).

Een gesprek over dat vet tussen je organen ongezonder is dan aan je vel.
'Ik ken ook iemand die van die shakes nam en hij heeft wel veel spieren, maar hij heeft daardoor veel vet tussen zijn organen.'

Beste vriend:
Buik recupeert 24u sneller dan de andere spieren, staat in me BB-magazine.

Ik: oh really?

collega op het werk(23 jaar doet niets van sport)" van al die gewichten te heffen ga je later veel last hebben van je rug en je knieen , das allemaal niet goed voor uw lichaam en tegen je 40 zul je wel anders piepen. "
diezelfde collega " pffff k heb al heel de tijd rugpijn "
hmmmm en ik zal dan last hebben van mijn rug binnen 20 jaar en hij niet ?
het werd al helemaal grappig toen hij zei dat het niet gezond was en vervolgens aan een stukje asbest begon te krabben zonder enige bescherming ...

Terug
Naar boven