AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

collega op het werk(23 jaar doet niets van sport)" van al die gewichten te heffen ga je later veel last hebben van je rug en je knieen , das allemaal niet goed voor uw lichaam en tegen je 40 zul je wel anders piepen. "
diezelfde collega " pffff k heb al heel de tijd rugpijn "
hmmmm en ik zal dan last hebben van mijn rug binnen 20 jaar en hij niet ?
het werd al helemaal grappig toen hij zei dat het niet gezond was en vervolgens aan een stukje asbest begon te krabben zonder enige bescherming ...

Van die asbest gaat ie wel dood over 20 jaar XD ''Dan zul ie wel anders piepen...''

2 meter van hem vandaan :) we hadden net een flensverbinding geopend en er zat een asbest pakking tussen dus ik deed al een stapje opzij en zei hem dit ook te doen en er vanaf te blijven maar hij wou niet luisteren :) normaal worden asbest pakkingen niet meer gebruikt doordat ze zo kankerverwekkend zijn maar op sommige fabrieken zoals waar ik nu op sta zijn er flensverbindingen die al in 20 jaar niet zijn geopend en dan kom je er af en toe een tegen maar dan moeten wij er normaal afblijven omdat wij geen asbest moeten opruimen :)

collega die mij een zakje Animal Pak naar binnen ziet werken;

Neem je nu alweer van dat astronautenvoer?

"jij neemt toch geen creatine e????!!"

Daarom doe ik het altijd op de wc.

Och nee, als je iets stiekem naar binnen werkt, krijgen de mensen alleen maar meer argwaan als ze iets vermoeden.

Ik en iedereen hier weet zelf dat animal pak niks anders is dan vitamines e.d en dat leg ik elke keer even netje uit als een collega ernaar vraagt, maar ja, hij blijft er grapjes om maken, ik vind het prima, als hij dat leuk vindt.

" wat zal je oud worden! " lol

Och nee, als je iets stiekem naar binnen werkt, krijgen de mensen alleen maar meer argwaan als ze iets vermoeden.

Ik en iedereen hier weet zelf dat animal pak niks anders is dan vitamines e.d en dat leg ik elke keer even netje uit als een collega ernaar vraagt, maar ja, hij blijft er grapjes om maken, ik vind het prima, als hij dat leuk vindt.

Haha, maar ik moet toch daar mijn shakebeker vullen. Dan drink ik het daar ook meteen op. :p

10 procent vet, 1m90 en 93 kg en een diëtiste zegt: uw bmi is echt te hoog. maar je moet verstandig vermageren want anders verlies je spieren.
10 procent vet is toch prima? ja, zegt de diëtiste, maar uw bmi is dat niet.

10 procent vet, 1m90 en 93 kg en een diëtiste zegt: uw bmi is echt te hoog. maar je moet verstandig vermageren want anders verlies je spieren.

Een Diëtiste zou moeten weten dat spieren zwaarder wegen dan vet en zo het BMI niet meer klopt. Ze zouden haar moeten ontslaan!

fat ass:p

dam man wat een achterlijk wijf:s

komt er een gast naar me toe in de kleedkamer
superdude: ja niet teveel trainen zo jong he, ik had een broertje die begon net zo oud en die is klein gebleven
(hijzelf was ook 1.80 ofzo)
ik vroeg ja hoelang zijn je ouders
superdude: ja ik ben de langste(zat dus redelijk in de familie)
nou ik dus: nah man ik geloof daar niet zo in als je alles gewoon normaal doet.

hij evenlater: ja je moet wel kwark eten heh daar ben ik 13kg door aangekomen:o

komt er een gast naar me toe in de kleedkamer
superdude: ja niet teveel trainen zo jong he, ik had een broertje die begon net zo oud en die is klein gebleven
(hijzelf was ook 1.80 ofzo)
ik vroeg ja hoelang zijn je ouders
superdude: ja ik ben de langste(zat dus redelijk in de familie)
nou ik dus: nah man ik geloof daar niet zo in als je alles gewoon normaal doet.

hij evenlater: ja je moet wel kwark eten heh daar ben ik 13kg door aangekomen:o

hoi ik ben 44 jaar

ik zag laatst onder een youtube filmpje "spieren bestaan voor een groot deel uit water, daarom moeten bb'ders liters water drinken om groot te worden"

Terug
Naar boven