ya rly. drink maar eens geen water of een 4+ liter. Je ziet er wel degelijk beter en voller uit.
Je maakt niet spier aan je lijkt dus wel buffer(wat voor normale mensen hetzelfde blijkt te zijn)
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ya rly. drink maar eens geen water of een 4+ liter. Je ziet er wel degelijk beter en voller uit.

Verjaardag afgelopen weekend.
We hebben het over sportschool en trainen etc. Begint een dude mee te praten. Traint naar eigen zeggen ongeveer 2 jaar. Ik schat em op 70 kg op 1,80. Ik blijf altijd heel aardig bij dit soort mensen want niemand houdt van een betweter. Ik knik en praat dus gewoon met hem mee al denk ik jezus wat een slechte progressie voor 2 jaar
Ik vraag voorzichtig wat hij op een dag eet. Dat was best veel volgens hem namelijk: 2 boterhammen ontbijt, dan paar uur later nog 3 boterhammen. Een snack tussendoor en dan avondeten. 'S avonds nog wat random eten. Hij vraagt vervolgens wat ik eet. Ik antwoordde eerlijk en hij keek me aan alsof hij water zag branden. Wat hij op een halve dag eet was ongeveer gelijk aan mijn ontbijt. Toen pas kwam de vraag hoelang ik trainde, wat iets meer dan een jaar is. Hij was zichtbaar aangeslagen en snapte niet hoe ik zoveel meer kon zijn gegained. Meneer sloot het gesprek af met: Ik ga nu maar met een weightgainer beginnen want ik kom niet meer aan.
Ik knikte, glimlachte en nam een slok van mijn bier. Wat zijn sommige mensen toch dom. Als ik mensen een tip mag geven: Laat iedereen maar lullen en lul gewoon net zo dom mee, het dringt toch niet door
zit ook zo'n één in me klas die vol zit met broscienceja wat is het nou, geen water of 4+ liter...
maar je houd dan wel of geen vocht vast, qua spiermassa bereik je hierdoor niks.
dat zeg ik. Je maakt niet spier aan maar je lijkt wel buffer....

Maar zij bedoelde echt dat je water moest drinken om te gainen..![]()
Maar zij bedoelde echt dat je water moest drinken om te gainen..![]()
binnenkant borst dan train je je ribben? Of je longen?
Gastje gisteren in de kleedkamer:
"ik train me benen niet, daar wordt je onmin sloom van"
Oke dan...
Het schijnt dat wanneer je een scheutje slagroom over je kwark gooit, kun je hier 100 gr spier per dag mee aankomen!!!! En dat werkt 80 dagen lang!!!! Uiteraard moet ook je training etc kloppen.
'' Ik snap niet waarom je zoveel eet? Heeft totaal geen zin want je lichaam kan toch niet zoveel voedsel opnemen, je moet er alleen maar meer van naar de wc! ''
Moest wel ff lachen toen ik deze vandaag hoorde![]()

Een ecto die wel is met mij meetraint:
Je zegt wel dat ik veel moet eten etc en aan moet komen en dat vet niet erg is, maar je zegt ook dat ik geen chips etc moet eten?