Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Verjaardag afgelopen weekend.

We hebben het over sportschool en trainen etc. Begint een dude mee te praten. Traint naar eigen zeggen ongeveer 2 jaar. Ik schat em op 70 kg op 1,80. Ik blijf altijd heel aardig bij dit soort mensen want niemand houdt van een betweter. Ik knik en praat dus gewoon met hem mee al denk ik jezus wat een slechte progressie voor 2 jaar :P

Ik vraag voorzichtig wat hij op een dag eet. Dat was best veel volgens hem namelijk: 2 boterhammen ontbijt, dan paar uur later nog 3 boterhammen. Een snack tussendoor en dan avondeten. 'S avonds nog wat random eten. Hij vraagt vervolgens wat ik eet. Ik antwoordde eerlijk en hij keek me aan alsof hij water zag branden. Wat hij op een halve dag eet was ongeveer gelijk aan mijn ontbijt. Toen pas kwam de vraag hoelang ik trainde, wat iets meer dan een jaar is. Hij was zichtbaar aangeslagen en snapte niet hoe ik zoveel meer kon zijn gegained. Meneer sloot het gesprek af met: Ik ga nu maar met een weightgainer beginnen want ik kom niet meer aan.

Ik knikte, glimlachte en nam een slok van mijn bier. Wat zijn sommige mensen toch dom. Als ik mensen een tip mag geven: Laat iedereen maar lullen en lul gewoon net zo dom mee, het dringt toch niet door

Verjaardag afgelopen weekend.

We hebben het over sportschool en trainen etc. Begint een dude mee te praten. Traint naar eigen zeggen ongeveer 2 jaar. Ik schat em op 70 kg op 1,80. Ik blijf altijd heel aardig bij dit soort mensen want niemand houdt van een betweter. Ik knik en praat dus gewoon met hem mee al denk ik jezus wat een slechte progressie voor 2 jaar :P

Ik vraag voorzichtig wat hij op een dag eet. Dat was best veel volgens hem namelijk: 2 boterhammen ontbijt, dan paar uur later nog 3 boterhammen. Een snack tussendoor en dan avondeten. 'S avonds nog wat random eten. Hij vraagt vervolgens wat ik eet. Ik antwoordde eerlijk en hij keek me aan alsof hij water zag branden. Wat hij op een halve dag eet was ongeveer gelijk aan mijn ontbijt. Toen pas kwam de vraag hoelang ik trainde, wat iets meer dan een jaar is. Hij was zichtbaar aangeslagen en snapte niet hoe ik zoveel meer kon zijn gegained. Meneer sloot het gesprek af met: Ik ga nu maar met een weightgainer beginnen want ik kom niet meer aan.

Ik knikte, glimlachte en nam een slok van mijn bier. Wat zijn sommige mensen toch dom. Als ik mensen een tip mag geven: Laat iedereen maar lullen en lul gewoon net zo dom mee, het dringt toch niet door

haha idd, gewoon knikken :) zit ook zo'n één in me klas die vol zit met broscience

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 21:27 ----------

ja wat is het nou, geen water of 4+ liter... ???:P

maar je houd dan wel of geen vocht vast, qua spiermassa bereik je hierdoor niks.

dat zeg ik. Je maakt niet spier aan maar je lijkt wel buffer....

Gastje gisteren in de kleedkamer:
"ik train me benen niet, daar wordt je onmin sloom van"

Oke dan...

'' Ik snap niet waarom je zoveel eet? Heeft totaal geen zin want je lichaam kan toch niet zoveel voedsel opnemen, je moet er alleen maar meer van naar de wc! ''

Moest wel ff lachen toen ik deze vandaag hoorde :P

---

'' Ik snap niet waarom je zoveel eet? Heeft totaal geen zin want je lichaam kan toch niet zoveel voedsel opnemen, je moet er alleen maar meer van naar de wc! ''

Moest wel ff lachen toen ik deze vandaag hoorde :P

Maar ik vind het wel een hele goede vraag :)
Aan hun kant vind ik het best logisch, ze denken er dan wel over na :)
Aan onze kant is het uiteraard lachwekkend, maar dat is met alle vragen waar je niet alles over weet en dom over kan komen :D

Een ecto die wel is met mij meetraint:

Je zegt wel dat ik veel moet eten etc en aan moet komen en dat vet niet erg is, maar je zegt ook dat ik geen chips etc moet eten?

Een ecto die wel is met mij meetraint:

Je zegt wel dat ik veel moet eten etc en aan moet komen en dat vet niet erg is, maar je zegt ook dat ik geen chips etc moet eten?

Snap wel dat iemand het niet begrijpt als je het ook op die manier hebt uitgelegd. Chips is overigens beter dan geen voedsel zeker als je ecto bent.

Gisteren weer een nieuwe die wat wil afvallen en een schema aangemeten kreeg.

'Ja, met dit schema word ik weer wat strakker he, ik wil geen bodybuilder worden...'

Zucht...

"die vitaminepillen pis je gewoon heel weer uit"

Moet pijnlijk zijn als dat echt waar zou zijn, nierstenen zijn er niks tegen.

Terug
Naar boven