"die vitaminepillen pis je gewoon heel weer uit"
Moet pijnlijk zijn als dat echt waar zou zijn, nierstenen zijn er niks tegen.
daarom snijd ik mijn pillen eerst door 4. Anders kan het best pijnlijk zijn ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"die vitaminepillen pis je gewoon heel weer uit"
Moet pijnlijk zijn als dat echt waar zou zijn, nierstenen zijn er niks tegen.
Ik ben slechts een 6 weken bezig en dan word er altijd gretig ingespeeld op het feit dat ik er als een enorme beginneling uitzie (1.87 met 72kg), dus ik krijg de ene opmerking na de andere, maar de mooiste vind ik toch wel;
''Brad Pitt (Fightclub) tilt echt wel meer dan Arnold (7x Mr. O) hoor, dat zijn alleen pure steroiden''
Snap wel dat iemand het niet begrijpt als je het ook op die manier hebt uitgelegd. Chips is overigens beter dan geen voedsel zeker als je ecto bent.
wtf is this shitIk ben slechts een 6 weken bezig en dan word er altijd gretig ingespeeld op het feit dat ik er als een enorme beginneling uitzie (1.87 met 72kg), dus ik krijg de ene opmerking na de andere, maar de mooiste vind ik toch wel;
''Brad Pitt (Fightclub) tilt echt wel meer dan Arnold (7x Mr. O) hoor, dat zijn alleen pure steroiden''

srry maar ik moet deze ook even kwijt:
Er is een jongen die alles per se zonder extra middelen wil trainen, geen straps, geen magnesium, geen belt, niks. Want als hij het niet zonder die middelen kan dan kan hij het eigenlijk niet, zo'n soort filosofie zit er achter. Nou prima, ik vind het helemaal goed omdat het een aardige kerel is en hij squat en DL wel gewoon.
Maar dan zegt hij volledig overtuigd van wat ie zegt: "met magnesium en straps til je zo 30% meer"
30%. Ik heb het voor mezelf eens uitgerekend. De laatste keer dat ik men spulllen vergeten was zat op een DL van 160, dat zou dan 208kg zijn met magnesium en straps.
Waarom is het toch altijd dat best wel slimme en redelijke mensen ineens totaal overdreven uit de lucht gegrepen uitspraken doen als het over training gaat?? srs! why?
Kwam er laatst een gast naar me toe en zei laat je buikspieren is zien ? dus ik laten zien zegt die opeens jij slikt zeker pillen ervoor. wtf ?

Mensen die je potten supps aanschouwen > ''Wat een rotzooi allemaal, heb je niet nodig. Gewoon op natuurlijke wijze keihard trainen''.
Ik ga er niet meer op in....
Mensen die je potten supps aanschouwen > ''Wat een rotzooi allemaal, heb je niet nodig. Gewoon op natuurlijke wijze keihard trainen''.
Ik ga er niet meer op in....
ik weet niks van het bouwen van een website af bijvoorbeeld, maar als een paar maten die dat wel kunnen het daar over hebben dan haal ik het niet in me hoofd om dan wat dingen te verzinnen.
Zo'n gast heeft gehoord dat je meer lift met straps en chalk, maar nee hij moet er dan bij fantaseren dat het wel 30% is.. ik blijf het heel raar vinden.
maar goed; het zorgt wel voor een leuk topic hier

Is voor een groot gedeelte ook zo, als jezelf geld over hebt is dat natuurlijk geen probleem. Maar het meeste kun je toch echt uit je voeding halen.
Ik snap je punt, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om alles uit voeding te halen. Een monotone voeding probeer ik al te vermijden, maar een hoop ''sportersvoeding'' mist toch wel degelijk wat vitamines en mineralen.