Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Vind dat hele gezeur ''Je kan alles uit je voeding halen'' maar gezeur. Bij het maken van je (eventuele) voedingsschema ga je echt niet kijken, krijg ik wel genoeg vitamine B/C/D / Zink / magnesium watever binnen.

Ik vreet gewoon alles wat ik kan (en zin in heb :o) en pomp daar gewoon supps achteraan. Liever te veel dan te weinig :D

Vind dat hele gezeur ''Je kan alles uit je voeding halen'' maar gezeur. Bij het maken van je (eventuele) voedingsschema ga je echt niet kijken, krijg ik wel genoeg vitamine B/C/D / Zink / magnesium watever binnen.

Ik vreet gewoon alles wat ik kan (en zin in heb :o) en pomp daar gewoon supps achteraan. Liever te veel dan te weinig :D

Je hoeft daar echt niet raar voor te eten hoor. Zoveel supplementen + andere shit is gewoon puur geldklopperij. (niet dat extra vitamines en mineralen slecht zijn). En als ik alles zou vreten wat ik kan en waar ik zin in had weeg ik zo weer 130kg. Dus een beetje voedingsschema is een klein moeite en scheelt een hoop geld.

Maar zoals je hier op het forum ziet heeft een groot gedeelte van de beginnelingen gewoon niet het geduld om een goed fysiek op te bouwen, daar wordt heel slim op ingespeelt.

Je hoeft daar echt niet raar voor te eten hoor. Zoveel supplementen + andere shit is gewoon puur geldklopperij. (niet dat extra vitamines en mineralen slecht zijn). En als ik alles zou vreten wat ik kan en waar ik zin in had weeg ik zo weer 130kg. Dus een beetje voedingsschema is een klein moeite en scheelt een hoop geld.

Maar zoals je hier op het forum ziet heeft een groot gedeelte van de beginnelingen gewoon niet het geduld om een goed fysiek op te bouwen, daar wordt heel slim op ingespeelt.

Kwa beginners heb je idd wel een punt, maar als je zoals mij gewoon aan wilt komen (+kg's, no matter what) dan vreet ik liever alles wat ik tegenkom :D En dan is het soms wel lastig om alle dingen binnen te krijgen.

Ook wel beetje gemakzucht denk ik... :o

Dat is het ook...

Ikzelf heb nu een dieet gekregen van iemand, nou jezus daar zit echt heel veel in, maar is een keiharde cleanbulk waar wel alles in zit...
moet er wel bijzeggen dat het gigantisch veel is wat ik binnen moet krijgen.. 6500 KCAL, maar dat is een boost voor wedstrijd voorbereiding dus geen standaard dieet :)

Meisje op school laat foto van een mager ecto jochie zien op facebook: ja hier heb ik mee gezoend.
Ik: wat een spierbundel
zij: meen je dat?
IK: NEE
zij: nou hij is wel breed hoor hij heeft een sixpack
IK: LOL

op werk zit iemand aan een of ander herbal life 3 shakes per dag en verder niets dieet, ik nam ook een shake op werk (proteïne)
colega: wil je ook afvallen
IK: nee ik wil juist aankomen
colega: huh dat kan toch helemaal niet met shakes
IK: met deze wel
colega: ahh het zij zeker steroïden

XD

Gisteren wist iemand me te vertellen dat als je teveel water drinkt je lichaam geen plaats meer heeft om spieren aan te maken. Vertelde hij me omdat ik altijd veel water zuip tijdens training.

Meisje op school laat foto van een mager ecto jochie zien op facebook: ja hier heb ik mee gezoend.

op werk zit iemand aan een of ander herbal life 3 shakes per dag en verder niets dieet, ik nam ook een shake op werk (proteïne)

XD

Van die hete chicks die dan met van die dudes zoenen van 50kg bij 1.90 haha en dan roepen dat ze buff zijn omdat ze zo uitgehongerd zijn dat je 'abs' ziet.

Kerel van mijn klas is ook met 'fitness' begonnen

Ik: Hoe gaat het er nu mee?
Hij: Gaat vrij goed, duurt wel altijd lang
Ik: hoe lang doe je dan over een training
Hij: met omkleden bij 2.5u.
Ik: Wat? Dat is wel heel lang he
Hij: Ja, maar ik vind het zwak om op de ene dag biceps te doen en dan weer de andere dag borst ofzo. Ik doe alle spiergroepen elke training, behalve benen.
Ik: waarom geen benen?
Hij: Vind ik gewoon enorm saai.
Ik: No offence, maar als ik jou was zou ik je benen toch maar trainen. (Die kerel kan serieus met zijn hand rond zijn kuit)
Hij: Dat is het net, mijn benen zijn zo dun dat ze door trainen niet zullen groeien.
Ik: Toch meer dan ze niet te trainen?
Hij: Misschien wel, maar die zullen ook wel dikker worden met ouder te worden dus daar hoef ik niets meer aan te doen, dat komt vanzelf in orde.
Ik: Ok, je doet maar

Kerel van mijn klas is ook met 'fitness' begonnen

Ik: Hoe gaat het er nu mee?
Hij: Gaat vrij goed, duurt wel altijd lang
Ik: hoe lang doe je dan over een training
Hij: met omkleden bij 2.5u.
Ik: Wat? Dat is wel heel lang he
Hij: Ja, maar ik vind het zwak om op de ene dag biceps te doen en dan weer de andere dag borst ofzo. Ik doe alle spiergroepen elke training, behalve benen.
Ik: waarom geen benen?
Hij: Vind ik gewoon enorm saai.
Ik: No offence, maar als ik jou was zou ik je benen toch maar trainen. (Die kerel kan serieus met zijn hand rond zijn kuit)
Hij: Dat is het net, mijn benen zijn zo dun dat ze door trainen niet zullen groeien.
Ik: Toch meer dan ze niet te trainen?
Hij: Misschien wel, maar die zullen ook wel dikker worden met ouder te worden dus daar hoef ik niets meer aan te doen, dat komt vanzelf in orde.
Ik: Ok, je doet maar

sommige mensen :(

Dat is niet waar, een goede sporters dieet bevat alles wat je nodig hebt zonder supplementen te hoeven nemen..

En niet beginnen over glucosamine etc.. dat zijn geen supplementen maar ''voorkomende aanvullingen''

Oh zou je paar voorbeelden kunnen noemen van voedingsmiddelen die veel vitamines mineralen bevatten? Want kip/vis/rijst/havermout etc. zie ik niet veel in zitten. Ik weet dat kip veel fosfaten en zink bevat en vis veel seleen, maar je dagelijkse vitamines zitten toch vooral in groente/fruit?

Oh zou je paar voorbeelden kunnen noemen van voedingsmiddelen die veel vitamines mineralen bevatten? Want kip/vis/rijst/havermout etc. zie ik niet veel in zitten. Ik weet dat kip veel fosfaten en zink bevat en vis veel seleen, maar je dagelijkse vitamines zitten toch vooral in groente/fruit?

yea, In mijn dieet zitten Appels, banaan, broccoli en altijd 1 groente naar keuze die ik met mijn panga filet moet combineren.. dus wortelen/sperziebonen/tuinbonen etc etc.

En inderdaad.. Maar weet je een dieet hoeft niet altijd heel strict te zijn, als jij weet dat je bepaalde vitamines kan halen uit een bepaald soort groente is het prima dat erin te doen..
Afwisseling moet je zeker wel hebben :)

Overigens is het nemen van vitamine pillen ook merendeels overbodig omdat je de helft gewoon weer uitpist.. (Let op!: Ik gebruik ook vitamine, omega 3 en 6, Glucosamine, AMinos en magnesium pillen als aanvulling)

MAar in principe kan je een hoop wel uit voeding halen hoor :)

XD
Het is ook leuker om mee te trollen. Als ze vragen of je traint zeg je nee en je had inderdaad moeten zeggen dat je op dieet zit ha ha!

yea, In mijn dieet zitten Appels, banaan, broccoli en altijd 1 groente naar keuze die ik met mijn panga filet moet combineren.. dus wortelen/sperziebonen/tuinbonen etc etc.

En inderdaad.. Maar weet je een dieet hoeft niet altijd heel strict te zijn, als jij weet dat je bepaalde vitamines kan halen uit een bepaald soort groente is het prima dat erin te doen..
Afwisseling moet je zeker wel hebben :)

Overigens is het nemen van vitamine pillen ook merendeels overbodig omdat je de helft gewoon weer uitpist.. (Let op!: Ik gebruik ook vitamine, omega 3 en 6, Glucosamine, AMinos en magnesium pillen als aanvulling)

MAar in principe kan je een hoop wel uit voeding halen hoor :)

Aah okee totally clear, thanks man!
Heb je nog wel omega als aanvulling nodig? Ik zie wel dat je vis (en noten(?)) in je dieet hebt dus ik zou zeggen dat je in dat geval toch wel een bron aan vetzuren binnen krijgt. Ik neem ipv omega tabs meestal een spoon lijnzaadolie.

Van die hete chicks die dan met van die dudes zoenen van 50kg bij 1.90 haha en dan roepen dat ze buff zijn omdat ze zo uitgehongerd zijn dat je 'abs' ziet.

kan je haten wat je wilt, maar hij regelt wel dat lekkere wijf

+1 ecto met skills

Aah okee totally clear, thanks man!
Heb je nog wel omega als aanvulling nodig? Ik zie wel dat je vis (en noten(?)) in je dieet hebt dus ik zou zeggen dat je in dat geval toch wel een bron aan vetzuren binnen krijgt. Ik neem ipv omega tabs meestal een spoon lijnzaadolie.

Lijnzaadolie inderdaad, maar omdat ik al zoveel moet wegstouwen en het makkelijker is voor mij die caps te nemen doe ik het zo..

Ik miste een stofje in de hersenen (Waarschijnlijk wel meer ook haha :D) Maar dat is Linolzuur.. en schijnt dat veel sporters daar last van hebben.
Jouw lichaam maakt dat niet zelf aan en kan zorgen voor geheugen problemen als je er te weinig van hebt.. vandaar de omega 6 :) (Maar die kwam in caps van omega 3 en 6 tegelijk)
En de vis die ik eet is niet heel vet, dus ik mag het hebben :)

Een meid die ik ken beweert dat meer dan 1.5L water drinken niet gezond voor je is

superdude: Ja ik heb gister nog borst en biceps getrained bij de beste gym (fit 4 free)
En ik doe zelfs ook nog wel buik en triceps!

ik: Van de rug en benen zijn geen sprake?

superdude: hou je bek nou maar gewoon, hele bovenlichaam, no legs want ik ren en spring genoeg op basketbal training

Terug
Naar boven