AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

superdude: Ja ik heb gister nog borst en biceps getrained bij de beste gym (fit 4 free)
En ik doe zelfs ook nog wel buik en triceps!

ik: Van de rug en benen zijn geen sprake?

superdude: hou je bek nou maar gewoon,
hele bovenlichaam, no legs want ik ren en spring genoeg op basketbal training

Bij die zin, BOEM! Op zijn oog.. beetje respectloos zijn naar de echte sporters toe? **** off!

collega die me een shake ziet maken;

hij; ja, moet het weer gebeuren? mooie brinta nicht.
ik; jup, pap wordt je groot en sterk van.
hij: hoe ver ga je nog dan?
ik; ja, zit nu tegen de 103kg aan te hikken, eerst maar eens proberen 105 nog te halen de komende weken en dan weer ff wat vet afvallen.
hij; O, dus kun je ook eindelijk stoppen met die gekke shakies van je
ik; doeiii

thuis gezellig met visite avondeten, komt een pot augurk die geopent moet worden. Oom probeert 't lukt niet, vader probeert 't lukt niet, dan zegt broer kommaar jullie zijn te oud maar lukt ook niet:P hahaha uiteindelijk kijken ze mij aan en zegge: Kommop jonge jij drinkt die shakes !!!

en dan BAMM!!!! gwn opengemaakt:P hahaha gwn echt grappig om mee te maken. en dan gwn met een doodnormale gezicht aangeven alpha as phuk!

Broer: ja je geeft een hoop geld om eerst bij te komen, en nu geefje weer geld uit om af te vallen,, wat wilje nou eigenlijk?
Ik: ja eerst spierbijkomen en dan vet afvallen om zo mooier/strakker te zijn.
Broer: whut? hoezo wilje dan eerst alsnog bijkomen?
Ik: ..... alsje echt graag wilt weten waarom moetje je maar erin verdiepen.
Broer: 't zalwel

Het mooiste vind ik nog altijd dat mensen je eet en leef patroon bespotten/belachelijk maken, maar ze diep van binnen alles in de wereld zou willen ruilen voor een goed lichaam

ik; ja, zit nu tegen de 103kg aan te hikken, eerst maar eens proberen 105 nog te halen de komende weken en dan weer ff wat vet afvallen.
ik; doeiii

ja want shakies zijn anabolen, heb ik ook wel al eens gehoord :fuu:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 16:14 ----------

:roflol:
Meisje op school laat foto van een mager ecto jochie zien op facebook: ja hier heb ik mee gezoend.
Ik: wat een spierbundel
zij: meen je dat?
IK: NEE
zij: nou hij is wel breed hoor hij heeft een sixpack
IK: LOL

op werk zit iemand aan een of ander herbal life 3 shakes per dag en verder niets dieet, ik nam ook een shake op werk (proteïne)
colega: wil je ook afvallen
IK: nee ik wil juist aankomen
colega: huh dat kan toch helemaal niet met shakes
IK: met deze wel
colega: ahh het zij zeker steroïden

XD

Het mooiste vind ik nog altijd dat mensen je eet en leef patroon bespotten/belachelijk maken, maar ze diep van binnen alles in de wereld zou willen ruilen voor een goed lichaam

Dit, zelfde met m'n broer die me altijd zit te trollen omdat ik zoveel eet en zo op m'n eten let.

ik; doeiii

Echt zo blij dat ik niet meer thuis woon :roflol:

+1

Losers die hun tshirt niet durven uitdoen in het publiek maar wel commentaar geven als je zegt dat je gezond eet en 4x per week naar de gym gaat. Dan is het 'fitnessverslaving'.

ik wil een kerosine (creatine) kuur gaan doen

bij mij op school vanmiddag xd

thuis gezellig met visite avondeten, komt een pot augurk die geopent moet worden. Oom probeert 't lukt niet, vader probeert 't lukt niet, dan zegt broer kommaar jullie zijn te oud maar lukt ook niet:P hahaha uiteindelijk kijken ze mij aan en zegge: Kommop jonge jij drinkt die shakes !!!

en dan BAMM!!!! gwn opengemaakt:P hahaha gwn echt grappig om mee te maken. en dan gwn met een doodnormale gezicht aangeven alpha as phuk!

Broer: ja je geeft een hoop geld om eerst bij te komen, en nu geefje weer geld uit om af te vallen,, wat wilje nou eigenlijk?
Ik: ja eerst spierbijkomen en dan vet afvallen om zo mooier/strakker te zijn.
Broer: whut? hoezo wilje dan eerst alsnog bijkomen?
Ik: ..... alsje echt graag wilt weten waarom moetje je maar erin verdiepen.
Broer: 't zalwel
Haha, na 3 keer draaien is die ook ietsje losser en je moet gewoon droge handen hebben. Heeft niks met guns te maken, maar het is wel grappig opzich. :D

Ja hij heeft er de bouw niet voor dua hij kan niet breed worden.

ik werd echt boos

hij kan wel 100 kilo optillen maar wedden dat ik hem sloop in een gevecht

TRUE!!!

kunne vechten en sterk zijn, zijn 2 compleet verschillende dingen die onnozel vaak aan elkaar worden gekoppeld.

heb een jaar MMA gedaan en ik kan je verklappen sterk zijn helpt je maar een klein beetje. techniek en inzicht zijn veel belangrijker.

kunne vechten en sterk zijn, zijn 2 compleet verschillende dingen die onnozel vaak aan elkaar worden gekoppeld.

heb een jaar MMA gedaan en ik kan je verklappen sterk zijn helpt je maar een klein beetje. techniek en inzicht zijn veel belangrijker.

+1 het is wel handig om lichaamsgewicht te hebben, maar hoe het te gebruiken in vechten is weer iets heel anders

ecto: jij bent veel te breed, mijn lichaam is beter, ik sta droog (hij is graatmager, bult naar binnen toe in buik, arm omtrek max 20 cm)
ik: jij hebt een Haïti-lichaampje..
ecto druipt vervolgens af..
:D

Terug
Naar boven