Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja bent echt dik geworden terwijl je zoveel sport... -,-
Je bent goed bezig! dus bedoel er niets negatiefs mee..) Dus ben benieuwd naar eventuele pics 
kunne vechten en sterk zijn, zijn 2 compleet verschillende dingen die onnozel vaak aan elkaar worden gekoppeld.
heb een jaar MMA gedaan en ik kan je verklappen sterk zijn helpt je maar een klein beetje. techniek en inzicht zijn veel belangrijker.
Ja maar als. je een twee mensen zonder enige vechtsport tegen elkaar laat vechten wint de dude met 20kg meer VVM echt wel@
en laten we realistisch zijn de meest hebben geenGOEDE vechtsporttechnieken.
dus zal sterkere toch echt winnen.
maar verder heb je wel gelijk
Klappen uitdelen kan natuurlijk ook, maar voor schoppen oid is meetal toch te weinig ruimte. Bij een worsteling is het 99/100 keer toch kracht.Ja maar als. je een twee mensen zonder enige vechtsport tegen elkaar laat vechten wint de dude met 20kg meer VVM echt wel@
en laten we realistisch zijn de meest hebben geenGOEDE vechtsporttechnieken.
dus zal sterkere toch echt winnen.
maar verder heb je wel gelijk
Bij bullybeatdown (programma op MTV waarin een bully in een ring 2 rondes moet vechten tegen een MMA'er, worstelen en boksen -waarvan de opzet zo fake als iets is zoals bijna alle programma's op MTV-, ja ik weet het) moest er een recreatieve bodybuilder de ring in en hij had gewonnen in de worstel-ronde, deadliftz for tha winzz.
Helaas geen verstandloze uitspraken meer mogen meemaken de laatste paar dagen :<

Hangt ervan af. Als de kleine direct instapt en agressief handelt kan hij ook winnen hoor. Je mag nog een beest zijn van 130 kg, één goed geplaatste direct, hoek, uppercut.. op de kin en je bent KO hoor. Maar je hebt wel gelijk dat meestal de zwaarste gasten de overhand zullen hebben.
Die bodybuilder had niet 'gewonnen' in de worstelronde, hij had gewoon niet al zijn geld kwijtgespeeld in de worstelronde. Maar kracht speelt inderdaad wel een grote rol bij worstelen.. zeker om uit locks en dergelijke te geraken![]()
Hangt ervan af. Als de kleine direct instapt en agressief handelt kan hij ook winnen hoor. Je mag nog een beest zijn van 130 kg, één goed geplaatste direct, hoek, uppercut.. op de kin en je bent KO hoor. Maar je hebt wel gelijk dat meestal de zwaarste gasten de overhand zullen hebben.
Die bodybuilder had niet 'gewonnen' in de worstelronde, hij had gewoon niet al zijn geld kwijtgespeeld in de worstelronde. Maar kracht speelt inderdaad wel een grote rol bij worstelen.. zeker om uit locks en dergelijke te geraken![]()
Ik pak m'n bakje uit m'n koelbox waar 3 droge rijstwafels inzitten (vind het gewoon lekker)
Vervolgens begin ik eraan te eten , waarop een collega zegt:
Collega: Is dat ook voor je fitness
Ik: nee vind het gewoon lekker
Collega: Ja ja, dat spul is niet te vreten...
Ik: Als ik hier breder van wil worden moet ik 5 pak per dag eten
Collega: Oke maar dan laat het volgende keer maar thuis het spul stinkt als de neten...
Ik: Blijf jij dan ook maar thuis volgende keer![]()
Toen was het stil![]()
Ook welleens die zelfde opmerking gehad