AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ja bent echt dik geworden terwijl je zoveel sport... -,-

Ja bent echt dik geworden terwijl je zoveel sport... -,-

Soms moet ik wel lachen om jouw posts :)
En daar bedoel ik niet deze zin mee, maar wat er precies in staat over ''dik worden''..

Heb je ergens pics? want zovaak zie ik posts alsof je 1 of andere pro bent (No offense :) Je bent goed bezig! dus bedoel er niets negatiefs mee..) Dus ben benieuwd naar eventuele pics :)

hahaha van voetbal worden je benen indd wel groter. Anyway de reden waarom ik mijn benen niet train, is vanwege het feit dat de spieren in mijn benen korter worden en daardoor gaat rennen pijn doen. vandaar dat ik ben gestopt met squaten etc..
-issie

issie, nu al top troll van de dag

Geweldig topic, altijd even paar pagina's doorlezen voor goede lachbui haha

kunne vechten en sterk zijn, zijn 2 compleet verschillende dingen die onnozel vaak aan elkaar worden gekoppeld.

heb een jaar MMA gedaan en ik kan je verklappen sterk zijn helpt je maar een klein beetje. techniek en inzicht zijn veel belangrijker.

Ja maar als. je een twee mensen zonder enige vechtsport tegen elkaar laat vechten wint de dude met 20kg meer VVM echt wel@
en laten we realistisch zijn de meest hebben geenGOEDE vechtsporttechnieken.
dus zal sterkere toch echt winnen.

maar verder heb je wel gelijk

Ja maar als. je een twee mensen zonder enige vechtsport tegen elkaar laat vechten wint de dude met 20kg meer VVM echt wel@

Is idd waar, vechten en kracht is totaal iets anders. Maar de keren dat je in een knokpartij terecht komt, en dan meestal tijdens het uitgaan oid, knijp ik het liefst iemand zn strot af met handen die 200+ kunnen deadliften ;) Klappen uitdelen kan natuurlijk ook, maar voor schoppen oid is meetal toch te weinig ruimte. Bij een worsteling is het 99/100 keer toch kracht.

Bij bullybeatdown (programma op MTV waarin een bully in een ring 2 rondes moet vechten tegen een MMA'er, worstelen en boksen -waarvan de opzet zo fake als iets is zoals bijna alle programma's op MTV-, ja ik weet het) moest er een recreatieve bodybuilder de ring in en hij had gewonnen in de worstel-ronde, deadliftz for tha winzz.

Helaas geen verstandloze uitspraken meer mogen meemaken de laatste paar dagen :<

Heleboel mensen die ik ken die fanatiek krachtsport beoefenen hebben er toch ook wel een vecht/verdedigingssport naast gedaan. En gewoon bruut lomp geweld doet al een heleboel.

Groot zijn met een boel massa werkt gewoon preventief, hoef je je helemaal niet druk te maken of je hoeft te vechten of niet. In het zomer/lente seizoen werk ik in de weekenden als portier/uitsmijter in feesttenten. Dan is het toch veel handiger om groot en sterk te zijn dan kleiner met een goede beheersing van een vechtsport. Ten 1e omdat je toch bijna nooit hoeft te slaan (en alleen mensen fysiek in bedwang te houden), en ten 2e is het gewoon vervelend dat je je vaak eerst zal moeten bewijzen voordat je wat respect afdwingt.

to much fake stories lately! :(

Plaatselijke anabole spuitert: sta mn BOR te doen, persoon in kwestie:
eeh man, die moet je niet doen heb je niks aan, je moet alleen bankdrukken en latt pull down doen de rest heb je niks aan..

Vader komt terug van de fysio vanwege klachten in de rear delts.

Fysio zei: Je moet oefeningen doen om de rear delt sterker te maken
Heeft m'n vader als oefening om deze sterker te maken, side raises mee gekregen..

Pinken omhoog en je hebt de rear delts al aardig, niet altijd beter weten. Misschien mag hij ze niet direct aanpakken.

Geweldige jongen bij ons: Benen train is niets voor mij. Heb ik gisteren eens geprobeerd en doet teveel pijn. Heeft ondertussen armen van 45cm met bijna geen borst en tandenstokers als benen.

Hangt ervan af. Als de kleine direct instapt en agressief handelt kan hij ook winnen hoor. Je mag nog een beest zijn van 130 kg, één goed geplaatste direct, hoek, uppercut.. op de kin en je bent KO hoor. Maar je hebt wel gelijk dat meestal de zwaarste gasten de overhand zullen hebben.

Bij bullybeatdown (programma op MTV waarin een bully in een ring 2 rondes moet vechten tegen een MMA'er, worstelen en boksen -waarvan de opzet zo fake als iets is zoals bijna alle programma's op MTV-, ja ik weet het) moest er een recreatieve bodybuilder de ring in en hij had gewonnen in de worstel-ronde, deadliftz for tha winzz.

Helaas geen verstandloze uitspraken meer mogen meemaken de laatste paar dagen :<

Die bodybuilder had niet 'gewonnen' in de worstelronde, hij had gewoon niet al zijn geld kwijtgespeeld in de worstelronde. Maar kracht speelt inderdaad wel een grote rol bij worstelen.. zeker om uit locks en dergelijke te geraken :)

Ik pak m'n bakje uit m'n koelbox waar 3 droge rijstwafels inzitten (vind het gewoon lekker)
Vervolgens begin ik eraan te eten , waarop een collega zegt:

Collega: Is dat ook voor je fitness
Ik: nee vind het gewoon lekker
Collega: Ja ja, dat spul is niet te vreten...
Ik: Als ik hier breder van wil worden moet ik 5 pak per dag eten
Collega: Oke maar dan laat het volgende keer maar thuis het spul stinkt als de neten...
Ik: Blijf jij dan ook maar thuis volgende keer ;)

Toen was het stil :D

Hangt ervan af. Als de kleine direct instapt en agressief handelt kan hij ook winnen hoor. Je mag nog een beest zijn van 130 kg, één goed geplaatste direct, hoek, uppercut.. op de kin en je bent KO hoor. Maar je hebt wel gelijk dat meestal de zwaarste gasten de overhand zullen hebben.

Die bodybuilder had niet 'gewonnen' in de worstelronde, hij had gewoon niet al zijn geld kwijtgespeeld in de worstelronde. Maar kracht speelt inderdaad wel een grote rol bij worstelen.. zeker om uit locks en dergelijke te geraken :)

Haha, jij kijkt naar heaumeau-programma's!

Die bodybuilder, althans die rus die had niks verloren.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 02:57 ----------

Ik pak m'n bakje uit m'n koelbox waar 3 droge rijstwafels inzitten (vind het gewoon lekker)
Vervolgens begin ik eraan te eten , waarop een collega zegt:

Collega: Is dat ook voor je fitness
Ik: nee vind het gewoon lekker
Collega: Ja ja, dat spul is niet te vreten...
Ik: Als ik hier breder van wil worden moet ik 5 pak per dag eten
Collega: Oke maar dan laat het volgende keer maar thuis het spul stinkt als de neten...
Ik: Blijf jij dan ook maar thuis volgende keer ;)

Toen was het stil :D

Idd vind het ook gewoon lekker hoor:) Ook welleens die zelfde opmerking gehad

Laatst bewerkt:
Zit dubbel:roflol:

Terug
Naar boven