AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Vandaag zegt iemand op school; ik fitness bij een fitnesscentrum, maar daar mogen we geen whey shakes gebruiken, want wij trainen natural. En als je eiwit shakes gebruikt, dan gaat je lichaam geen eiwitten meer aanmaken. heb me kapot gelachen, vooral omdat ie er zo van overtuigd was.

Vandaag zegt iemand op school; ik fitness bij een fitnesscentrum, maar daar mogen we geen whey shakes gebruiken, want wij trainen natural. En als je eiwit shakes gebruikt, dan gaat je lichaam geen eiwitten meer aanmaken. heb me kapot gelachen, vooral omdat ie er zo van overtuigd was.

Als ik dit zou horen zou ik mn ziekste buikspier training sinds tijden hebben :roflol:

Als ik dit zou horen zou ik mn ziekste buikspier training sinds tijden hebben :roflol:

Ja had ik ook, alleen jammer dat ik vlak daarvoor had gegeten haha. Ik zei zo; hoe ziet die sportschooleigenaar er dan uit. zei die; ja die is echt gespierd. Ik wist meteen dat 't een botje was met 8pack ofzo.

Zoveel medelijden met sommige sportscholen hier :roflol:

dat is zo mooi hé, als ze zo overtuigd zijn

Dat is het ook...

Ikzelf heb nu een dieet gekregen van iemand, nou jezus daar zit echt heel veel in, maar is een keiharde cleanbulk waar wel alles in zit...
moet er wel bijzeggen dat het gigantisch veel is wat ik binnen moet krijgen.. 6500 KCAL, maar dat is een boost voor wedstrijd voorbereiding dus geen standaard dieet :)

6500 kcal lijkt me wel heel erg veel. Ben wel benieuwd wat je eet dan, mss je schema posten?

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 09:47 ----------

+1

Losers die hun tshirt niet durven uitdoen in het publiek maar wel commentaar geven als je zegt dat je gezond eet en 4x per week naar de gym gaat. Dan is het 'fitnessverslaving'.

Shirt niet durven uitdoen in het publiek haha, kom op man:roflol:

Wat voor r**ards runnen die fitness in godsnaam? ???

Gast die ik ken met een VP van ongeveer 15% als ik het mocht schatten.

"Ik heb op school een vetmeting gedaan" (was van een of andere actie met van die mensen die dan op je school komen)

"Ik had 4% vet"

:roflol:

mij hebben ze ook eens op 3% geschat :o, was het maar waar :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 12:56 ----------

hij bedoelde het nog zo goed :D

Moeder is de heg aan het snoeien met opa,

moeder: Kom meehelpen bladeren opruimen, van het opruimen krijg je sterke handspieren
Ik: okay doei

zie onderschrift

gister op café met paar vrienden werd het weer te erg gewoon.
kwam er een kennis die al 6-7jaar fitness abbo heeft maar nooit meer dan zumba enzo gedaan heeft op ons af.
begon over mensen in de gym te prate van: ja die is sterk die drukt 120kg etc etc
ook leerde hij mij dit bij:
-ja die is niet naturel hoor, dat ruik je zo als je dr voorbij loopt.
-dan zei hij zo: denk je dat die naturel zou zijn? ik heb hem volgens mij al eens een shake zien drinken - (mijn antwoord): ja maar zo een shake zijn gewoon eiwitten, behalve de amino's is een stuk kip net zo goed - (wou hij niet geloven)
-met die shakes moet je nooit beginne, je moet dat dan minstens 3x per dag nemen en het kost 2euro voor zo een shake, ben je een fortuin kwijt man.

heb niets gezegd en hij ging mooi weg :D
(dit is geen copy paste ofzo, dit is echt gebeurd)

iemand zei gisteren tegen me: 'maar van eiwitshakes verdwijnt je libido toch?'

Ik train alles behalve me armen, want die vind ik te groot.
- ecto

wij willen 100 % natuurlijk trainen dus geen 'shakes en en wij houden ons ook niet aan een voedingschema.

quote van de PTI "ja manne, je mag niet puur op kracht trainen, ofzo, geen sets 3x12 of 4x8, je moet op kracht uithouding trainen" en natuurlijk zitten er zo fags bij die het zo doen bij ons in het peleton en in de andere peletons ook...

Mtlgs kwamen eraan, ik altijd puur DBB-manier getraind als n beest, zij fag-training (Dutchfitnessers fzo)
Ik 70push-ups in de minuut, (20 teveel al, want 50 is 20/20), zij halen er amper 30.

"U mad?"

'ja ik ga me nu de komende cutten door heel weinig te eten, alleen wat eiwitten en een paar gram koolhydraten.'

'daardoor schreeuwen me spieren om energie en dus als ik over een paar maanden weer normaal ga eten, zal ik groeien als een beest, omdat me spieren die paar maanden weinig eten weer willen compenseren.'

quote van de PTI "ja manne, je mag niet puur op kracht trainen, ofzo, geen sets 3x12 of 4x8, je moet op kracht uithouding trainen" en natuurlijk zitten er zo fags bij die het zo doen bij ons in het peleton en in de andere peletons ook...

Mtlgs kwamen eraan, ik altijd puur DBB-manier getraind als n beest, zij fag-training (Dutchfitnessers fzo)
Ik 70push-ups in de minuut, (20 teveel al, want 50 is 20/20), zij halen er amper 30.

"U mad?"

Moest ik 3 x lezen voordat ik begreep wat er stond ;-)
Maar als ik het goed begrijp zit je in het leger. Kan me voorstellen dat puur kracht dan misschien niet ideaal is voor de job? Ziet er goed uit, maar of het wel helemaal practisch is?

Terug
Naar boven