Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag zegt iemand op school; ik fitness bij een fitnesscentrum, maar daar mogen we geen whey shakes gebruiken, want wij trainen natural. En als je eiwit shakes gebruikt, dan gaat je lichaam geen eiwitten meer aanmaken. heb me kapot gelachen, vooral omdat ie er zo van overtuigd was.

Als ik dit zou horen zou ik mn ziekste buikspier training sinds tijden hebben![]()
Vandaag zegt iemand op school; ik fitness bij een fitnesscentrum, maar daar mogen we geen whey shakes gebruiken, want wij trainen natural. En als je eiwit shakes gebruikt, dan gaat je lichaam geen eiwitten meer aanmaken. heb me kapot gelachen, vooral omdat ie er zo van overtuigd was.
Dat is het ook...
Ikzelf heb nu een dieet gekregen van iemand, nou jezus daar zit echt heel veel in, maar is een keiharde cleanbulk waar wel alles in zit...
moet er wel bijzeggen dat het gigantisch veel is wat ik binnen moet krijgen.. 6500 KCAL, maar dat is een boost voor wedstrijd voorbereiding dus geen standaard dieet![]()
+1
Losers die hun tshirt niet durven uitdoen in het publiek maar wel commentaar geven als je zegt dat je gezond eet en 4x per week naar de gym gaat. Dan is het 'fitnessverslaving'.

Wat voor r**ards runnen die fitness in godsnaam?Vandaag zegt iemand op school; ik fitness bij een fitnesscentrum, maar daar mogen we geen whey shakes gebruiken, want wij trainen natural. En als je eiwit shakes gebruikt, dan gaat je lichaam geen eiwitten meer aanmaken. heb me kapot gelachen, vooral omdat ie er zo van overtuigd was.

6500 kcal lijkt me wel heel erg veel. Ben wel benieuwd wat je eet dan, mss je schema posten?

thead ook gelezen daarnetwij willen 100 % natuurlijk trainen dus geen 'shakes en en wij houden ons ook niet aan een voedingschema.

quote van de PTI "ja manne, je mag niet puur op kracht trainen, ofzo, geen sets 3x12 of 4x8, je moet op kracht uithouding trainen" en natuurlijk zitten er zo fags bij die het zo doen bij ons in het peleton en in de andere peletons ook...
Mtlgs kwamen eraan, ik altijd puur DBB-manier getraind als n beest, zij fag-training (Dutchfitnessers fzo)
Ik 70push-ups in de minuut, (20 teveel al, want 50 is 20/20), zij halen er amper 30.
"U mad?"