Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

'ja ik ga me nu de komende cutten door heel weinig te eten, alleen wat eiwitten en een paar gram koolhydraten.'

'daardoor schreeuwen me spieren om energie en dus als ik over een paar maanden weer normaal ga eten, zal ik groeien als een beest, omdat me spieren die paar maanden weinig eten weer willen compenseren.'

Was het maar waar!! :D

vitaminepillen zijn goed en gezond

een ecto met een sixpack is GESPIEEERD !! :o

zoiets zeggen bepaalde mensen die ik ken ook, zo van: als jij zoveel traint waarom heb je dan nog geen sixpack? ik heb er namelijk wel een.
waarop ik dan zeg, ja omdat jij niks weegt en nog niet eens je rugzak kan optillen:rolleyes:

vriend van me : 'Ik heb zo'n 5% lichaamsvet' terwijl hij rond de 15% zit

i lolled

Iemand op de sportschool die 160 bankdrukt en al een paar jaar traint:

''Met een pulldown train je toch dezelfde rugspieren als een squat''

Moest ik 3 x lezen voordat ik begreep wat er stond ;-)
Maar als ik het goed begrijp zit je in het leger. Kan me voorstellen dat puur kracht dan misschien niet ideaal is voor de job? Ziet er goed uit, maar of het wel helemaal practisch is?

Tuurlijk is het praktisch haha :p eigenlijk zou ik ook niet weten waarom je veel zou moeten kunnen pompen en dergelijke :o de enige echte vereiste is n stevige rug

Ben new chicks aan het kijken op school, gingen ze een jongen keuren die redelijk gespierd is. Gingen ze hem een fdb pose laten doen en voelen of de spieren echt waren of nep (anabooltje noemden ze hem). Eentje voelde en zei ja hij is wel echt. Andere zei ik denk niet dat hij echt is.

el oh el

Ben new chicks aan het kijken op school, gingen ze een jongen keuren die redelijk gespierd is. Gingen ze hem een fdb pose laten doen en voelen of de spieren echt waren of nep (anabooltje noemden ze hem). Eentje voelde en zei ja hij is wel echt. Andere zei ik denk niet dat hij echt is.

el oh el
hahha

el oh el

Ja dat had ik ook gezien hehe :o, sowieso een faalprogramma.

hahah ze vragen ook altijd of ik gebruik..

en dan bedoelen ze creatine, alsof het een 1 of andere drugs is

hahah was een keer opstap,

nog niet zo gek lang bezig zeg 5 maanden fzo..

Komt er zoon meisje naar me toe je hebt vast een kleine derde been hahahaha

PS: gebruik allang geen crea meer en ook niks anders

hahah kom mee steegje in!

laat ik hem eens zien!

maar deed ze niet :(

Terug
Naar boven