bart866
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
wel over een unieke zin sis!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel over een unieke zin sis!

m'n moeder laatst:
"Waarom eet je zoveel?"
Ik: "om aan te komen, trainen alleen is niet genoeg"
moeder: "met alleen trainen word je ook gespierd, en als je dan minder eet zet je je vet om in spier"
Ik helemaal uitleggen dat het niet kan, zegt ze: "dus je word ook dikker?"
Ik: "Ja, maar dat cut ik er wel weer af in het voorjaar"
moeder: "Oo en dan heb je een mooi lichaam?"
Ik: "juist"
Zo leer ik m'n moeder beetje bij beetje ook wat van BB![]()
bekend verhaal, mijn ma gebruikt zelfs de termen bulken en cutten.

Alleen is het meesta: ben je nu nog niet uitgebulkt... ga eens cutten
"Er bestaat niet zoiets als slechte techniek"
ik: "Wat?"
Hij "Dan train je gewoon andere spieren ook erbij"
ik: "en het voorkomen van blessures dan??"
Hij "dan moet je gewoon oefeningen afwisselen of niet te hard trainen"

Antwoord door zijn nonkel die 2x per week naar de gym gaat

Ik stuur deze mail ivm jou opmerking over de Smith Machine. Deze werkt nog altijd perfect en is in goede staat. Het verschil met een Squatrack is dat je op deze laatste bepaalde oefeningen beter kan uitvoeren zoals front squat. De Smith Machine is dan weer veiliger daar je de bar direct kan vastklikken moest er iets gebeuren ... Nog de Smith Machine of Squatrack is goed of slecht voor je knieën.Het hangt er van af welke oefening je doet en of je ze correct doet. Als je knieproblemen hebt zal dit altijd een struikelpunt zijn en dan kan je bv. een Box squat doen wat veel minder druk zet op je knieën.
Ik had eens goesting om zo'n feedback papiertje in te vullen en in een van die ideeën bussen te steken.
Er is geen squat rack en de smith machine is er maar slecht aan toe vind ik.
Dus vraag ik of er geen mogelijkheid is om een squat rack aan te schaffen zodat mensen gewone squats kunnen doen. Ook dat de smith machine al niet meer deftig werkt.
Krijg ik een mail, ik kopieer:
Ik had eens goesting om zo'n feedback papiertje in te vullen en in een van die ideeën bussen te steken.
Er is geen squat rack en de smith machine is er maar slecht aan toe vind ik.
Dus vraag ik of er geen mogelijkheid is om een squat rack aan te schaffen zodat mensen gewone squats kunnen doen. Ook dat de smith machine al niet meer deftig werkt.
Krijg ik een mail, ik kopieer:
Opzich niet zo heel erg als je een doorsnee persoon bent, maar dit heb ik wel een instructeur horen zeggen bij een sportschool:
'Maakt niet uit hoe je het traint, alleen hoe hard je het traint'
Ging een beetje over losse gewichten vs machines enzo.
Dan heeft ie toch een punt? dat het geen reet uit maakt of machines pakt of losse gewichten, zolang je het maar goed hard aanpakt?
Ik zie niet waarom dat zo dom is..
Juist een doorsnee figuur zou ik erover twijfelen hoe die dat bedoelt.. maar als een instructeur zoiets zegt kan ik me best indenken dat hij wel gewoon goede vorm en intensiteit ermee bedoeld, en dat allebei evenveel nut heeft.
Geen citaat van een verstandloze als je het mij vraagt.

Dan heeft ie toch een punt? dat het geen reet uit maakt of machines pakt of losse gewichten, zolang je het maar goed hard aanpakt?
Ik zie niet waarom dat zo dom is..
Juist een doorsnee figuur zou ik erover twijfelen hoe die dat bedoelt.. maar als een instructeur zoiets zegt kan ik me best indenken dat hij wel gewoon goede vorm en intensiteit ermee bedoeld, en dat allebei evenveel nut heeft.
Geen citaat van een verstandloze als je het mij vraagt.
)Bij onze sportschool hebben we een actie dat je nu voor maar 4 euro per week een abbo kan afsluiten.. Kom je uit op 17,30 per maand.
Komt er zo'n jongen naar me toe: Meneer ik wil graag sporten deze week. "legt 4 euro neer" -.-
En dan moet je uit gaan leggen dat het 17,30 per maand is als incasso en 25 euro inschrijfgeld, het is geeen geld voor een sportschool, maar damn het is meteen te veel voor sommige lui!
4,5 week per maand.4*4=16 Hoezo kom je dan op 4 euro per week en 17,30 per maand? Verder wel mooie actie, is geen geld als het een beetje leuke sportschool is.