AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Gisteren nog in de kleedkamer van de gym,

Knul: Hoe lang train je al?
Ik: acht weken nu
Knul: ......... :hello:

Ik vind het altijd wel grappig, je traint vijf van de zeven, 7 maaltijden per dag die ik dan nog eens tot op de gram afweeg, weken aan een stuk geen alcohol en dan krijg je nog zulke domme reacties van sommige mensen.
Vooral m'n moeder, ze zag onlangs wat potjes staan in m'n keuken (vits, bcaa's en wat whey) en ze begon direct te flippen over anabolen. shit man.
Ik zei ze dat ze maar eens in de keuken van een profwielrenner moest gaan kijken...

Gisteren nog in de kleedkamer van de gym,

Knul: Hoe lang train je al?
Ik: acht weken nu
Knul: ......... :hello:

Ik vind het altijd wel grappig, je traint vijf van de zeven, 7 maaltijden per dag die ik dan nog eens tot op de gram afweeg, weken aan een stuk geen alcohol en dan krijg je nog zulke domme reacties van sommige mensen.
Vooral m'n moeder, ze zag onlangs wat potjes staan in m'n keuken (vits, bcaa's en wat whey) en ze begon direct te flippen over anabolen. shit man.
Ik zei ze dat ze maar eens in de keuken van een profwielrenner moest gaan kijken...

Kan je beter gewoon uitleggen wat er staat in plaats van zeggen dat ze naar een prof wielrenner moet gaan kijken :P je brengt alleen maar meer haat naar jezelf hehe :P

Buiten dat, ik zag je foto van 8 weken terug en nu/toen.
opzich is het wel netjes man! Stuk droger, en niet kleiner geworden dus ook massa aangezet..
Als je die pose doet zoals op je foto houd dan wel je armen ongeveer 90 Graden, en je handen op dezelfde hoogte/lengte als de ellebogen (Dus niet de handen naar voren toe, maar gelijk aan de ellebogen/schouders.

Kan je beter gewoon uitleggen wat er staat in plaats van zeggen dat ze naar een prof wielrenner moet gaan kijken :P je brengt alleen maar meer haat naar jezelf hehe :P

Buiten dat, ik zag je foto van 8 weken terug en nu/toen.
opzich is het wel netjes man! Stuk droger, en niet kleiner geworden dus ook massa aangezet..
Als je die pose doet zoals op je foto houd dan wel je armen ongeveer 90 Graden, en je handen op dezelfde hoogte/lengte als de ellebogen (Dus niet de handen naar voren toe, maar gelijk aan de ellebogen/schouders.

Ze zou me toch niet geloven denk, maar ik ben 35 jaar, wat kan het mij nu schelen wat m'n moeder denkt :D

Bedankt voor de tips, maar ik heb net zelf foto's proberen te maken, maar dat lukt me toch niet echt goed, best maar eens laten doen door iemand dat er wat wat meer verstand van heeft denk ik.
Ik wou nog graag foto's van mijn armen laten zien, maar die waren echt niet goed gelukt

Zelf heb ik sinds een paar dagen rijst en kip mee naar de kantinetafel op mn werk.
Wordt echt gek van alle opmerkingen van die oude wijfen:
"Zo ben je van het brood afgestapt?"
"Zo wil je gespierd worden?"of "sommige mensen hebben aanleg om dik te worden"
zucht...

Paar dagen geleden.
Zon kerel van rond de 38 jaar, ik gok zon 65kg zwaar.
Zegt die tegen van andere gozer, vind je het gek dat mijn collega zo gespierd is, zit hele dagen alleen maar aan die shakies xd

Ze zou me toch niet geloven denk, maar ik ben 35 jaar, wat kan het mij nu schelen wat m'n moeder denkt :D

Bedankt voor de tips, maar ik heb net zelf foto's proberen te maken, maar dat lukt me toch niet echt goed, best maar eens laten doen door iemand dat er wat wat meer verstand van heeft denk ik.
Ik wou nog graag foto's van mijn armen laten zien, maar die waren echt niet goed gelukt

Ik vind je avatar goed gelukt hoor! :D
haha en inderdaad, wat maakt het uit wat mensen denken :)

Ik kan niet begrijpen dat volwassen mannen hun armen buigen om zo hun spieren te laten zien als een kleuter van twee jaar.

ik kan zo boos worden als mensen dat zeggen. Werkelijk onbegrijpelijk en verstandloos

Wie zegt die specifieke zin nou :roflol:

Ik kan niet begrijpen dat volwassen mannen hun armen buigen om zo hun spieren te laten zien als een kleuter van twee jaar.

ik kan zo boos worden als mensen dat zeggen. Werkelijk onbegrijpelijk en verstandloos

wtf, wie zegt dat nou

Dikke ´brede´ marrokaanse man bij ons in de sportschool;
''Ik ga vandaag als een BEEST trainen en vervolgens beginnen met pull down op 300 km per uur zo hard trekken dat ie met zn kont omhoog kwam..''
Komt vervolgens een dag later sporten;
''Ik heb zo hard getrained gisteren dat ik vandaag niks kan'' en doet alles op 5 kg en tempo 10 km per uur..
Zit daarna naast me te fietsen en op de tv is operation repo;
''Als ik die kale (zo een brede hillbilly in dat programma) ooit in het echt tegenkom sla ik hem helemaal in elkaar''
En alsof het nog niet genoeg was begint ie tegen de gast naast m te praten over het feit dat zowat de hele sportschool verkeerd traint en niet naar zijn adviezen luistert.
*zucht*

Een meisje Zei:
“Ja je moet hoesten door al die anabolen die je slikt “
“ja je krijgt geen stijve door al die anabolen die je slikt“

Sta ik een wedstrijd van heren 1 te kijken bij hockey

sta ik met een gast over PL/SM te babbelen

komt ie aan met het volgende:

''Gebruik je al annabolen?''
- Nee
''Moet je stanozol (Winstrol denk ik :rolleyes:) hebben?''
- Nee, ik blijf clean
''Potje 100 pilletjes, neem er 3 per dag, 30 dagen, kom je 15kg aan, raak je maar 2 a 3 kg van kwijt''
- Nee man, hoeft niet, anders kom ik niet door de dopingcontrole

:roflol:

Jezus, 15kg aankomen op 30mg winny per dag :roflol:

Een meisje Zei:
“Ja je moet hoesten door al die anabolen die je slikt “
“ja je krijgt geen stijve door al die anabolen die je slikt“
Je moest zeggen ligt niet aan de anabolen maar aan jou lelijke kop. Tenzij ze lekker is, dan zeg je door jou is mijn erectiestoornis spontaan verholpen :D

Mijn moeder dacht ook dat ik aan de AAS zat. Het boeide der niet eens :P

zat achter 2 gasten in de bus die het over trainen hadden dus ik zet me muziek uit en luister ff.

Gozer 1: Ik had laatst getraind Rug en Triceps vet spierpijn van die pull downs joh
Gozer 2: Ja die pulldowns zijn goed he ja, train je ook je benen?
Gozer 1: Ja benen train ik 1x per week dan doe ik mee met een spinning les
Gozer 2: Daar heb ik dan hockey voor

Teh ****

zat achter 2 gasten in de bus die het over trainen hadden dus ik zet me muziek uit en luister ff.

Gozer 1: Ik had laatst getraind Rug en Triceps vet spierpijn van die pull downs joh
Gozer 2: Ja die pulldowns zijn goed he ja, train je ook je benen?
Gozer 1: Ja benen train ik 1x per week dan doe ik mee met een spinning les
Gozer 2: Daar heb ik dan hockey voor

Teh ****

gelukkkig trainen ze wel rug en triceps, meeste van dat soort figuren zijn alleen maar abs-chest-biceps

Terug
Naar boven