MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Je moest zeggen ligt niet aan de anabolen maar aan jou lelijke kop. Tenzij ze lekker is, dan zeg je door jou is mijn erectiestoornis spontaan verholpen :D
haha ja ze was wel beetje dik maar op zich wel geil.
heb geen erectiestoornis maar ben gwoon totaal niet geil

denk dat dovahkiin het iets anders bedoelde (denk ik hoor :P )

bij ons loopt er ook zo'n wappie, roept ook tegen iedereen, 'ja gewoon hard trainen komt vanzelf goed'

maar dat roept ie ook bij mensen die oefeningen compleet fout doen...

Hoe help je de medemens zsm aan een blessure...

Dan ben je wel een beetje verstandsloos imo

Mee eens! :D Haha

Opzich niet zo heel erg als je een doorsnee persoon bent, maar dit heb ik wel een instructeur horen zeggen bij een sportschool:

'Maakt niet uit hoe je het traint, alleen hoe hard je het traint'

Ging een beetje over losse gewichten vs machines enzo.

ik vroeg aan mijn sportinstructeur, wat is een manier om vooruit te gaan met de borst? antwoordde hij : squat je?

LOLOLOLOL borst en squat. hilarious gains.

ik vroeg aan mijn sportinstructeur, wat is een manier om vooruit te gaan met de borst? antwoordde hij : squat je?

Misschien viel het wel op dat je een ecto beachboy was en je tandenstokers ook zag.

Gewoon squaten bro

Sterkere squat = sterkere CNS
Sterkere CNS = meer kracht in hele lichaam
meer kracht = meer massa kunnen bouwen

?

:D

idd, fail @ Robinjeuw

iemand zei laatst tegen me: ''water drinken bij de training is slecht, want je spieren gaan dan vol vocht zitten en daardoor neemt het spierweefsel af''

hij klonk wel overtuigend maar dit is toch grote onzin ?

iemand zei laatst tegen me: ''water drinken bij de training is slecht, want je spieren gaan dan vol vocht zitten en daardoor neemt het spierweefsel af''

hij klonk wel overtuigend maar dit is toch grote onzin ?

LOL.

Ga maar geen water drinken en lekker uitdrogen, goed voor je gains :thumbs:

Nee, natuurlijk is dat niet slecht alleen té veel is ook weer niet goed.

Ik ga met m'n borst ook altijd vooruit bij het squatten, en met mn reet naar achteren. Hij zat je te dollen man. :p

^ jij snapt duidelijk ook niet wat hij bedoelde

^ jij snapt duidelijk ook niet wat hij bedoelde

Ik? Natuurlijk wel.
Snap je m'n woordspeling niet?
Twee manieren van vooruitgaan met de borst?

Ik snap ook wel dat je van squatten geen gains maakt op je borstontwikkeling... Zucht.

Ik? Natuurlijk wel.
Snap je m'n woordspeling niet?
Twee manieren van vooruitgaan met de borst?

Ik snap ook wel dat je van squatten geen gains maakt op je borstontwikkeling... Zucht.

Snap je het nog steeds niet. Lees de tekst van BBosman nog eens door.

Die :D staat er niet voor niets.
BBosman kan wel gelijk hebben, maar het lijkt me sterk dat die sportinstructeur dat bedoelde.
Dat geef je toch niet als eerste advies als iemand aankomt dat z'n borst niet goed vooruitgaat...

Terug
Naar boven