Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Mwa, de houding bij een squat hangt, naast barpositie en flexibiliteit, vooral af van de verhoudingen in het lichaam.
Een atleet met een relatief lange rug en korte bovenbenen kan zijn rug rechter houden terwijl de knieën minder
ver naar voren komen. Kleinere atleten hebben daarom vaak een voordeel; het lengteverschil komt vaak voor een
groot deel door kortere benen. D.m.v. een bredere stand van de voeten kan je als atleet de langere benen wel compenseren.

(vanaf de zijkant gezien worden de bovenbenen dan 'korter') Maar ook daar kunnen mensen over jammeren.

Bij de F4F(er squatten welgeteld 6 mensen:rolleyes:) waar ik train heb ik eerder de discussie
mogen voeren met een daar trainende fysiotherapeut/topsportbegeleider.
Hij kon met 1,70 een 'perfecte' squat(knieën nauwelijk naar voren, rug relatief recht omhoog, voeten schouderbreedte) voor doen...
maar snapte niet dat het bij mij, binnenbeenlengte 89 bij 1.84, ondanks hoge barpositie niet ging werken.
Wil ik een dergelijk mooie squat maken moet ik wel gaan frontsquatten.

De beste man is niet geheel verstandloos...
maar inzicht in verschillende verhouding ontbrak 'm zoals veel te veel mensen dat ontbreekt

Laatst bewerkt:
^epique

"Anabole moet je via de anus innemen, het het niet voor niets ANAbole"

Haha Marcel3000 is gevonden op facebok :D

Valt me ook op dat veel dingen hier gewoon verzonnen zijn :')

Valt me ook op dat veel dingen hier gewoon verzonnen zijn :')

Kun je nooit weten als je er niet bij was ;)
Het lullige is dat veel dingen niet verzonnen zijn en mensen echt zulke stomme dingen zeggen!

Dan is nog af te vragen wat er erger is.. Dat het verzonnen zou kunnen zijn, of dat er echt zulke idiots bestaan :rolleyes:

Kun je nooit weten als je er niet bij was ;)
Het lullige is dat veel dingen niet verzonnen zijn en mensen echt zulke stomme dingen zeggen!

Dan is nog af te vragen wat er erger is.. Dat het verzonnen zou kunnen zijn, of dat er echt zulke idiots bestaan :rolleyes:

Sommigen dingen vallen gewoon op.. maar goed. Je zal wel gelijk hebben.

Sommigen dingen vallen gewoon op.. maar goed. Je zal wel gelijk hebben.

Ook ooit iets in dit topic gepost, eerste reactie van iemand was ook: sowieso verzonnen. Wel, dus niet. Paar weken later, bijna net dezelfde 'onwetendheid' van iemand over me heen gekrege.. Het is gewoon idd zeer triestig dat er mensen zijn die zo overtuigd zijn van hun gelijk dat, wat je ook zegt, er geen verandering zal komen over hun opvattingen ivm bepaalde zaken. Vooral niet als het gaat over zaken als bodybuilding :).

Ook ooit iets in dit topic gepost, eerste reactie van iemand was ook: sowieso verzonnen. Wel, dus niet. Paar weken later, bijna net dezelfde 'onwetendheid' van iemand over me heen gekrege.. Het is gewoon idd zeer triestig dat er mensen zijn die zo overtuigd zijn van hun gelijk dat, wat je ook zegt, er geen verandering zal komen over hun opvattingen ivm bepaalde zaken. Vooral niet als het gaat over zaken als bodybuilding :).

Het mooie wat ik eraan vind.. dan toch wel... is dat al die mensen zoveel theoriën hebben over de sport, er weinig van weten, toch doen alsof ze er wel alles over weten, en buiten dat alles, toch jaloers zijn op wat je bereikt hebt.. ondanks dat ze stront naar je toegooien en vooroordelen hebben xD

En het mooie is, als je gewoon NIET reageert, of zegt ''Je hebt gelijk man'' ze altijd gaan twijfelen aan zichzelf, maar nooit zullen toegeven..

Mind****.

Heeft niet echt iets me bb te maken maar :
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1618917626

Kom ik regelmatig tegen, heeft een ****ing lekkere dochter maar helaas ook zo marginaal als haar moeder. Zit regelmatig aan de speed en pillen. Zit vaak ik keten als highstreet en cherrymoon.

''Powerliften? Das toch zo?'' *Doet boven-hoofd-til-beweging*
:o

Sofiane?

Dan kan het goed zijn dat je me kent. :) Heb vroeger heel vaak in highstreet gezeten en woon vlakbij Cherry, alleen kom ik er nooit meer.

Ging er meer over dat ze op haar leeftijd nog naar cherry en gaat en haar gedrag enzo..

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 23:31 ----------

hahahaha heeft er idd neit veel mee te maken

Ach ze is vast ook verstandloos :)

Ik vroeg de trainer van mijn sportschool om een trainingsschema. Normaal maakte ik die altijd zelf op basis van info hier en serieuze bb sites, maar ik had het gevoel dat ik op een plateau zat. Ik legde mijn doelen uit: aankomen in spiermassa, meer kracht, etc. Komt hij aan met lichte gewichten en veel herhalingen! Grrr... :S
Just because i'm a girl doesnt mean i don't want muscle!
De rest van het schema was een bijeengeraapt zooitje van oefeningen. Komt nu neer op 4x/week full body. Eerst was hij nog heel de benen vergeten, maar die gooide hij er op het laatst ook nog bij. 'Ow ja, doe ook nog maar een squat tussendoor'.
Ik ben teleurgesteld.

Ik vroeg de trainer van mijn sportschool om een trainingsschema. Normaal maakte ik die altijd zelf op basis van info hier en serieuze bb sites, maar ik had het gevoel dat ik op een plateau zat. Ik legde mijn doelen uit: aankomen in spiermassa, meer kracht, etc. Komt hij aan met lichte gewichten en veel herhalingen! Grrr... :S
Just because i'm a girl doesnt mean i don't want muscle!
De rest van het schema was een bijeengeraapt zooitje van oefeningen. Komt nu neer op 4x/week full body. Eerst was hij nog heel de benen vergeten, maar die gooide hij er op het laatst ook nog bij. 'Ow ja, doe ook nog maar een squat tussendoor'.
Ik ben teleurgesteld.

Tja sportschool trainers zijn een apart volk af en toe...
Wel goed dat je er serieus mee bezig bent, ik probeer m'n vriendin ook zo ver te krijgen om wat te gaan krachtsporten (heb toch een homegym). Heb haar de basis compounds al uitgelegd :).

Terug
Naar boven