Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

gister pot whey besteld:

mn pa vond het direct goed, zolang het van mn eigen geld was (hij was bekend met whey etc)

maar mijn ma begon te zeiken dat ik eerst naar de dokter moest, laten testen of ik het wel mocht gebruiken etc etc etc.
(na 10minuten mijn ma dan toch kunnen ompraten dat het eiwitten zijn en geen anaboluuh)

Had ik eerst ook, ik had ze de sticky van whey laten lezen en ze waren helemaal verkocht toen ze alle voordelen zagen :)

Btw, ik scheur nooit uit me broeken. Volgens mij overdrijft iedereen het hier een beetje als ik naar jullie stats kijk, of jullie hadden gewoon skinny jeans. En ja ik train mijn benen en heb echt geen satéprikkers.

idd, 67cm benen hier en ben nog maar uit 1 broek gescheurt. Koop je broekjes dan wat losser. Idem voor tshirts etc, koop die toch large of extra large, waarschijnlijk groei je daar zelfs ook wel uit.

Ik haal ze zeker niet door elkaar, moet inderdaad zeggen dat Mike ook een punt heeft dat theoretisch je rug rechter zou moeten kunnen blijven doordat de stang op de hoogte van je nek zit, en dus je rug helemaal vrij is daar onder. Maar ik weet zeker dat 95% meer een goodmorning beweging gaat maken bij highbar squatten dan bij lowbar. Het plaatje vertekend ook wel wat, 2e afbeelding (highbar) komen de knieën ook veel verder naar voren. En op de 3e afbeelding wordt de lowbarsquat ook lang niet ideaal uitgevoerd. Wel even bijgezegd dat dit uit eigen ervaring is en wat ik tot nu toe heb geleerd, en ik zekers open sta voor nieuwe visies.

(beter laat dan nooit)
Heeft met verhoudingen te maken zoals eerder vermeld maar ook met flexibiliteit.

Bij highbar moeten de knieën verder naar voren en als je dit niet kunt/doet ga je idd meer een goodmorning doen. Ook je heupen, hipflexors en dergelijk moeten flexibel genoeg zijn om je torso zo verticaal mogelijk te houden en de baar in een rechte lijn.

De laatste tijd maak ik ****ing harde gains en als ik dan mensen tegenkom van vroeger en ik praat met ze gaan ze altijd ja die rudie opeens dikke muscles bla bla bla.

Dan zeg ik altijd: "Is allemaal nep joh"

en altijd dezelfde reactie: "jaaaa je zit aan de anabolen !!!"

:D

gister pot whey besteld:

mn pa vond het direct goed, zolang het van mn eigen geld was (hij was bekend met whey etc)

maar mijn ma begon te zeiken dat ik eerst naar de dokter moest, laten testen of ik het wel mocht gebruiken etc etc etc.
(na 10minuten mijn ma dan toch kunnen ompraten dat het eiwitten zijn en geen anaboluuh)

eiwitten zijn wel anabool

:trollface:

Leuke quote van die Chab kerel zijn fb die ik overtijd heb gepost ;

''Breedheid heeft niks met geluk te maken''

Breedheid? U KIDDING?!

maat van me : " ik ken iemand die aan bodybuilding doet & ie heeft zo'n lelijke bult op z'n rug ". (traps dus) ...

laatst op televisie in een film (asterix en obelix, jaja de vrouw beslist af en toe ook wat er op de tv komt)

'Dikke spieren? ah joh, die zitten er alleen maar voor de versiering'

Vond die wel vermakelijk :)

"Al die shakies enzow da zen toch allemaal anabolen ofnie dan?"
"Ja, je moet je benen nie trainen want dan wordt je een olifant"WTF

oude man in de gym : ja je traint nu alweer een halfjaartje he
IK : ja hoezo?
Oud man in de gym : ja je spieren worden wel groter maar je hebt nogsteeds een buikje hoe komt dat?
Ik : halfjaar bezig he ? gaat niet zo 1 2 3.... maarja halfjaar van 136 naar 116 vind ik best goed
Oude man in de gym : Ja ik zag gister zo'n apparaat voor tell-sell lijkt me echt wat voor jou!
Ik : grmphfff ik ga split... oi

maat van me "doe jij je biceps met 100 kg ?" "ik moet misschien nog squatten jonguhh ?"
irritant als mensen zo van die domme opmerkingen geven, daar krijg ik soms ******* van

Random ecto: "huh wat train je?"
Steeds bij:
- Traps
- Benen
- Lats
...en elke week opnieuw...

ik zou zeggen 100kg maar :eek: ik doe 250! echt sommige mensen... :P
wat blessures & ik ben kleiner he :D & zo heel slecht is 100 kg niet hoor :rolleyes:
mag nog heel wat bij idd. maar ik ben eerder voor perfecte uitvoering & dan pas opschroeven.
jij was op je hoogste bijna 2 keer mij :p idd, daar zou ik wel eens stiekem een dumbbell naar
willen gooien :roflol:

wat blessures & ik ben kleiner he :D & zo heel slecht is 100 kg niet hoor :rolleyes:
mag nog heel wat bij idd. maar ik ben eerder voor perfecte uitvoering & dan pas opschroeven.
jij was op je hoogste bijna 2 keer mij :p idd, daar zou ik wel eens stiekem een dumbbell naar
willen gooien :roflol:
als je een dumbbell naar me gooide bouncede die gewoon terug nu vang ik hem kijk je lachend aan en begin een oefening te doen met die dumbbell ;) en is toch prima eerst de uitvoering en dan pas zwaarder gaan :) anders train je je eigen helemaal stuk voor niks...

als je een dumbbell naar me gooide bouncede die gewoon terug nu vang ik hem kijk je lachend aan en begin een oefening te doen met die dumbbell ;) en is toch prima eerst de uitvoering en dan pas zwaarder gaan :) anders train je je eigen helemaal stuk voor niks...
haha zou echt epic zijn :roflol: toen ik nog naar de gym ging zag ik vaak van die beachboys met veel te zware gewichten geforceerde reps doen. ik moest me letterlijk forceren om niet te lachen. het belangrijkste is dat je je spieren heel hard voelt branden en de oefening toch nog perfect kunt uitvoeren. veel gewicht is ook wel leuk maar dat kan zowiezo na een tijdje mits je goed eet en rust. ik zie ook vaak mensen praten van "ik ga fitnessen" maar die zijn graatmager. logisch ook als je elke dag pizza of mcdo doet. vroeger dacht ik ook van gewoon fitnessen en goed eten = massa. fout dus :p maar vanaf het moment ik met bben begon vond ik wel van mezelf hoe domme gedachten ik wel niet had toen :rolleyes:

haha zou echt epic zijn :roflol: toen ik nog naar de gym ging zag ik vaak van die beachboys met veel te zware gewichten geforceerde reps doen. ik moest me letterlijk forceren om niet te lachen. het belangrijkste is dat je je spieren heel hard voelt branden en de oefening toch nog perfect kunt uitvoeren. veel gewicht is ook wel leuk maar dat kan zowiezo na een tijdje mits je goed eet en rust. ik zie ook vaak mensen praten van "ik ga fitnessen" maar die zijn graatmager. logisch ook als je elke dag pizza of mcdo doet. vroeger dacht ik ook van gewoon fitnessen en goed eten = massa. fout dus :p maar vanaf het moment ik met bben begon vond ik wel van mezelf hoe domme gedachten ik wel niet had toen :rolleyes:
achja iedereen begint met een bepaalde gedachtengang en dat is prima maar zodra je jezelf inlezen etc dan besef je wat voor dumbass je eigenlijk niet bent geweest al die tijd maarja das achteraf... kzou nu ook wel willen dak op me 16e was begonnen ipv steeds half werk en nu knallend maarja...

achja iedereen begint met een bepaalde gedachtengang en dat is prima maar zodra je jezelf inlezen etc dan besef je wat voor dumbass je eigenlijk niet bent geweest al die tijd maarja das achteraf... kzou nu ook wel willen dak op me 16e was begonnen ipv steeds half werk en nu knallend maarja...
inderdaad, maar je kan niet voorspellen hoe je leven gaat lopen he.
dat werken suckt wel idd maar dan denk ik van "iedereen moet werken dusja" maar van zodra ik aan de ijzers kan maakt dat alles goed want bben is een echte uitlaapklep voor me.

inderdaad, maar je kan niet voorspellen hoe je leven gaat lopen he.
dat werken suckt wel idd maar dan denk ik van "iedereen moet werken dusja" maar van zodra ik aan de ijzers kan maakt dat alles goed want bben is een echte uitlaapklep voor me.
Same here, eerst was american football me uitlaatklep maar helaas is de club al 2 jaar failliet en in de tussentijd niks gedaan behalve beetje kickboxen en af en toe fitnessen dikke gewichtstoename...

Same here, eerst was american football me uitlaatklep maar helaas is de club al 2 jaar failliet en in de tussentijd niks gedaan behalve beetje kickboxen en af en toe fitnessen dikke gewichtstoename...
nu hoopt de frustratie wel wat op soms maar als ik dan naar de revalidatie kan en wat oefeningen kan doen voel ik me al beter. let's hope dat k snel terug aan de ijzers kan en kan beginnen werken want ik ga wat barbarian stuff zetten thuis oa powercage + latpulley & warior bench

Terug
Naar boven