MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik vroeg de trainer van mijn sportschool om een trainingsschema. Normaal maakte ik die altijd zelf op basis van info hier en serieuze bb sites, maar ik had het gevoel dat ik op een plateau zat. Ik legde mijn doelen uit: aankomen in spiermassa, meer kracht, etc. Komt hij aan met lichte gewichten en veel herhalingen! Grrr... :S
Just because i'm a girl doesnt mean i don't want muscle!
De rest van het schema was een bijeengeraapt zooitje van oefeningen. Komt nu neer op 4x/week full body. Eerst was hij nog heel de benen vergeten, maar die gooide hij er op het laatst ook nog bij. 'Ow ja, doe ook nog maar een squat tussendoor'.
Ik ben teleurgesteld.
Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent... waarschijnlijk dat hij/weer te maken te hebben met een tantetje die 1x in de week komt crossen ipv een iemand die serieus wilt trainen :) niks van aantrekken schema in de prullenbak zelf een nieuwe maken en knallen :)! succes!

thanks peerebaum, ik dacht echt dat hij wel begreep dat ik wat serieuzer ben dat die cardio-trutjes. Hij ziet mij zeer regelmatig, ik heb behoorlijke progressie gemaakt dit jaar en, frankly, ik zie er goed getraind uit.
Maar ach, dan verzin ik zelf wel weer wat inderdaad haha.

thanks peerebaum, ik dacht echt dat hij wel begreep dat ik wat serieuzer ben dat die cardio-trutjes. Hij ziet mij zeer regelmatig, ik heb behoorlijke progressie gemaakt dit jaar en, frankly, ik zie er goed getraind uit.
Maar ach, dan verzin ik zelf wel weer wat inderdaad haha.

no thanks :) enja zo hoort dat toch! lekker in je vel! Post anders even wat je nu traint (/ eet? ) en mischien kunnen die gasten hier je nog wat helpen met je nieuwe schema

Iemand uit mn klas wilt aankomen met fitness etc, doet thuis oefeningen met elastieken zonder gewicht, nu zegt ie op twitter tegen mij:

'Eet best veel vlees'
ik: wat is 'veel vlees'
hij: een pakje per dag ofzo
ik: wat?
hij: kiprollade ofzo
ik: dat is niet veel
hij: voor een normaal mens wel
wtf

Iemand uit mn klas wilt aankomen met fitness etc, doet thuis oefeningen met elastieken zonder gewicht, nu zegt ie op twitter tegen mij:

'Eet best veel vlees'
ik: wat is 'veel vlees'
hij: een pakje per dag ofzo
ik: wat?
hij: kiprollade ofzo
ik: dat is niet veel
hij: voor een normaal mens wel
wtf
hij heeft gelijk in principe... normaal is gemiddeld, en jan met de pet eet geen pakje vlees. :D

Ja maar niet voor iemand die veel aan wilt komen.. en hééél erg ecto is

Met een goede oly squat ben je rechter op dan met een lowbar squat hoor. Is ook logisch alleen al door naar de.positie van de barbell te kijken.

Kijk maar eens naar de oly lifters

Bij geared is dat vaak anders. Uit onderzoek is bewezen dat je door het gebruik van suit 14° meer rechtop zit.

gisteren weer een oude bekende domme uitspraak;

paar jongens die wat actiever zijn met fitnessen, ze kwamen er laatst al achter dat ik beter advies kon geven dan hun 'instructeur'

Nu hadden ze alweer een nieuw schema gekregen.

Ikke was aan het squatten, vroeg aan hun tussendoor; wanneer gaan jullie nou eens squatten dan, ik dacht dat jullie wat wouden bereiken?

hun; nee, man ik voetbal al dus train ze genoeg, anders krijg ik van die dikke benen en ben ik te langzaam in het veld joh.

Toen ik vertelde dat dat onzin was als je gewoon korte explosieve sets traint (in de zin van 5x5 ofzo) waren ze ff uitgeluld, maar toch van mening dat voetballen genoeg was.

toen heb ik maar gezegd; oke, jullie zullen het wel beter weten... succes met de sateprikkers.

Goed dat je helpt FrankSnip :thumbs: Alleen volgens mij zijn ze gewoon te lui om te squatten of überhaupt benen te trainen dat vergt wel wat. XD

klopt.

ik zie, elke keer als ik squat of deadlift, anderen weer kijken met een blik van; "die is gek, daar wordt je toch hartstikke moe van..."

Ook wat voetbal gerelateerd:

In een blaadje las ik een stukje over Rinus Michels als coach van het NL elftal, weet niet dat hele artikel maar 1 stukje heb ik wel onthouden over dat de voetballers toen nog "hardcore" waren. Ik heb van binnen een facepalms moeten maken:

"vroeger waren er geen dietisten en andere opsmuk. Michels gaf zijn jongens een broodje hagelslag als ontbijt"

het idee was zeker dat ze tegenwoordig te mieterig zijn en dat is gewoon waar, maar dit is nou net niet het goed voorbeeld.

ok ik denk dat jullie deze wel kunnen apprecieren, hij is van mijn eigen fb daarom is er wat info uitgezwart,

http://i461.photobucket.com/albums/qq333/balisongnet/Naamloos.png

Mijn 'plaatje toevoegen' knop werkt niet ineens -_- kan iemand hem mss posten, dat is de link.
het plaatje is redelijk self explanatory, ik heb er niks mee te maken trouwens :D maar ik heb hem wel wat bijgeschaafd.

lool^

heb er ook weer 3 binnen gekregen deze week:

* Mijn neef: Jaa ik train alles 15 sets op apparaten is het beste,
ik : wie heeft jou dat wijs gemaakt -.- ?
Neef: Cios !!
ik: zet je computer maar aan tijd voor wat theorie..
( hij valt nog te redden gelukkig )

* gast doet opdrukken met handen dicht bij elkaar..
* Spuitert: dit is puur binnenkant borst wat je traint
* de opdrukker: Neeh dit is tricep en binnenkant borst!

Ging zo nog even door.. blijft toch jammer ..

En om het af te maken:

* ik train geen benen vind veel mooier groot boven lichaam en kleine benen, ook heb ik geen zin om altijd riem te dragen. mijn neef heeft grote benen en moet altijd een riem dragen.. verder zou hij tevaak een nieuwe broek moeten kopen..

ik hoorde vandaag' ik ben sinds kort serieus bezig en mijn motto is: no pain no GAME

flierefluiter

heb er ook weer 3 binnen gekregen deze week:

* Mijn neef: Jaa ik train alles 15 sets op apparaten is het beste,
ik : wie heeft jou dat wijs gemaakt -.- ?
Neef: Cios !!
ik: zet je computer maar aan tijd voor wat theorie..
( hij valt nog te redden gelukkig )

* gast doet opdrukken met handen dicht bij elkaar..
* Spuitert: dit is puur binnenkant borst wat je traint
* de opdrukker: Neeh dit is tricep en binnenkant borst!

Ging zo nog even door.. blijft toch jammer ..

En om het af te maken:

* ik train geen benen vind veel mooier groot boven lichaam en kleine benen, ook heb ik geen zin om altijd riem te dragen. mijn neef heeft grote benen en moet altijd een riem dragen.. verder zou hij tevaak een nieuwe broek moeten kopen..

dit is de beste reden ooit om geen benen te trainen, ik wordt werkelijk gek van broeken kopen, steeds scheur ik weer er uit.. srs

Echt he, mijn broeken zijn ondertussen skinny jeans geworden.

of niet, er gaan wel meerdere maten per jaar doorheen bij mij

gister pot whey besteld:

mn pa vond het direct goed, zolang het van mn eigen geld was (hij was bekend met whey etc)

maar mijn ma begon te zeiken dat ik eerst naar de dokter moest, laten testen of ik het wel mocht gebruiken etc etc etc.
(na 10minuten mijn ma dan toch kunnen ompraten dat het eiwitten zijn en geen anaboluuh)

Terug
Naar boven