Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Dude, BCAA's zijn gewoon verteerde eiwitten.. zodat ze veel sneller opgenomen worden. Het gaat hierbij dus puur om de timing, WANNEER heeft je lichaam het meeste baat bij BCAA's? Inprencipe direct na je training, al kan je zo ook 15mins voor je training innemen, om spierafbraak tegen te gaan, maar een eiwitrijk maaltijd voor je training kan dus ook.

Timing is alles met voeding/sups, veel mensen nemen creatine ook verkeerd in... Creatine neem je DIRECT na je training in(NIET ervoor!!), met een snelle carb. Waarom direct na je training? je spieren nemen het veel efficienter op, waardoor je spieren meer water kunnen opslaan, wat weer voor krachttoename zorgt(vandaar dat bijna iedereen vocht aankomt met creatine, maar juist die vocht in je spieren, zorgt voor krachttoename).

Cardio heeft geen katabole effect... lol

als je na de kt snel een shake ( of een halve pakt ) en direct daarna je cardio doet is dat beter voor de verbranding om dat je tijdens je kt de meeste suikers al hebt verbrand, waardoor je hier dus direct je doel mee kan bereiken ( plus je bent al opgewarmd door de kt )

Deze passen goed in dit topic.

Deze passen goed in dit topic.
Van Peer is het wel waar dat je sneller vet zal verbranden maar je moet dan ook niet denken dat je spieren gaat bijkrijgen. Als zijn doel vetverbranden is kan het hem helpen om zn doel te bereiken, maar dat is uiteraard niet iedereen zn doel.

Van Peer is het wel waar dat je sneller vet zal verbranden maar je moet dan ook niet denken dat je spieren gaat bijkrijgen. Als zijn doel vetverbranden is kan het hem helpen om zn doel te bereiken, maar dat is uiteraard niet iedereen zn doel.
Daarom die shake snel tussendoor erin knallen voor minimale spierverlies ( doe je sowieso wel ) maar probeer het hiermee te minimaliseren :)

Daarom die shake snel tussendoor erin knallen voor minimale spierverlies ( doe je sowieso wel ) maar probeer het hiermee te minimaliseren :)
Vervang je beter door BCAA's en neem er dan voor KT, tijdens KT, na KT en tijdens cardio en na cardio:p (2 scoops Muscle Protect in 600ml water en daar constant wat van drinken)

Voeding tussen KT en cardio werkt vetverbranding/mobilisatie tegen.

Voeding tussen KT en cardio werkt vetverbranding/mobilisatie tegen.
Protshake is geen voeding :p met bv carbs zou ik je gelijk geven maar dat protshake het tegen gaat? Het je link naar artikel over?
Nu heb je zelf ook een toevoeging aan 'Citaten van verstandlozen' :p

Protshake is geen voeding :p met bv carbs zou ik je gelijk geven maar dat protshake het tegen gaat? Het je link naar artikel over?

Eiwitten zorgen gewoon voor insulineafgifte, wat vetverbranding tegengaat. Zelfs puur vetten is nefast, dus elke vorm van voeding bemoeilijkt vetverbranding en mobilisatie.

je kan wel wat amino's in je drinkbus doen voor tijdens de cardio. doe ik altijd (een paar schepjes recoverpro meestal)

Zonet een jongen: Ja weet jij nog een goede pot eiwitten ... ( maakte eerst de grap.. voor jou een dichte eerst gaan eten )

Komt die aan met een pot van de tuinen ... ben maar weggelopen

hahahahaha je hebt gelijk :roflol: igg bijna want in mijn shake zit standaard beetje Havermout en brinta verwerkt :) ( igg tussen het trainen in ) om dus idd wat carbs toe te voegen :) ( had ik waarschijnlijk wel ff moeten zeggen:D)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:03 ----------

Eiwitten zorgen gewoon voor insulineafgifte, wat vetverbranding tegengaat. Zelfs puur vetten is nefast, dus elke vorm van voeding bemoeilijkt vetverbranding en mobilisatie.
Klopt maar als ik nou tussendoor een shake drink, na de KT en dan nog eens 20 mins cardio doe ( direct erachter na ) het lijkt me toch dat dit "eten" ff verteerd moet worden en dat het dusniet direct word opgenomen/tegenwerkt?

Klopt maar als ik nou tussendoor een shake drink, na de KT en dan nog eens 20 mins cardio doe ( direct erachter na ) het lijkt me toch dat dit "eten" ff verteerd moet worden en dat het dusniet direct word opgenomen/tegenwerkt?
Zoals ik al zei, BCAA's. Verhogen insuline slechts lichtjes.

Nee hoor, al is het maar voor de vetverbranding na de cardio.

OMG jullie hebben wel het juiste topic gevonden ;)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:16 ----------

Yeah 1000e post.

Terug
Naar boven