1052
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1052
Oops dat is 1001 (zullen er al wel meer zijn want sommige dingen die ik zeg is censuur)Ik tel ze niet brah maar hou ze wel bij
kheb ur 1056 
Timing is alles met voeding/sups, veel mensen nemen creatine ook verkeerd in... Creatine neem je DIRECT na je training in(NIET ervoor!!), met een snelle carb. Waarom direct na je training? je spieren nemen het veel efficienter op, waardoor je spieren meer water kunnen opslaan, wat weer voor krachttoename zorgt(vandaar dat bijna iedereen vocht aankomt met creatine, maar juist die vocht in je spieren, zorgt voor krachttoename).
12.Creatine Must Be Taken At A Specific Time.
While it has been proven that you can maximize creatine uptake by taking it with a 1:1 ratio of protein to carbs, no real evidence suggests that there's a best time to take creatine. As a supplement, creatine increases your body's pool of creatine. Whether you take it in the morning, afternoon, or evening probably won't make a significant difference. For convenience sake, you might take it with your post-training protein/carb shake.
oké i'm guilty ik heb er 840 met deze postIk tel ze niet brah maar hou ze wel bijkheb ur 1056
![]()

1929 is een meer accurater getal pik

ik ben nog steeds geen no-life want ik sport 6-7x pw

ik 4x fitness en 5x achter boeven aanrennen = 9x . umad ?
ik 4x fitness en 5x achter boeven aanrennen = 9x . umad ?
3x kt 2x basketball (wedtrijd?) 1x mma, ga wel kappen met basketball tho
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 20:26 ----------
blijf je wel lekker droog tijdens de bulk
hoeveel was jij gegained 10kg in een jaar?
ik nu 7 in 3 maanden
15kg nog wat,
7kg in 3 maanden? Vraag me af hoeveel daarvan vvm is, of je moest echt uber ondervoed zijn.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/killys-brand-new-start-266810/
hier, januari was ik 77-78, dus 10kg in een jaar met nog steeds een laag vet%
Dus ik snap niet wat mensen zoveel zeggen "er zit zoveel meer in"
10kg pakken met een vet van nog steeds onder de 10%, wat is daar slecht aan? Ken genoeg gasten die als beginner hier op het forum 10kg pakken maar dan een vet% hebben van 12%+
Dus volgens mij gaat het gewoon goed met alle 'domme' isolatie oefeningetjes.
Dit is geen aanval in de zin van 'jullie weten niet waar jullie het over hebben, ik weet alles beter'
Maar ik heb plezier in mijn trainingen en boek gewoon goede resultaten, i real dont see the problem?
10kg in een jaar dus je zegt het zelf,
mijn vp is niet heel veel gestegen, door al die cardio in de vorm van sport dus