bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey jongens als ik een creatine kuur ga doen, wat kan ik daarna dan het beste slikken zodat me pik niet gaat krimpen?
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 22:09 ----------
aan eiwitten begin ik niet aan, dan word je kaal gast
?Ecto in de gym tegen zijn ecto-maatje: ''Op een gegeven moment groeit je bovenlichaam niet meer, dan moet je benen trainen.''
als hij lage vp heeft en zijn massa bijna allemaal in zijn benen zit zou best kloppen... gezien jou 17 %....
Ecto in de gym tegen zijn ecto-maatje: ''Op een gegeven moment groeit je bovenlichaam niet meer, dan moet je benen trainen.''
kom ook vaak van die ventjes tegen die niet alles trainen, meer dan de helft van de mensen waar ik train
. Heb ik geen respect voor. Gaan ze gewoon traine om de stoere ronny uit te hangen zonder dat ze nog niet het minste kennis hebben van waarmee ze bezig zijn. Zie je ze heel de tijd wel sms'en en met 4-7 bij een oefening staan en bijna alleen kletsen om daarna de oefening compleet fout uit te voeren met een gewicht dat ze niet aankunnen om te laten zien wat ze zogezegd kunnen heffen.Is wel waar hé, hele dag niet eten, heb ik ook nog gedaan lang geledenvriend van me: ik heb de beste manier voor afvallen bedacht: de hele dag niet eten en 20 minuten hardlopen![]()
helpt echt hoor. Zo vroeger van BMI >30 naar <16 gegaan in ong 1j als ik me goed herinner

naar mijn weten is een squat een beweging naar de zijkant/buiten en geen beweging naar voren hoor? je benen komen natuurlijk vanzelf een stukje naar voren want anders kun je nooit je evenwicht houden maar je knieen druk je gewoon naar buiten...Hoe breed je je voeten zet kies je zelf, maar dat je knieën niet naar buiten mogen gaan heeft hij gelijk in. Maakt bij de meeste mensen misschien niet zoveel uit, maar bij hogere gewichten wordt dit toch wel vrij belangrijk
In principe moeten ze gewoon recht blijven, en zorgen dat ze zeker niet naar binnen buigen, daarom dat je van nature de neiging hebt om ze iets naar buiten te duwen...
Ik snap ook niet, waarom je met je tenen vooruit zou moeten staan als je benen uit elkaar staan. Dan sta je toch niet meer in de lijn van je benen?
Wss verkeerde topic en ik weet dat de discussie al 300x is gevoerd over wel of niet goede stance maar dit is even ter controle van mezelf.