Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

1. hey jongens als ik een creatine kuur ga doen, wat kan ik daarna dan het beste slikken zodat me pik niet gaat krimpen?

2. aan eiwitten begin ik niet aan, dan word je kaal gast

3. poep is anabool .. heavy shit je weet zelf

Laatst bewerkt:
hey jongens als ik een creatine kuur ga doen, wat kan ik daarna dan het beste slikken zodat me pik niet gaat krimpen?

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 22:09 ----------

aan eiwitten begin ik niet aan, dan word je kaal gast

Je eigen citaten :)?

Ecto in de gym tegen zijn ecto-maatje: ''Op een gegeven moment groeit je bovenlichaam niet meer, dan moet je benen trainen.''

ja man ik zit me echt zorgen te maken .. ik ben ecto maar ik weeg 160 kg door de creatine ben al 3 weken aan het trainen.

hahaha tuurlijk niet man heb me post al ge-edit en zelfs een citaat 3 erbij geplakt ! ook een heel vaak voorkomende in de sportschool

als hij lage vp heeft en zijn massa bijna allemaal in zijn benen zit zou best kloppen... gezien jou 17 %....

eensch met je opmerking,

maar geloof mij nou maar als ik zeg dat hij bijna geen massa had, ook niet op de beentjes, en ook geen lage vet% ofzo.

Gewoon een doorsnee hollandse jongen

Ecto in de gym tegen zijn ecto-maatje: ''Op een gegeven moment groeit je bovenlichaam niet meer, dan moet je benen trainen.''
:roflol: kom ook vaak van die ventjes tegen die niet alles trainen, meer dan de helft van de mensen waar ik train:rolleyes:. Heb ik geen respect voor. Gaan ze gewoon traine om de stoere ronny uit te hangen zonder dat ze nog niet het minste kennis hebben van waarmee ze bezig zijn. Zie je ze heel de tijd wel sms'en en met 4-7 bij een oefening staan en bijna alleen kletsen om daarna de oefening compleet fout uit te voeren met een gewicht dat ze niet aankunnen om te laten zien wat ze zogezegd kunnen heffen.

vriend van me: ik heb de beste manier voor afvallen bedacht: de hele dag niet eten en 20 minuten hardlopen???

vriend van me: ik heb de beste manier voor afvallen bedacht: de hele dag niet eten en 20 minuten hardlopen???
Is wel waar hé, hele dag niet eten, heb ik ook nog gedaan lang geleden:roflol: helpt echt hoor. Zo vroeger van BMI >30 naar <16 gegaan in ong 1j als ik me goed herinner:D :trollface:
From fat b*ch to ecto and now to 'normal' ... hopelijk 'gespierd' binnenkort:p
Inb4 trolled :p

Gisteravond tijdens het squatten kwam een gozer me zeggen dat ik het verkeerd deed. Volgens hem moest het zo:

Voeten niet breder dan schouderbreedte, tenen recht vooruit en knieën niet naar buiten laten gaan plus naar boven kijken.

Nu dacht ik van tja tja, de beweging is vrij lastig maar volgens mij hoort het niet zo. Ik deed het ff volgens zijn manier qua stand van de voetn voor en hij hield me knieen "tegen" door aan de zijkant tegen te drukken. Dit ging me toch een partijtje k*t..

Wie heeft nou gelijk dan? Ik sta schouderbreedte, iets verder, tenen 45 graden en focus me op een punt voor me of iets eronder.

Hij heeft wel een punt. Je kan ook smal squatten, maar dat voelt vaak niet goed aan bij je knieën. Althans bij mij niet.

Hoe breed je je voeten zet kies je zelf, maar dat je knieën niet naar buiten mogen gaan heeft hij gelijk in. Maakt bij de meeste mensen misschien niet zoveel uit, maar bij hogere gewichten wordt dit toch wel vrij belangrijk ;)

In principe moeten ze gewoon recht blijven, en zorgen dat ze zeker niet naar binnen buigen, daarom dat je van nature de neiging hebt om ze iets naar buiten te duwen...

Smal squatten lukt me bijna niet. Maar, toen hij me knieen tegen drukte en daarna los liet voelde ik pas hoeveel hij tegen hield. Ik squat met steunzolen omdat ik platvoeten heb en problemen heb met me knieen bij jawel, kniebuigen.

Ik kan met rechte tenen amper onder paralel komen (wat overigens absoluut niet goed was volgens die gozer die me hielp..)

Laatst bewerkt door een moderator:
je moet altijd squatten vanuit een positie die het mest natuurlijk aanvoelt, als je een geforceerde stance gaat aannemen mag je er donder op zeggen dat je na een tijd met blessures zit,

het best kan je van een verhoogje springen en de landingspositie als squat stance gebruiken :)

ik let eigenlijk niet eens op mijn stance.. en als het goed aanvoelt is er niks mis mee lijkt me

Hoe breed je je voeten zet kies je zelf, maar dat je knieën niet naar buiten mogen gaan heeft hij gelijk in. Maakt bij de meeste mensen misschien niet zoveel uit, maar bij hogere gewichten wordt dit toch wel vrij belangrijk ;)

In principe moeten ze gewoon recht blijven, en zorgen dat ze zeker niet naar binnen buigen, daarom dat je van nature de neiging hebt om ze iets naar buiten te duwen...
naar mijn weten is een squat een beweging naar de zijkant/buiten en geen beweging naar voren hoor? je benen komen natuurlijk vanzelf een stukje naar voren want anders kun je nooit je evenwicht houden maar je knieen druk je gewoon naar buiten...

Citaat van Matt Wenning: ''a squat is not a up and down exercise, it's a pushing out exercise.''
De man in kwestie squat met gewichten van rond de 500kg dus ik neem aan dat hij wel weet waar hij over praat.

Laatst bewerkt:
Ik snap ook niet, waarom je met je tenen vooruit zou moeten staan als je benen uit elkaar staan. Dan sta je toch niet meer in de lijn van je benen?

Wss verkeerde topic en ik weet dat de discussie al 300x is gevoerd over wel of niet goede stance maar dit is even ter controle van mezelf.

Ik snap ook niet, waarom je met je tenen vooruit zou moeten staan als je benen uit elkaar staan. Dan sta je toch niet meer in de lijn van je benen?

Wss verkeerde topic en ik weet dat de discussie al 300x is gevoerd over wel of niet goede stance maar dit is even ter controle van mezelf.

idd als ik mijn tenen recht vooruit zet voelt dat niet natuurlijk aan... gewoon benen wat breder dan de schouders en tenen wat naar buiten.

Guido zegt
ik las btw dat je iets meer vet moet verbranden met cardio dan dat je kcal eet
dus bijv je eet 2000 dan moet je 2400 ofs verbranden

zit ook op dit forum, hij zal t zo wel zien

Terug
Naar boven