XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

weet niet of deze al geweest is:
Ik train men benen niet want ik voetbal.

''Waarom eet je als je net getrained heb? Dan heb je voor niks getrained''

Heb op voetbal wel vaker dingen gehoord als:
- Kijk die armen kunnen nooit naturel zijn! Zeg eens eerlijk, pak je shakes ofzo?
- Er liep eens een jongen in het winkelcentrum voorbij en je zag wel dat hij fitneste maar was toch redelijk ecto. Maar zijn kont stak echt uit, zo'n dikke kont. Toen zei m'n vriend ' kijk die jonge, die spuit zeker anabolen, daar krijg je een dikke kont van. Geef hem één trap op z'n kont en hij komt niet meer recht van de pijn.'
- Kwam een best buffe gast tegen in een café die vroeger nog bij me op school had gezeten. Hij begon over BB als hij me zag en ik vroeg hem wat z'n Benchpress was. Hij zei dat hij nooit benchpreste omdat je daar vooral je schouders mee pakt. Dan vroeg ik hoeveel hij pakt op zijn dumbbells met chest press en hij wist niet wat dumbbells waren en als ik het hem uitgelegd had zei hij dat met dumbbells trainen niet goed was...

Ergste van al is nog dat ik in zo'n gevallen gewoon ja knik. Heb meestal echt geen zin om de betwetende fag uit te hangen en ze uit te leggen hoe het echt moet, want meestal snappen ze er toch niks van.

-waarom train je nek
dat zijn traps..
- wat zijn traps
bertstare.jpg..... dat zijn deze 'wijst'
- ohja dat vind ik nek

Gisteravond tijdens het squatten kwam een gozer me zeggen dat ik het verkeerd deed. Volgens hem moest het zo:

Voeten niet breder dan schouderbreedte, tenen recht vooruit en knieën niet naar buiten laten gaan plus naar boven kijken.

Nu dacht ik van tja tja, de beweging is vrij lastig maar volgens mij hoort het niet zo. Ik deed het ff volgens zijn manier qua stand van de voetn voor en hij hield me knieen "tegen" door aan de zijkant tegen te drukken. Dit ging me toch een partijtje k*t..

Wie heeft nou gelijk dan? Ik sta schouderbreedte, iets verder, tenen 45 graden en focus me op een punt voor me of iets eronder.

Wat zijn dit toch voor mensen die dit vertellen?
Behalve die van tenen recht vooruit geen enkele tip hiervan aannemen.

Heb op voetbal wel vaker dingen gehoord als:
- Kijk die armen kunnen nooit naturel zijn! Zeg eens eerlijk, pak je shakes ofzo?
- Er liep eens een jongen in het winkelcentrum voorbij en je zag wel dat hij fitneste maar was toch redelijk ecto. Maar zijn kont stak echt uit, zo'n dikke kont. Toen zei m'n vriend ' kijk die jonge, die spuit zeker anabolen, daar krijg je een dikke kont van. Geef hem één trap op z'n kont en hij komt niet meer recht van de pijn.'
- Kwam een best buffe gast tegen in een café die vroeger nog bij me op school had gezeten. Hij begon over BB als hij me zag en ik vroeg hem wat z'n Benchpress was. Hij zei dat hij nooit benchpreste omdat je daar vooral je schouders mee pakt. Dan vroeg ik hoeveel hij pakt op zijn dumbbells met chest press en hij wist niet wat dumbbells waren en als ik het hem uitgelegd had zei hij dat met dumbbells trainen niet goed was...

Ergste van al is nog dat ik in zo'n gevallen gewoon ja knik. Heb meestal echt geen zin om de betwetende fag uit te hangen en ze uit te leggen hoe het echt moet, want meestal snappen ze er toch niks van.

jij doet het er echt om met al je verkapte kijk-mij-breed-zijn-irl posts, echt je koppelt alles terug naar mensen in je omgeving die je groot vinden oid

nou niet gaan terugzeiken ik heb geen zin in gezeik

jij doet het er echt om met al je verkapte kijk-mij-breed-zijn-irl posts, echt je koppelt alles terug naar mensen in je omgeving die je groot vinden oid

nou niet gaan terugzeiken ik heb geen zin in gezeik

Man laat mij eens met rust.
Jij bent echt de enige die altijd reageert op mijn posts.
Kijk naar mijn 800+ posts en je vind er geen 10 waarin ik zeg dat ik mezelf breed vind.
Mijn armen groeien nu eenmaal goed en tov mijn omgeving waar niemand gespierd is vallen mijn armen ook op, dat kan ik wel zeggen ja.

Maar wat je zegt slaat nergens op, je hebt wss gewoon complexen met jezelf omdat ik een topic maak met betere progressie, betere stats dan jij en dan zeik je me maar af in iedere post omdat je een troll bent.

ok je bent breed en progressie is beter, in ecto belgië maak jij de dienst uit.

Jep en in buff Nederland ben jij niemand. Dus beter kom je ook naar België.

een geschikter topic als hier kunnen jullie discussies niet plaatsvinden

:roflol:

LOOOOOOOOL zon kindje uit mn klas, ik had vit d caps mee voor een vriend die ook traint, zegt dat kind uit mn klas:

hoe viil uuro per maant zijn jullie naau kweit aan die anabooluuh? :S

Man laat mij eens met rust.
Jij bent echt de enige die altijd reageert op mijn posts.
Kijk naar mijn 800+ posts en je vind er geen 10 waarin ik zeg dat ik mezelf breed vind.
Mijn armen groeien nu eenmaal goed en tov mijn omgeving waar niemand gespierd is vallen mijn armen ook op, dat kan ik wel zeggen ja.

Maar wat je zegt slaat nergens op, je hebt wss gewoon complexen met jezelf omdat ik een topic maak met betere progressie, betere stats dan jij en dan zeik je me maar af in iedere post omdat je een troll bent.

iWJ heeft in deze gewoon gelijk, je zet in alles hoe buff je wel niet bent.

iWJ heeft in deze gewoon gelijk, je zet in alles hoe buff je wel niet bent.

+over 9000

je hebt het misschien zelf niet door maar bijna elke post gaat er verkapt over dat je groter bent dan je omgeving en dat je omgeving dit opmerkt terwijl het eigenlijk nogal meevalt.

Terug
Naar boven