XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Jongen op msn gisteren tegen mij:

Ja heb een Curlbar gekocht ... waarop ik vraag waarom en wat ga je trainen ? hij wilde borst/biceps/triceps/buik gaan trainen ...

Ik vroeg hem waarom hij geen olympische stang kocht .. dat wist hij zelf ook niet ..

Zegt hij net: stang is binnen maar wat kan ik er eigenlijk mee ... of te wel, beunhaas heeft geen gewichten denk ik

Ik praatte met zo iemand en die ging 5x per week fullbody, vertelde hem dat ie dat niet moet doen, maar die kids zijn eigenwijs

''als je rookt kun je geen massa pakken''

Jongen op msn gisteren tegen mij:

Ja heb een Curlbar gekocht ... waarop ik vraag waarom en wat ga je trainen ? hij wilde borst/biceps/triceps/buik gaan trainen ...

Ik vroeg hem waarom hij geen olympische stang kocht .. dat wist hij zelf ook niet ..

Zegt hij net: stang is binnen maar wat kan ik er eigenlijk mee ... of te wel, beunhaas heeft geen gewichten denk ik
:roflol:

Iemand vertelde me dat je niet zomaar spieren ka maken (duh), je hebt een vetlaag nodig om om te zetten :O

Een vriend van mij zei gisteren dat hij met deadliften er last van had dat de bar uit z'n handen gleed. Hem uitgelegd dat mixed grip wellicht kan helpen, maar daar wilde hij absoluut niet aan beginnen want dan zouden z'n onderarmen niet gelijk groeien.

Een vriend van mij zei gisteren dat hij met deadliften er last van had dat de bar uit z'n handen gleed. Hem uitgelegd dat mixed grip wellicht kan helpen, maar daar wilde hij absoluut niet aan beginnen want dan zouden z'n onderarmen niet gelijk groeien.

Haha dan wissel je toch elke set de grip om. Daar had je zelf ook op kunnen komen ;)

Dat is precies wat ik zei. Maar hij wilde er nog niet aan beginnen. Had het eigenlijk wel kunnen verwachten. Hij traint 5x per week waarvan 3x borst - biceps triceps.

Dat is precies wat ik zei. Maar hij wilde er nog niet aan beginnen. Had het eigenlijk wel kunnen verwachten. Hij traint 5x per week waarvan 3x borst - biceps triceps.

Werkt prima hoor :D, alleen jammer dat de rest nu bij mij zo achterloopt :mad:

Dat is dus ook precies zijn probleem. Ik heb in tien maanden grotere benen gekweekt dan hij in drie jaar.

Op datzelfde moment waren er drie gastjes bezig met barbell curls, allemaal zo'n tachtig setjes leek het wel.
Cheaten als een mofo, maar ook dat vond die maat van mij niet erg. 'Hoort er bij als je met zware gewichten traint' ..
Curls werden gedaan met 15 kg gewicht op de stang.

Laatst bewerkt:
Zo'n phaggot zegt tegen mij:

Hij zegt: Jezus hoevaak train jij wel niet benen (hij heeft me toevallig 3 weken achter elkaar alleen gezien op benendag)
Ik zeg: nou even vaak als andere spieren. Hoevaak train jij borst wel niet?
Hij zegt: Ja nu 3x per week omdat ze achterlopen
Ik zeg: Alles loopt achter bij jou, dus train nou maar gewoon alles
Hij grijnsde en liep weg.

Was ook geen discussie ofzo, best gemoedelijk maar de boodschap is overgekomen denk ik :P

De enige (faal)uitspraken die ik hoor komen van mijn moeder (homegym, je kent het wel). Gelukkig neemt ze de tijd om naar mijn verhalen te luisteren omdat ze wil afvallen. Gaat langzaamaan steeds beter, maar mocht recent BFFM op haar laptop zetten. Anyway, het volgende plaatje wilde ik jullie niet ontnemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Wat een mongoo l met zn rommel ziet er niet uit en is niet bepaald spannend om te zien

'ik ga even buik trainen want wil wel wat buikvet kwijtraken zodat me abs er wat beter doorkomen'

noot; hem al 4x uitgelegd dat abs are made in the kitchen en door deadliften, squaten, vrijwel alles wat hij niet doet zeg maar...

Terug
Naar boven