XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Heb nog nooit gecut en wil het eigenlijk ook niet doen. Ik wil absoluut niet het risico lopen om spiermassa waar ik hard voor heb gewerkt kwijtte raken.

Je weegt nog maar 80kg lol als je vetter wordt denk je er misschien anders over. Niet dat ik op het moment veel recht van spreken heb met me 86kg hier over maar toch..

Zo een hoorde ik ook vorige week.

De laatste tijd komen er van die landmacht klassen trainen bij ons. Zat er 1 op zo'n Chest Press apparaat waar je hem parralel en horizontaal kan pakken. Roept die naar z'n instructeur (de docent) "Hoe pak je nou binnenkant borst?*deed de houding voor van parralele grip/horizontale grip*. Die instructeur deed die parallel grip terug voor..............

Ik zie trouwens de laatste tijd VEEL mensen bankdrukken met hun benen helemaal recht (dus niet stevig de voeten op de grond, maar dat ze alleen op het puntje van hun hak steunen). Is dit een nieuwe trend aant worden ofso? dafuq.

Bij mij allemaal met de voeten in de lucht :D

Bij mij allemaal met de voeten in de lucht :D

Die kan ik nog snappen om je core/stabiliteit wat extra mee te pakken.

Maar met gestrekte benen en dan nog half gruntend bezig zijn ??? Weet nou nooit of ik nou moet lachen of huilen als ik het zie.

Je weegt nog maar 80kg lol als je vetter wordt denk je er misschien anders over. Niet dat ik op het moment veel recht van spreken heb met me 86kg hier over maar toch..
eerst massa bouwen en dan pas cutten. als je teveel vet pakt tijdens bulk dan eet je gewoon teveel..

Ik zie trouwens de laatste tijd VEEL mensen bankdrukken met hun benen helemaal recht (dus niet stevig de voeten op de grond, maar dat ze alleen op het puntje van hun hak steunen). Is dit een nieuwe trend aant worden ofso? dafuq.

ik hou het lekker bij voetjes op het bankje :D

Bro-tip:

Ga cutten tot een procentje of 10. Je ziet er met kleren een pak minder dik/buffer uit, en zonder kleren een pak beter.

Comments over 'te breed' vallen dan meestal weg (of je moet al erg indrukwekkende stats hebben) en maken plaats voor bewondering. True story.
Helemaal mee eens. Als anderen zeggen dat ze vinden dat je dikker bent geworden, dan ben je dat meestal ook. Wij zien onszelf elke dag in de spiegel, bekijken ons lichaam anders dan de ''gemiddelde persoon'' en doen iets met een bepaald doel voor ogen, maar anderen zien dat niet. Op die manier kan het je ook ontschieten dat je vetpercentage wel degelijk een beetje teveel naar de verkeerde kant aan het schieten is (tenminste, als je daar om geeft natuurlijk).

Ook dat broeken ineens niet meer passen is vaak te wijten aan een te hoog vetpercentage. Je vetpercentage laag houden (je hoeft in de bulk inderdaad echt niet abnormaal boven je energiebehoefte te zitten om spiermassa aan te zetten) is imo één van de beste dingen die je kunt doen als je aan je lijf wilt bouwen (maar natuurlijk niet ten koste van je gains).

Gister een graatmagere kerel op het werk...

"Ja ik ga naar Spanje op vakantie dus moet nu echt buikspieren gaan trainen!" :rolleyes:

a skinny guy with great abs is like a fat chick with big tits it just don't count

Robke's ondertitel :D

2 mensen in 1 minuut tijd die claimen dat je vet in spieren kan omzetten en nog iets over een kuur.. 400euro voor 1 spuit

"Kawasaki1995

BP: 6x90 (ik denk dat ik 3x 120 kan)

DL: (nooit gedaan)

SQ:8x100 (Misschien 3x140)

Ik train niet echt met "zwaar gewicht" maar als ik weet dat met BP 6 keer 90 kg kan, denk ik wel dat ik 3 keer 120kg kan"

:roflol:

"Kawasaki1995

BP: 6x90 (ik denk dat ik 3x 120 kan)

DL: (nooit gedaan)

SQ:8x100 (Misschien 3x140)

Ik train niet echt met "zwaar gewicht" maar als ik weet dat met BP 6 keer 90 kg kan, denk ik wel dat ik 3 keer 120kg kan"

:roflol:

hahahahaha

Hahahahahahhahaha

Het klopt enigzins wel, aangezien ik 145kg dl kan kan ik ook wel een halve rep doen met 170 kg

lol

Ik kan 20x 40kg squat, dus dan kan ik ook wel een keer 120kg squat?

Togggggch?

epische logica... 3*120 no problem :roflol:

Ik las dit net op een andere site:

Hallo ik heb gehoord over de pindakaas-methode. Nu heb ik wat pindakaas op mijn buik gesmeerd, zodat ik een six-pack krijg. Althans, dat is mij verteld op een forum. Ik zie al wat resultaten. Namelijk dat ik mezelf strakker voel. Iemand enig ervaring ermee? Ik raad het iedereen aan overigens.

Terug
Naar boven