MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik las dit net op een andere site:

Hallo ik heb gehoord over de pindakaas-methode. Nu heb ik wat pindakaas op mijn buik gesmeerd, zodat ik een six-pack krijg. Althans, dat is mij verteld op een forum. Ik zie al wat resultaten. Namelijk dat ik mezelf strakker voel. Iemand enig ervaring ermee? Ik raad het iedereen aan overigens.

Laat de bron zien dan.

Hallo ik heb gehoord over de pindakaas-methode. Nu heb ik wat pindakaas op mijn buik gesmeerd, zodat ik een six-pack krijg. Althans, dat is mij verteld op een forum. Ik zie al wat resultaten. Namelijk dat ik mezelf strakker voel. Iemand enig ervaring ermee? Ik raad het iedereen aan overigens.

What the **** man, hoe komen ze erbij. :rolleyes:

Ik smeer altijd olie op me als ik het strand op ga.. zo zie je me abs meer!

Citroenschijfjes op je pecs

Elke avond een banaan voor het slapen gaan.

wss en troll acc van ruud

Le me derping eating eggs at lunch

De collega vertelt mij: Zal ik jou eens iets verklappen, er bestaat ook z'n poeder waar je dezelfde stoffen uit kunt halen als wat in eieren zit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

had je gewoon moeten antwoorden: maar dat zijn annabolen! als je daarmee word gepakt word je van de opleiding gekickd :eek:

Ik neem gewoon pasta mee naar school. Raar eigenlijk hoe moeilijk mensen kunnen doen over wat iemand eet :D

had je gewoon moeten antwoorden: maar dat zijn annabolen! als je daarmee word gepakt word je van de opleiding gekickd :eek:

haha dan zou ik het idd wel kunnen vergeten

Hij meende dat ik 15 eieren moest eten om aan hetzelfde aantal eiwitten te komen als wat in 1 shake zit.. nog geprobeerd reactie te geven maar was pointless

Ik neem gewoon pasta mee naar school. Raar eigenlijk hoe moeilijk mensen kunnen doen over wat iemand eet :D

moet je eens met een shakebaker of bak kwark op het station gaan zitten, word je echt aangekeken of je de duivel zelve bent, terwijl om je heen lui zich vol aan het trappen zijn met donner, kfc, mac, frikandelbroodjes enz enz

moet je eens met een shakebaker of bak kwark op het station gaan zitten, word je echt aangekeken of je de duivel zelve bent, terwijl om je heen lui zich vol aan het trappen zijn met donner, kfc, mac, frikandelbroodjes enz enz

Nouja als jij dat hoofd erbij trekt zoals op je PF kan ik me dat wel voorstellen

:trollface:

This is my happy face

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoorde vandaag dat het slecht voor me is en dat het smerig is. Gewoon schijt hebben.. laat al die kneuzen zich maar volstoppen met junk food of leven van 1 crackertje met een tomaat op een dag :D

al die junk is gewoon maatschappelijk geaccepteerd

Terug
Naar boven